Dat schijnt Radiohead of Pearl Jam te wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
zijn er al ideëen over de Alpha zaterdag TBA mystery guest?
Ik gok op !!!, maar baseer dit alleen op het feit dat ze een halve week later in Tivoli staan en heb de rest van het tourschema niet bekeken...tevens tvp.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
Zou leuk zijn. Heb ze vorig jaar moeten missen omdat ik dat jaar kennelijk tot mobiele aanspreekpunt werd gebombadeerd en in de rij stond bij de Nokia-stand. Dat gaan we dit jaar dus mooi niet doen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik gok op !!!, maar baseer dit alleen op het feit dat ze een halve week later in Tivoli staan en heb de rest van het tourschema niet bekeken...tevens tvp.
De Eagles natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:44 schreef Dr_Filibuster het volgende:
hmm, wat zal ik nou gaan kijken? Hayseed Dixie of Eagles of Death Metal?
Dat is klote!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
een vriend van mezou dinsdag kaartje gaan kopen.. uiterlijk woensdag.. heeft hij het niet gedaan de lul ... dnu gaan we naar pukkelpop:(
prima initiatief. of het iets zal losbrengen betwijfel ik, maar het is te proberen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Roellio het volgende:
Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik me daadwerkelijk kwaad om kan maken, dingen interesseren me normaal gesproken simpelweg geen fuck. Maar als opkoopbureau muziekliefhebbers de kans op tickets voor wat voor evenement dan ook ontnemen vind in verachtelijk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik eens een mooie brief voor het ministerie schrijven en ergens plaatsen zodat men die kan ondertekenen.
absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef tomttt het volgende:
Dat schijnt Radiohead of Pearl Jam te worden![]()
Sterkte man, met al die 15 jarigenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
een vriend van mezou dinsdag kaartje gaan kopen.. uiterlijk woensdag.. heeft hij het niet gedaan de lul ... dnu gaan we naar pukkelpop:(
Kaartje over?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
Gelukkig maar, als 55000 mensen naar die bands willen zal ik het vast benauwd krijgen vooraanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Magereheinus het volgende:
dat zijn van die acts die wel als headliner gezien worden, maar mij totaal gestolen kunnen worden. Alleen de Heideroosjes en Motörhead boeien me echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |