bron?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik voorspel dat er morgen 5 nieuwe namen bekend worden, waarvan 1 tof is.
Joh, het draagt uiteindelijk bij aan het festivalgevoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Precies, en er is zat te bespreken tot het zover is, maar dat krampachtig volposten doe je maar in BeF ofzo, daar doe ik het ook altijd
ik heb t nog op mijn gsmquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
Staat d'r nog ergens een blokkenschema van '06 online?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef kciR het volgende:
Ik ben nu even Walls van Apparat aan het luisteren.. ik vind het echt vette muziek.. daar ga ik zeker even langs
Goh moet ik ook dit topic aktief in de gaten gaan houden. Valt me een beetje tegen dit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ach joh, zolang er geen nieuwe namen zijn en nog steeds geen mail terug is van de everzwijn hammetjes, kunnen we óf stil zijn óf ondertussen 6 topics volgooien
Ok 20% muziek is mij te weinig. Ik ga eens overleggen of deze reeks dan niet beter in UVT past.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Joh, het draagt uiteindelijk bij aan het festivalgevoel.
Festivals bestaan voor mij ook uit 20% muziek en 80% gekkigheid, voor mij is het hier weinig anders.
Eerlijk gezegd.
Lowlands is maar 1 keer per jaar tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
Het is eindelijk duidelijk: ik kan gewoon naar Lowlands!
En ik ga dus ook!7e keer dit jaar...
-1 flauwquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Lowlands is maar 1 keer per jaar toch
Geen idee of er iets van op TV komt, maar op 3voor12.nl zullen vast wel live-streams zijn. En sowieso kun je de meeste concerten daar vrij snel na afloop al terug zien en/of luisteren. En MTV zend in de weken na Lowlands meestal ook nog wel wat optredens uit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Scandalous het volgende:
Komt Lowlands eigenlijk ook op tv? Er komt welgeteld 1 artiest die ik wil zien en daar ga ik niet voor naar lowlands
Wie dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Scandalous het volgende:
Komt Lowlands eigenlijk ook op tv? Er komt welgeteld 1 artiest die ik wil zien en daar ga ik niet voor naar lowlands
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef alkaholic63 het volgende:
al een hoop lowlands topics,
maar in de laatste topics staat maar weinig nieuws.
- Zoals wie er dit jaar weer bekers gaan rapen Ik niet!
- wie zich openhaalt bij het breken van de muntjes. Ik niet!
- wie van de heuvels af rolt bij de alpha of misschien wel naakt van de ene naar de andere kant
rent met een vlag in de hand Ik niet!
- Iemand die even aangeeft wat voor weer het wordt die dagen. Zon!
- Hoelang het duurt eer alle pisbakken vol zijn en dus overlopen Boeit niet
En het gaat allemaal overlappen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dit jaar veels te veel leuk![]()
M.I.A.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |