tool groove armada, lcd en complete minus kliek tegenover zichzelf :Squote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik begin er zin in te krijgen. Wat is er mis met de zondag?
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wslquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja, en NIN en UNKLE
En Motörhead, Enter Shikari en Dan Le Sac VS Scroobius Pip.
Dat is allemaal nog voor TOOL hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wsl![]()
Bij mij nu ook.. ik krijg er nu echt zin in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef ralfseltje het volgende:
De Lowlands kriebels beginnen zo steeds meer de kop op te steken.
90's Now: Azrael & Gary Global / Dance / DJquote:Neen, natuurlijk niet! We hebben namelijk zat dj's die ook tussen de acts door draaien. Daarbij zijn er ook een stel ruwe bolsters die tot diep in de nacht draaien op de verscheidene feestjes. Om iedereen als gelijkwaardig te beschouwen komen hier alle namen, ongeacht de tijd en plek waar ze staan:
Best of British: Joep & Arnold // Alpha DJ's // 90's Now: Azrael & Gary Global // Balkan Beatz vs. Russendisko: Tommi, Pizdabolkin & Yuriy Gurzhy // Radar // (Mad) Ed // Smithee // Gene Williams // Olaf Boswijk // Shallow Life Posse // Groove Tube DJ's // Mr. Wix // DJ Barrio // U Dub // Doesn't Smell Like 90's Now (Grunge & Alternative) // Kees van Hondt // Sandeman // Dab // Melon // A Reggae Bomb // St. Paul // DJ N>E>D //
Check het programma voor alle bio's! En morgen natuurlijk het blokkenschema voor alle tijden van deze diedjees!
En wat dacht je van Interpol vs CSSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
Dit ga je niet menenDe twee bands die ik het liefst wil zien, Arcade Fire en Klaxons, tegelijk geprogrammeerd
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |