Vrij simpel. Paar stokken, haringen enzo, beetje klooien, tussendoor veel bier drinken (de laatste keer dat ik nuchter een tent opgezet heb kan ik me niet herinneren), komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Rhanna het volgende:
Hoe krijg je zo'n grote tent ergens opgezet..
Dat heb ik dan weer niet, een luchtbed. Wel een idee voor dit jaar, als we dan toch 2 keer lopen voor de spullen. Dan de eerste keer tent, bier en luchtbed mee. Groot dan uiteraard, 2-persoons.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Roellio het volgende:
Ik ben nooit in of bij mijn tent, dus zolang ik een paar uurtjes kan liggen en het niet lekt voldoet het. Ik hoef geen zitgedeeelte o.i.d.
Het enige 'grote' dat ik meeneem is een luchtbed. Ik wil die schaarse uurtjes wel comfortabel liggen.
Ik heb volgens mij alleen lekke luchtbedden, en geen pomp. Gegarandeerd een succes dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef Roellio het volgende:
Ik heb zo'n blauw luchtbed, met zachte harige bovenkant. Ligt heerlijk!
[afbeelding]
idemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Roellio het volgende:
Ik ben (klink stom, maar goed) lui en vermogend genoeg om gewoon op het terrein voor meer geld gekoelde blikjes te kopen.
Ja, dat was wel tof. En alsnog stond mijn tent pas lang nadat de zon onder ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De ingang om 15u al open gooien omdat er zogenaamd storm op komst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |