Nee. Vanwege je bier=bier opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
Ja, daar heb je het alquote:ga wel veel te veel met westlanders om idd
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe dat? Is Oranjeboom dissen iets typisch Westlands?
ga wel veel te veel met westlanders om idd
Of Westlandersquote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen heeft iets tegen Oranjeboom mag ik hopen
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
ze ruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er nou weer mis met Westlanders? Behalve dan dat het dom, bevooroordeeld, luidruchtig, inhoudsloos volk is?
Mooi, en Oranjeboom is gewoon bocht natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..buiten die punten niet zoveel eigenlijk
Dat ookquote:
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.quote:Hi, I hadn´t heard about the festival. Are you involved with presenting it?
Peace,
Chris
Ik zie nog een gaatje!quote:De metalband Soulfly komt (alweer) langs de zomerfestivals!
De volgende data zijn te vinden in hun tourschema:
Aug. 9 - Sziget in Budapest, Hungary
Aug. 11 - Picture On in Wallern im Burgenland, Austria
Aug. 16 - Pukkelpop in Hasselt, Belgium
Aug. 18 - Summer Breeze in Dinkelsbühl, Germany
Aug. 20 - Prague, Czech Republic
Aug. 24 - South Poland Fest
Aug. 25 - Hinterfest in Holland
Dat is Soulfly ja...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Is Soulfly niet die band waarbij elk nummer met een enorme oerkreet begint?![]()
Of was dat iets anders met Soul..![]()
Wat staat er op? Ik heb wel een beetje intresse!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb gisterennacht met mijn zatte kop nog een lowlands poster mee genomen, iemand interesse?
Gaaf. Fuck gedoe met booking agency's, gewoon zelf mailen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL! Ik heb post van Chris MurrayHad een mailtje gestuurd naar 'm of hij wellicht op Lowlands zou verschijnen dit jaar:
[..]
Ik heb het effe geforward naar de organisatie.
Ik hoop dat de organisatie hun geld beter besteedt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog effe een geruchtje trouwens:
[..]
Ik zie nog een gaatje!
Ik ben ook niet echt een grote fan ze ofzo, het is niet zo van .. ahh nu lekker even Soulfly op, maar ik wil ze nog wel ooit een keer live meemaken.. misschien heb ik het een beetje verkeerd omschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soulfly vond ik leuk, de eerste paar cd's. Inmiddels kennen we het kunstje wel, lijkt me. En als die op je lijstje staat, dan vraag ik me af wat je de afgelopen jaren gedaan hebt, maar volgens mij doen die gasten niks anders dan op festivals spelen (Ozzfest 2002, Dynamo 2004, Fields of Rock 2005, Waldrock 2006, ongetwijfeld de nodige edities van Graspop).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |