Watquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
En wat dacht je van Interpol vs CSS?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga nog wel eens op mijn gemak kijken in de krant morgen.
In ieder geval niet op het campingterrein.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:13 schreef Vital_Remains het volgende:
Ik heb mn kaartje![]()
Ik ga dit jaar proberen maar wat meer muziek te zien, vorig jaar heb ik op het hele festival alleen het optreden van gorefest helemaal uitgezien![]()
Mag je eigenlijk bbqen op het camping/camper terrein?
Haha schema`s werken inderdaad nooit op festivalsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Same here. De vorige keer hele schema's opgesteld, en dat na 2 uur al laten varen.
Die overlappingen maken me niks uit, ik krijg één ding al amper mee..
Ik ook en ik ben er helemaal niet blij mee. Iedere keer weer weten ze de sfeer te verneuken door een geweldige band te verplaatsten naar Galmbak Grolsch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
LCD Soundsystem in de Grolsch had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja, en d'r staan nog wel meer dingen raar geprogrammeerd. Maar aangezien dat telefoonding nog maar een half afgemaakte versie is (de helft werkt niet) zou het natuurlijk ook gewoon kunnen dat dat schema gewoon alles behalve klopt en we morgen een heel ander schema krijgen......zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
En wtf moeten Justice, en Uffie, en Apparat e.d. overdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |