Radiohead en pearl jam ?? heb jij die bevestigd ??quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef labello het volgende:
Arcade Fire! Basement Jaxx! Cansei de Ser Sexy! CocoRosie! Damien Rice![]()
! Editors! The Killers
! Klaxons! Loney, Dear! Rodrigo y Gabriela!
Ik kan niet wachten![]()
Nu nog een paar uit het rijtje Bright Eyes, Rilo Kiley, Sufjan Stevens, Rufus Wainwright, Devendra Banhart, The Knife, Antony, Modest Mouse.......
En natuurlijk Radiohead en Pearl Jam (a girl can dream, right?)
Ja. Door mijn twee andere persoonlijkheden, 'wishful' en 'thinking'..........quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef DoNirvana het volgende:
[..]
Radiohead en pearl jam ?? heb jij die bevestigd ??![]()
Jammer, maar geen Essent-winnaars nog vandaag. Morgen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik voorspel dat er morgen 5 nieuwe namen bekend worden, waarvan 1 tof is.
Ik neem aan dat deze aftelt tot de donderdag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef maxor het volgende:
[..]
FF scriptje gebouwd: http://dev.barad-dur.nl/festival/
Pinkpop heeft het zelf terug laten schroevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Vorig jaar waren er aardig wat uren Lowlands "live" op Nederland 3 (VPRO/VARA/NPS). Laatste jaren is er verschuving te merken van de tv-coverage van Pinkpop naar Lowlands, waarbij Lowlands steeds meer zendtijd krijgt en Pinkpop steeds minder.
siquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:44 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze aftelt tot de donderdag?
De 1ste keer dat ging omdat het de 1ste keer wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef renzell het volgende:
Nou, ik zal er dan nog maar eens een artistiek inhoudelijke vraag in werpen... (bij wijze van tvp uiteraard).
Wat was je aller-, aller-, allermooiste Lowlandsmoment ever???
Hm, als 't uitkomt met de timetable zou ik LoG en Chimaira ook wel even willen zien idd. For old times sake.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef Mr-Fluffy het volgende:
lamb of god, scar symmetry, chimaira.. DOE WAATTT!!!!
die zijn allemaal in de buurt.
Het eerste wat in me opkomt is het versieren van diverse tenten met toiletpapier. Vooral omdat sommige mensen het niet konden waarderen en de volgende dag behoorlijk chagrijnig warenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef renzell het volgende:
Wat was je aller-, aller-, allermooiste Lowlandsmoment ever???
En dan the Wall of Death. Leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef Mr-Fluffy het volgende:
lamb of god
*Weer Youtube aangooit.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef maxor het volgende:
Wie gaat er nou voor de optredens naar lowlands?
Jaaaa ik ook!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Misschien is het, as ever, het kippenvel dat je krijgt , zodra je het terrein op loopt...
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef Irien het volgende:
Jaaaa ik ook!!!![]()
![]()
iedere keer... vooral de eerste dag, langs alle campings, alle mafkezen, richting festivalterrein... en dan als je die ingang door bent ... en wat je allemaal gaat zien die dag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |