nope... geen geklap meer voor lulquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef ralfseltje het volgende:
Is de "Applaus om niets show" er wel weer?
ik kan nog niet wijzigen, want krijg iedere keerquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
nope... geen geklap meer voor lul
het is trouwens het 32e deel, in de tekst staat nog eenendertig
Heb je uberhaupt al de moeite genomen om wee wee wee punt lowlands punt en el in te typen of ben je echt zo'n luie donder?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef Niek. het volgende:
Staat in die bijlage of op de website ook ergens het blokkenschema?? Als hij niet online staat, zou iemand hem dan kunnen inscannen? Zit hier in Noorwegen en buitenlandse kranten doen ze heir in de regio niet echt aan.
Staat op de website. Lees anders de laatste pagina's van het vorige topic even, of kijk eens op de site.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef Niek. het volgende:
Staat in die bijlage of op de website ook ergens het blokkenschema?? Als hij niet online staat, zou iemand hem dan kunnen inscannen? Zit hier in Noorwegen en buitenlandse kranten doen ze heir in de regio niet echt aan.
Goed dat je alles nog even herhaalt, ik was alweer vergeten waar dit topic over ging.quote:
Ja ik had er gekeken maar alleen heeel snel en daarbij was de kleine tekst aan de linkerkant "blokkenschema" me niet opgevallenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al de moeite genomen om wee wee wee punt lowlands punt en el in te typen of ben je echt zo'n luie donder?
Ach ja, tis vakantie hequote:
Ik mag het toch niet hopen voor je, die kaarten zijn duur zatquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Net op zoek gegaan naar de tickets voor mij en m'n dinnetje, had ze al heel lang binnen. Maar ik kan ze goddomme nu niet vinden
Ik hoop maar zo dat ze niet met 't oud papier weg zijn gegaan, ik had ze voor m'n gevoel goed weggestopt
en bijna uitverkochtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:24 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ik mag het toch niet hopen voor je, die kaarten zijn duur zat
ik ga voor 31 juli, da's leuker, Lowlands jaren niet uitverkocht en dan ineens in juliquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
en bijna uitverkochtdus straks nog veel duurder
Afgelopen jaar toch in de laatste week uitverkocht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga voor 31 juli, da's leuker, Lowlands jaren niet uitverkocht en dan ineens in juli
Vorig jaar was het ook uitverkochtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga voor 31 juli, da's leuker, Lowlands jaren niet uitverkocht en dan ineens in juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |