huisje? Opgewaardeerd hondenhokquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:15 schreef tomttt het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar de luie mensen onder ons kunnen hier een tent of huisje huren:
http://www.podpads.com/
En dat ook nog eens voor minimaal ¤400,- bovenop je normale kaartje, en dan sta je ook nog eens afgelegen ergens weggestopt..quote:
En niet goedkoop ook, vanaf 390 euro als ik het goed begrijp. Voor dat geld kan ik ook wel iemand zo gek krijgen dat hij mijn tent gaat opzetten, luchtbed erin legt en bagage van de auto naar de tent sleept (houdt diegene er toch 390-130 (kaartje)=260 euro aan over, én hoef ik helemaal niks meer te doen).quote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Sjezis... Deeltje 25 alweer... En ik heb nog steeds geen kaartjes gehaald. Moet er binnenkort toch echt maar eens om, want een neefje van een maat van een nichtje van m'n vriendin zei dat het lichtje bij de ticketservice al op groen - geel - rood - oranje stond te knipperen en dus is het bijna uitverkocht!![]()
Ze zijn alleen nog maar in de kleinere plaatsen des lands te krijgenquote:
You're fucking with my head. Arhhhgquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn alleen nog maar in de kleinere plaatsen des lands te krijgenin Rotterdam zijn ze al door de voorraad heen
.
leuk idee, maar duur!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:15 schreef tomttt het volgende:
Weet niet of het al gepost is, maar de luie mensen onder ons kunnen hier een tent of huisje huren:
http://www.podpads.com/
Het IS zo! Ik van de week zo naar fucking Hendrik Ido Ambacht, want in Rotterdam waren ze bij de Free Record Shop niet meer te krijgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You're fucking with my head. Arhhhg
Is dat waar vorig jaar de sauna (quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
Van de MSN group:
Lowlands breidt zijn oppervlakte uit met een nieuw gebeid: de LlowZone.
Tegenover het Alpha Area, achter Lake Lowlands, zal de LlowZone verrijzen.
go check it out!
Was er een sauna jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef mindgames het volgende:
[..]
Is dat waar vorig jaar de sauna () was? Waar je met een bootje heen moest om er te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |