quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
't Eerste biertje+jointje als je tentje weer staat is ook altijd hemels.
ja inderdaad!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
't Eerste biertje+jointje als je tentje weer staat is ook altijd hemels.
jaquote:
Correct.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef Tism het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk!
En dan relaxed naar andere zitten kijken hoe ze met hun shit aankomen kakken, en lopen te klunzen!![]()
ChilL!!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef kciR het volgende:
Mijn mooiste LL moment was denk ik toch wel om op mijn eerste Lowlands (2005) richting het terrein te lopen, zowel de camping als het festivalterrein. Toen kwam ik in een bepaalde sfeer terecht, die ik nooit eerder had gezien/ gevoelt, toen wist ik dat ik hier de komende jaren ook zeker naar toe moest gaan.. ahh.. genieten!
Dat is net een hoogbejaarde ijsbeerquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mijn tentje stond er het eerste jaar zo bij, naar aanleiding van een vergeten tentstok.
[afbeelding]
Heeft het overigens het hele weekend prima volgehouden .
zoveel je wilquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef shakaboem het volgende:
Hoeveel CKV-bonnen mag je eigenlijk gebruiken om een kaartje te kopen voor Lowlands? Ik heb ze alle 10 nog.![]()
Dat was inderdaad wel bruut, met die lange intro, en toen gelijk los!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Je eerste Lowlands is één groot hoogtepunt in 2000MAar de Chemical Brothers paar jaar terug
meteen knallen ze erin met Hey Boy Hey Girl
kippenvel http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451
Wowquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Je eerste Lowlands is één groot hoogtepunt in 2000MAar de Chemical Brothers paar jaar terug
stond midden in vooraanquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:50 schreef AFX. het volgende:
[..]
Wow
Echt super dat zeg.. Ik kreeg ook kippenvel
Oeh ja, moet ik ook! Gewoon weer lekker tweepersoons, en dan het dekbedje en de kussens mee. Slaapt heerlijk, vind ik. Ha ha, nu slaapt alles heerlijk na 15 uur lang over een festivalterrein stuiteren, maar dat terzijde...quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Op zoek gaat naar een nieuw luchtbed.
Mijn matje is af... thankgod.
Ja hoor... kippenvel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hoogtepunt?
Ik zou maar opschieten als ik jou was. Een goede vriend van de zoon van mijn achterneef heeft een collega wiens zus die bij de Ticketservice werkt. Volgens haar staat de lamp gloeiend rood.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef vanBnaarC het volgende:
Stond het lampje nog op oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |