2001 heb ik lekker in het meer gezwommen. was ook hard nodig want het was idd bloedje heet. gelukkig werden er bekers uitgedeeld om water te halen. dat jaar was ik altijd veel vroeger op dan andere jaren, om 9 uur dreef ik al mn tent uit geloof ik. vervolgens dringen bij higher grounds voor een plekje in de schaduw, of zelfs een plekje waar de schaduw over een uur zou zijn. lowlands krantje erbij, jointje roken. en als het dan 's avonds af begon te koelen nog gauw ff een uurtje pitten voordat de nachtelijke feesten weer begonnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2001 was een hel.
Nou ja, 2001 was eigenlijk een zeer geslaagde eerste Lowlands voor mij. Maar die temperatuur en het gebrek aan schaduw, dat breekt je wel eens op na een tijdje. Zondagavond was ik dan ook helemaal op, zag ik dingen die er niet waren en ben ik naar huis gegaan. Van donderdagochtend (vroeg op, intake toets voor school) tot zondagavond (rond 23:00 a 0:00 thuis) slechts 4 uurtjes slapen is niet genoeg.
En toch gelijk daarna besloten dat ik vaker zou gaan. Ik miste mijn tent maandagochtend. En de koffie en saucijzenbroodje. En de dame die elke ochtend even langs kwam met haar koffie om een praatje te maken en in onze comfortabele stoel te zitten.
quote:Van de volgende bands heeft lowlands.nl alvast plaatjes verzameld
Air Traffic
Basement Jaxx
Battles
Chatham County Line
Eagles of Death Metal
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lol, dit is een post van het graz-forum:
[..]
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ze dat ook maar al te prachtig vindenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijk hoe alles wat de organisatie doet al uitlekt van te voren
OMG hoe haal je het sowieso in je kop om ongesteld naar Lowlands te gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Rhanna het volgende:
Dus, volgend topic weer de KC in de OP.
Ik kom om 9.00 uit wel uit mijn tent. En ik heb vorig jaar gemiddeld 2 bier per dag gehad (saaaaaai, je weet toch) Maar daardoor had ik geen ast van hoofdpijn. Die hoofdpijn kwam na 2 dagen, omdat mijn tentbuddy ongesteld was maar weigerde om zich te wassen
Ghaghagha! Wat suf zeg! Doet me denken aan die mooie actie met de pinkpopwebsite van vorig jaar ofzo. Effe de ID veranderen in de URL en langzaam maar zeker kwamen alle nieuwsberichtjes tevoorschijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lol, dit is een post van het graz-forum:
[..]
Maar Bunny Wailer zie ik al op Sundancequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Luni het volgende:
Laat dan levende legende Bunny Wailer maar komen, die is de week ervoor toch al op Reggae Sundance!
[..]
En laat de Skatealites maar komen!
Tijd genoeg dus om even langs te wippen in Biddinghuizen!quote:Sun, Aug. 12 2007 Jazz at Marciac Marciac,France
Fri, Aug. 24 2007 Vermont Reggae Festival Hardwick, VT
Ik heb het niet 1 keer tot na 8:00 volgehouden. Van donderdag op vrijdag +/- 6:00 erin, 8:00 eruit, van vrijdag op zaterdag ook zoiets. Ik heb in de nacht van zaterdag op zondag niet eens meer de moeite gedaan om mijn tent op te zoeken, ik zag de zon opkomen terwijl ik nog zat te zuipen en realiseerde me dat het toen echt zinloos was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
2001 heb ik lekker in het meer gezwommen. was ook hard nodig want het was idd bloedje heet. gelukkig werden er bekers uitgedeeld om water te halen. dat jaar was ik altijd veel vroeger op dan andere jaren, om 9 uur dreef ik al mn tent uit geloof ik.
zoals?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind trouwens dat de organisatie van o.a Nature One en die van lowlands is moeten babbelen met elkaar. Kunnen ze eens van gedachten wisselen hoe dingen kunnen veranderen op Nature One en op Lowlands.
de toillet gebouwen op nature one mogen beter en dat is bij lowlands prima geregeld. lowlands heeft van die mierenregeltjes betreft hoeveelheid drank ( nature one mag je zelf weten hoeveel je meeneemt de camping op ), weinig tot geen muziek op de camping en je mag er nie BBQ-en. Dat soort dingen zou toch best moeten kunnen. Wat mij betreft mogen ze ook de tijden wat ruimer laten betreft camping. Zo zijn er nog wel wat kleine positieve en negatieve vergelijkspunten op te noemen maar daar moet ik even over nadenkenquote:
Drank eens, maar geluidssystemen en bbq's: nah. De vorige keer lag ik al praktisch naast een tent waar de godganse dag punk en keiharde techno uitkwam (camping 3, twee jaar terug geloof ik), en als dat ophield gingen er wel mensen met de gitaar en Skik-liedjes aan de gang.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de toillet gebouwen op nature one mogen beter en dat is bij lowlands prima geregeld. lowlands heeft van die mierenregeltjes betreft hoeveelheid drank ( nature one mag je zelf weten hoeveel je meeneemt de camping op ), weinig tot geen muziek op de camping en je mag er nie BBQ-en. Dat soort dingen zou toch best moeten kunnen. Wat mij betreft mogen ze ook de tijden wat ruimer laten betreft camping. Zo zijn er nog wel wat kleine positieve en negatieve vergelijkspunten op te noemen maar daar moet ik even over nadenken
De prijs zit ook een groot verschil in maar dat is denk ik wel te halen uit het feit dan Lowlands 1 dag langer duurd dus wat dat betreft krijg je daarvoor wel waard op beide feesten.
Goed, het zijn beide mega grote, erg toffe en gezellige festivals die tot de top van Europa behoren. Ik kraak ook niks af maar ze kunnen makkelijk even bij elkaar kijken om het 1 en ander te leren of ze het daar geregeld hebben en zo zijn er mogelijkheden.
ik had al zo'n vaag vermoeden dat dat topic achter de link zou zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me ook nog een Dynamo herrineren waarbij een halve camping is afgefikt......dan maar geen BBQ. (En het BBQ verbod is ook leuk om dit soort mensen te stangen natuurlijk)
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik neem ieder jaar hele bladen bier mee en flessen drank. Zeker als je op Donderdag komt is dat geen probleem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Onbeperkt drank meenemen zal wel resulteren in een stijging van de toegangsprijzen.
En in hordes pubertjes die op donderdagavond al een ritje met de ambulancetaxi naar ziekenhuis Lelystad mogen maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Onbeperkt drank meenemen zal wel resulteren in een stijging van de toegangsprijzen.
Als je niet met de auto bent kun je 's ochtends ook nog even met de pendelbussen heen en weer naar Lelystad om in te slaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik neem ieder jaar hele bladen bier mee en flessen drank. Zeker als je op Donderdag komt is dat geen probleem.
En als je met de auto bent kun je nog meer meenemen indien het nodig is(lijkt me stug dus) en kun je halverweg LL nog een keer lopen.
Maar aan de dranklimiet houdt niemand zich denk ik
Nature one kost evenals vorig jaar iets van 55 euro en daar geldt het al jaren. Ik denk overigens toch niet dat het te controleren valt of je er nu 6, 12 of 20 halve liters bij je hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je betaalt geen geld voor je glas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nature one kost evenals vorig jaar iets van 55 euro en daar geldt het al jaren. Ik denk overigens toch niet dat het te controleren valt of je er nu 6, 12 of 20 halve liters bij je hebt.
de tegenargumenten voor de BBQ kan ik wel inkomen maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo. Wij hebben vorig jaar van die wegwerp dingen gebruikt en dat ging prima.
Ik ben al een aantal jaar niet op Lowlands geweest maar ben wel beniewd hoe dat nu geregeld is met de drank en munten die je koopt?! Is dat systeem waarbij je voor een glas betaald er nog? Je krijgt dan een muntje trug als je je glas weer inlevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |