quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef INViCTuS het volgende:[..]
Nature one kost evenals vorig jaar iets van 55 euro en daar geldt het al jaren. Ik denk overigens toch niet dat het te controleren valt of je er nu 6, 12 of 20 halve liters bij je hebt.
de tegenargumenten voor de BBQ kan ik wel inkomen maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo. Wij hebben vorig jaar van die wegwerp dingen gebruikt en dat ging prima.
Ik ben al een aantal jaar niet op Lowlands geweest maar ben wel beniewd hoe dat nu geregeld is met de drank en munten die je koopt?! Is dat systeem waarbij je voor een glas betaald er nog? Je krijgt dan een muntje trug als je je glas weer inlevert.
nu zijn er van hoerige kut breek muntjes! Dus ik breek al die muntjes braaf en als ik 14 bier moet halen dan reken ik netje 28 halve af! Vinden ze achter de bar nooit zo leuk!
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef SKa_BoSS het volgende:Ach, ik vind dat iedereen maar een beetje zeikt over de limiet van biertjes die je mee mag nemen. 12 blikjes meenemen in je rugzak is al een hele opgave. Die shit weegt als lood! Ik neem zelf altijd maar één sixpackje mee voor in de rij en de rest sla ik wel in op het terrein. Dat het daar vervolgens twee keer zo veel kost als in de buurtsuper kan me vervolgens echt aan m'n hol roesten. Ik ben daar voor de lol, dat mag best een paar centen kosten en ik heb er een heel jaar voor kunnen sparen, dan ga ik mezelf echt niet moeilijk helpen om daar voor 3 of 4 tientjes voordeliger uit te zijn...
Am I right, or am I right?! En ik ben nog wel zo'n "zuinige zeeuw".
Ik neem ook alleen bier voor in de rij mee en de rest haal ik wel; het terrein
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)