Komt omdat ze met een nieuw album bezig zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
WAS tourt volgens mij op het moment niet. Ze hebben ook al een tijdje niets nieuws uitMoeten ze snel maar doen dan
Kunnen we weer kwijlen op Keith
![]()
Moet kunnen, anders ben je gewoon genoodzaakt je Sziget kaartje te verkopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dan zit ik nog op Sziget![]()
Maarja, woensdag Paradiso, vrijdag LL kan best toch?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Moet kunnen, anders ben je gewoon genoodzaakt je Sziget kaartje te verkopen![]()
Nee ze moeten gewoon op zaterdagmiddag en dan niét tegenover Interpolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]We gaan niet alleen naar Sziget maar ook lekker 2 weken interrailen
Dat is dus geen optie
Beter lijkt me het inderdaad als Voxtrot op Lowlands komt. Desnoods op de donderdag om voor muzikale ondersteuning te zorgen bij de immer falende fok meet
En niet op zo'n kansloze tijd als 12 uurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ze moeten gewoon op zaterdagmiddag en dan niét tegenover Interpol
P!atDquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
En niet op zo'n kansloze tijd als 12 uurDaardoor heb ik vorig jaar Foward Russia (en een deel van P!atd
) gemist
Ik had me al ingedekt door er eenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
P!atD
Zet dan zelf een vissenkom op je hoofd![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me af of dat gezeur om grote namen nu afgeleid is van het gevoel dat het geld er nog niet uit is. Of meer gezien vanuit het Wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet-perspectief gezien moet worden..
Allebei niet. Eigenlijk, want ken behoorlijk wat van de OP. Ik zou alleen nog wat aanvulling zien zodat ik meer keus hebquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me af of dat gezeur om grote namen nu afgeleid is van het gevoel dat het geld er nog niet uit is. Of meer vanuit het Wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet-perspectief gezien moet worden..
Dat is nooit het probleem op Lowlands (behalve misschien op zaterdag). Het is eerder wegstrepen, want het staat toch allemaal tegenover elkaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef AFX. het volgende:
[..]
Allebei niet. Eigenlijk, want ken behoorlijk wat van de OP. Ik zou alleen nog wat aanvulling zien zodat ik meer keus heb
Ik denk meer dat tweede, ik heb ook veel mensen dat horen zeggen. Toen heb ik ze laten horen wat er kwam en toen vonden ze het stiekem toch wel leuk.. dus een typisch geval van 'wat de lowlander niet kent, luistert die niet'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me af of dat gezeur om grote namen nu afgeleid is van het gevoel dat het geld er nog niet uit is. Of meer vanuit het Wat de boer niet kent, dat vreet 'ie niet-perspectief gezien moet worden..
Doen wequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof trouwens dat the NYPC komt, kunnen we wederom een 5 days off reünie (sans asmo) van maken
Dat dacht ik dus ook. Lekker ff je agressie kwijt omdat je tentje weer vol met regen is gelopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als taakstraf lijkt het me wel wat, een ochtendje jumpen voor een Lowlandspubliek dat waarschijnlijk met van alles naar je gaat smijten. Dat zou ik toch meer als straf ervaren dan een plantsoentje schoffelen.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tvp ook al is de kans een stuk kleiner geworden dat ik ga
Okay, niet lachen:quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Okay, niet lachen:
Mijn vriendin heeft geen opvang voor dr hond en thus kan ze niet mee als mn vaste festivalbuddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |