tool groove armada, lcd en complete minus kliek tegenover zichzelf :Squote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik begin er zin in te krijgen. Wat is er mis met de zondag?
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wslquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Ja, en NIN en UNKLE
En Motörhead, Enter Shikari en Dan Le Sac VS Scroobius Pip.
Dat is allemaal nog voor TOOL hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal het niet zo druk zijn bij TOOL wsl![]()
Bij mij nu ook.. ik krijg er nu echt zin in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef ralfseltje het volgende:
De Lowlands kriebels beginnen zo steeds meer de kop op te steken.
90's Now: Azrael & Gary Global / Dance / DJquote:Neen, natuurlijk niet! We hebben namelijk zat dj's die ook tussen de acts door draaien. Daarbij zijn er ook een stel ruwe bolsters die tot diep in de nacht draaien op de verscheidene feestjes. Om iedereen als gelijkwaardig te beschouwen komen hier alle namen, ongeacht de tijd en plek waar ze staan:
Best of British: Joep & Arnold // Alpha DJ's // 90's Now: Azrael & Gary Global // Balkan Beatz vs. Russendisko: Tommi, Pizdabolkin & Yuriy Gurzhy // Radar // (Mad) Ed // Smithee // Gene Williams // Olaf Boswijk // Shallow Life Posse // Groove Tube DJ's // Mr. Wix // DJ Barrio // U Dub // Doesn't Smell Like 90's Now (Grunge & Alternative) // Kees van Hondt // Sandeman // Dab // Melon // A Reggae Bomb // St. Paul // DJ N>E>D //
Check het programma voor alle bio's! En morgen natuurlijk het blokkenschema voor alle tijden van deze diedjees!
En wat dacht je van Interpol vs CSSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
Dit ga je niet menenDe twee bands die ik het liefst wil zien, Arcade Fire en Klaxons, tegelijk geprogrammeerd
![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
En wat dacht je van Interpol vs CSS?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga nog wel eens op mijn gemak kijken in de krant morgen.
In ieder geval niet op het campingterrein.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Ik heb mn kaartje![]()
Ik ga dit jaar proberen maar wat meer muziek te zien, vorig jaar heb ik op het hele festival alleen het optreden van gorefest helemaal uitgezien![]()
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Haha schema`s werken inderdaad nooit op festivalsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.
Die overlappingen maken me niks uit, ik krijg één ding al amper mee..
Ik ook en ik ben er helemaal niet blij mee. Iedere keer weer weten ze de sfeer te verneuken door een geweldige band te verplaatsten naar Galmbak Grolsch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
LCD Soundsystem in de Grolsch had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja, en d'r staan nog wel meer dingen raar geprogrammeerd. Maar aangezien dat telefoonding nog maar een half afgemaakte versie is (de helft werkt niet) zou het natuurlijk ook gewoon kunnen dat dat schema gewoon alles behalve klopt en we morgen een heel ander schema krijgen......zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
En wtf moeten Justice, en Uffie, en Apparat e.d. overdag?
Bij mij werkt 'ie prima, maar ik hoop idd ook dat het schema nog niet echt klopt. Ik bedoel Justice om 18:30, dat is toch geen tijd voor zo'n act.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en d'r staan nog wel meer dingen raar geprogrammeerd. Maar aangezien dat telefoonding nog maar een half afgemaakte versie is (de helft werkt niet) zou het natuurlijk ook gewoon kunnen dat dat schema gewoon alles behalve klopt en we morgen een heel ander schema krijgen......zou me niets verbazen.
Bij de plattegrond verwijst de x-ray naar de julliet en visa versa, er moet nog een heel nieuw spel ingezet worden. Een aantal bands staan nog niet in de applicatie. Een hoop bandbeschrijvingen zijn er nog niet. Het logootje is te groot, etcquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij mij werkt 'ie prima, maar ik hoop idd ook dat het schema nog niet echt klopt. Ik bedoel Justice om 18:30, dat is toch geen tijd voor zo'n act.
Niet tijdens de DnB in de Bravo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Justice zou 's nachts moeten. Iedereen dansen
Vanavond om 20:00 las ik ergens?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef Laton het volgende:
precies, morgen weten we pas echt hoe het staat en zal me ook niks verbazen als dit schema dan direct de prullenmand in kan.
goed dat zed at een beetje spreiden over de dag anders staat alles tegelijk. Editors staan ook vrij vroegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef tarzan1 het volgende:
wat staat Nine Ich Nails ongelofelijk vroeg zeg. Rare plaats een een band van zo'n kaliber.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef Laton het volgende:
jammer dat dat arcade fire tegenover trentemoller staat, had arcade wel eens willen checken, iedereen is er zo lyrisch over.
Mja, of je dat haalt in 2 dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef rubbereend het volgende:
knelpunten:
The Killers -> Groove Armada
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, of je dat haalt in 2 dagen
Ja, klopt. Maar je weet zelf ook hoe dat gaat op festivalsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef MaJo het volgende:
Hmmm ik zie dat de overlapping van CSS en Interpol nog wel meevallen, alleen het laatste kwartier/eerste kwartier van het optreden overlappen. Dan kan ik nog CSS gaan zien en een stukje Interpol missen.[...]
quote:X-Ray acts / 24-7-2007
Hadden we al wat X-Ray namen naar buiten gebracht (huh, welke dan?), hierbij de rest! Verwacht van deze acts dubstep, hiphop, popdance, hits en nog meer goeie klanken!
Tussle // Calvin Harris // Adept // Apparat & band // Various Production // Mary Anne Hobbs // Clark // Yo Majesty // Eboman (DVJ-Set) //
klopt niet, ingeplakt in vorig jaar schema. morgen weten we echt hoe het zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Mathijz het volgende:
After forever een setlist van bijna 2 uurAlsjeblieft zeg
![]()
NEIN! Die Schwarzen Zaden sind verschwunden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij die reggae night vrijdag in de Lima staat wel "Live: Black Prophet". Misschien dat ze Black Seeds bedoelen??
Staat idd nu een nieuwe versie online. Zo op het eerste gezicht lijkt het blokkenschema redelijk overeen te komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Toad het volgende:
De primeur van 3FM was dus de Lowmap. Je kan lowmap smsen naar 4443, net als vorig jaar.
Krijg je die als je gewoon update of moet je 'm weer opnieuw downloaden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Staat idd nu een nieuwe versie online. Zo op het eerste gezicht lijkt het blokkenschema redelijk overeen te komen
Je moet opnieuw downloaden, de link uit m'n sms-je van vanmorgen deed het wel gewoon nogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Krijg je die als je gewoon update of moet je 'm weer opnieuw downloaden?
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
maar nu komt de hamvraag:
Als je op het kaartje kijkt van die mobieleshit, staat Nolls Gril erop?
This code is no longer valid.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet opnieuw downloaden, de link uit m'n sms-je van vanmorgen deed het wel gewoon nog
Zal wel per type telefoon verschillen, maar de mijne vroeg me bij het klikken op die oude link of ik versie 0.9 wou upgraden naar 1.0.
Die staat op de plek van de Silent Disco. D'r staan sowieso geen eettenten op aangegeven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"
Een beugelcafé?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, op die plek staat nu "Grolsch Loods"
Asia staat er wel opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die staat op de plek van de Silent Disco. D'r staan sowieso geen eettenten op aangegeven.
In de nieuwe mobile guide staan ze wel!! Zaterdag 15:45 in de Lima!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
en dan dus tussendoor nog ergens The Black Seeds... Als ze tenminste nog doorgaan.
Ik heb de oude versie van m'n telefoon verwijderd en toen de downloadlink weer gebruikt van het smsje van vanmorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik nu sms krijg ik helemaal nix terug?
Geduld enzo, ik denk dat het sinds 20:00 (het tijdstip dat de nieuwe (niet-demo) versie kwam) wellicht wat druk is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik nu sms krijg ik helemaal nix terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |