dr is net een nieuwe foto. of wil je die lelijke tieten weer terug soms?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kan een mod die foto ff veranderen, na LL is het weer tijd voor een nieuwe
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef PastoorPeter het volgende:
Eindelijk een nieuw plaatje.
o, dat wist ik niet. die andere foto kwam me de strot uit dus heb ik ff de wiki aangepast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef kciR het volgende:
Ik wou net zeggen, na deeltje 19 komt bij mij toch echt 20.. en niet nog een keer 19
Van mij mag deze OP-foto ook blijven, maar volgens mij was het de bedoeling dat deze pas weer op 20 augustus vervangen worden..
doe mij maar gelijk even een tvp..![]()
Ja sorry!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef kciR het volgende:
Ik wou net zeggen, na deeltje 19 komt bij mij toch echt 20.. en niet nog een keer 19
Van mij mag deze OP-foto ook blijven, maar volgens mij was het de bedoeling dat deze pas weer op 20 augustus vervangen worden..
doe mij maar gelijk even een tvp..![]()
Ach, er zijn nu toch al weer 10 extra posts met 'hé, een nieuwe foto!', we moeten toch die topics vol krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
o, dat wist ik niet. die andere foto kwam me de strot uit dus heb ik ff de wiki aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |