Welke tien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Leonos het volgende:
Maar ik heb me een beetje ingeluisterd en vind er nu wel rond de 10 leuk
Hier lurken ze lekker met ons mee: http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=1333quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef Laton het volgende:
vorig jaar was te gek inderdaad
sack blab, heb jij ergens een overzicht van welke bands op welke dagen staan dan ?
We vergeven jequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Dupje het volgende:
Whahaha Unkle was toch echt een primeur hoor!
hij draaide een house versie van the final countdownquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb van Bellen laatst ook nog zien/horen draaien en die was prima bezig
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.myspace.com/acidjunkies
Aug 17 2007 8:00P Lowlands Festival Biddinghuizen
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Dupje het volgende:
Unkle bevestigd op zijn eigen myspace voor de 19e!
dat gejuich bij What is Love van Haddawayquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef -Sum- het volgende:
hoogtepunten:
-90's now vorig jaar waarbij de tent bijna op ontploffen stond van de energie die er hing
He Interpol staat er niet tussen, of heb ik er overheen gekeken. Die komen toch ook op de zondag.. argh! ik ben bang dat ik een paar toppers moet missenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier lurken ze lekker met ons mee: http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=1333
Ja maar echt super gewoon! Wat een gezelschap was dat ook man! Ik moet het gewoon nog een keer zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:35 schreef maxor het volgende:
Haha, dat was echt zo'n WTF is dit??? momentje
The Hives waren best aardig in 2004, alleen moeten ze die zanger afschieten. Na 20 keer roepen: We are The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, weten ik wel dat ze The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh en The Hives heb ik nooit live gezien, die wilk ook
in 2004 waren ze idd nog leuk maar op rock am ring 2 weken terug waren ze gruwelijk slechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef tomttt het volgende:
[..]
The Hives waren best aardig in 2004, alleen moeten ze die zanger afschieten. Na 20 keer roepen: We are The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives, weten ik wel dat ze The Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiives zijn.
Cool was het wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja maar echt super gewoon! Wat een gezelschap was dat ook man! Ik moet het gewoon nog een keer zien![]()
Ik ben ook nog steeds kaartloos, en de kans zit er best in dat ik dat over een maand nog ben, en hyperventilerend voor het postkantoor sta, dus hey. Join the club.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef Basp1 het volgende:
Zo vanmiddag maar eens mijn kaarjte halen dan pas mag ik echt actief gaan posten hier. Niet dat dat zal gebueren maar je weet maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |