dr is net een nieuwe foto. of wil je die lelijke tieten weer terug soms?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kan een mod die foto ff veranderen, na LL is het weer tijd voor een nieuwe
Exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef PastoorPeter het volgende:
Eindelijk een nieuw plaatje.
o, dat wist ik niet. die andere foto kwam me de strot uit dus heb ik ff de wiki aangepast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef kciR het volgende:
Ik wou net zeggen, na deeltje 19 komt bij mij toch echt 20.. en niet nog een keer 19
Van mij mag deze OP-foto ook blijven, maar volgens mij was het de bedoeling dat deze pas weer op 20 augustus vervangen worden..
doe mij maar gelijk even een tvp..![]()
Ja sorry!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef kciR het volgende:
Ik wou net zeggen, na deeltje 19 komt bij mij toch echt 20.. en niet nog een keer 19
Van mij mag deze OP-foto ook blijven, maar volgens mij was het de bedoeling dat deze pas weer op 20 augustus vervangen worden..
doe mij maar gelijk even een tvp..![]()
Ach, er zijn nu toch al weer 10 extra posts met 'hé, een nieuwe foto!', we moeten toch die topics vol krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
o, dat wist ik niet. die andere foto kwam me de strot uit dus heb ik ff de wiki aangepast.
Volgens mij lag die foto toch iets gevoeligerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jezus, die everzwijnhammetjes liggen echt gevoelig hier
Velen, in 2001 vooral.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zijn daar wel eens echt mensen ingegaan?![]()
wacht maar als ik het volgende deel openquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef Byte_Me het volgende:
damn, want een gezeik om een kutfoto![]()
deze is toch veel mooier![]()
stelletje foto-nazi's![]()
Nu maak je me nieuwsgierig, geef eens een preview!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wacht maar als ik het volgende deel open![]()
hij verandert de foto weer terug naar de moddertieten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig, geef eens een preview!?![]()
Die kan ie toch alsnog posten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hij verandert de foto weer terug naar de moddertieten.
Toen was het erg warm toch? Maar zelfs dan...neequote:
Waren er echt geen aantrekkelijkere dames die dit deden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Of we laten er een polletje op los..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Byte_Me het volgende:
ik pleit voor steeds een andere foto, te kiezen door de TS
Dankzij de foto's, ben ik erg benieuwd naar Uffie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Irien het volgende:
Welke band die je nog niet kent, wil je (even) gaan checken?
je moet het ergens over hebben, zolang er nog geen nieuwe namen zijn toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef kciR het volgende:
[..]
Of we laten er een polletje op los..
wat een foto al niet kan doen
Flink pitten? Nog niet denk ik.. maar motorhead is vast een beginquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
TVP ! weet iemand of er dit jaar ook nog bands komen waar je flink kan pitten ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Flink pitten? Nog niet denk ik.. maar motorhead is vast een begin![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=q6jEQnrsCmw
Heb je een album wat aan te raden is? Ken namelijk alleen het nummer Ace of Spadesquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]stiekem vergeten dat Motorhead best vet is
ik ook geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef tomttt het volgende:
[..]
Heb je een album wat aan te raden is? Ken namelijk alleen het nummer Ace of Spades![]()
mits oude foto (of een van uffiequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oké, vanaf nu is het openen van het nieuwe topic verboden voor iedereen behalve Roellio en ondergetekende![]()
Zou Motorhead dan echt alleen geboekt zijn vanwege Ace of Spades?quote:
volledig mee eens!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mits oude foto (of een van uffie)
weet ik veel, ik hoop alleen tijdens ace of spades aanwezig te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zou Motorhead dan echt alleen geboekt zijn vanwege Ace of Spades?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zou Motorhead dan echt alleen geboekt zijn vanwege Ace of Spades?
tegelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:12 schreef AFX. het volgende:
Heb m nu zovaak gezien, maar ik twijfel nog steeds aan wie de geilste is.
Die ene met de complete grand canyon tussen haar tieten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:12 schreef AFX. het volgende:
Heb m nu zovaak gezien, maar ik twijfel nog steeds aan wie de geilste is.
wow, je bent echt een fotonazi!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oké, vanaf nu is het openen van het nieuwe topic verboden voor iedereen behalve Roellio en ondergetekende![]()
Ook een reclame banner van faithless, die komen dan ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef BeRightBack het volgende:
Er staat nu zelfs heel groot reclame voor het nieuwe album van de White Stripes op www.lowlands.nl ..
Want?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |