Dat schijnt Radiohead of Pearl Jam te wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
zijn er al ideëen over de Alpha zaterdag TBA mystery guest?
Ik gok op !!!, maar baseer dit alleen op het feit dat ze een halve week later in Tivoli staan en heb de rest van het tourschema niet bekeken...tevens tvp.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef steeg het volgende:
Zou leuk zijn. Heb ze vorig jaar moeten missen omdat ik dat jaar kennelijk tot mobiele aanspreekpunt werd gebombadeerd en in de rij stond bij de Nokia-stand. Dat gaan we dit jaar dus mooi niet doen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik gok op !!!, maar baseer dit alleen op het feit dat ze een halve week later in Tivoli staan en heb de rest van het tourschema niet bekeken...tevens tvp.
De Eagles natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:44 schreef Dr_Filibuster het volgende:
hmm, wat zal ik nou gaan kijken? Hayseed Dixie of Eagles of Death Metal?
Dat is klote!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
een vriend van mezou dinsdag kaartje gaan kopen.. uiterlijk woensdag.. heeft hij het niet gedaan de lul ... dnu gaan we naar pukkelpop:(
prima initiatief. of het iets zal losbrengen betwijfel ik, maar het is te proberen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Roellio het volgende:
Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik me daadwerkelijk kwaad om kan maken, dingen interesseren me normaal gesproken simpelweg geen fuck. Maar als opkoopbureau muziekliefhebbers de kans op tickets voor wat voor evenement dan ook ontnemen vind in verachtelijk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik eens een mooie brief voor het ministerie schrijven en ergens plaatsen zodat men die kan ondertekenen.
absoluut niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef tomttt het volgende:
Dat schijnt Radiohead of Pearl Jam te worden![]()
Sterkte man, met al die 15 jarigenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
een vriend van mezou dinsdag kaartje gaan kopen.. uiterlijk woensdag.. heeft hij het niet gedaan de lul ... dnu gaan we naar pukkelpop:(
Kaartje over?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef Bill_E het volgende:
Gelukkig maar, als 55000 mensen naar die bands willen zal ik het vast benauwd krijgen vooraanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Magereheinus het volgende:
dat zijn van die acts die wel als headliner gezien worden, maar mij totaal gestolen kunnen worden. Alleen de Heideroosjes en Motörhead boeien me echt
Ik hoop echt precies het zelfde. En voor The Hives is de kans nogsteeds het grootst aangezien ze de dag ervoor op Pukkelpop staan en een week later pas in engelandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrock
Nou trek daar maar een paar uur voor uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Juicyhil het volgende:
Verder nog de lamas en jan-jaap van der wal even kijken.
Zekers cool. Ik geloof er alleen niets van. Zulke grote namen hadden ze al wel eerder bekend gemaakt. en iid, NiN en Tool boeien me totaal niet. Maar gelukkig is er genoeg anders te zien.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zou Pearl Jam en Radiohead echt geweldig vinden, maar die komen echt niet op die tijd spelen gok ik
PPSR jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrock
The Rifles zijn tofquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er zo;n zin inluister nu the rifles (vrolijkheid)
Ik sta vooraan hoor. Devendra Banhart en Cocorosie in 1 weekend, het kan niet beter. Al zou het niet vervelend zijn als Antony and the Johnsons ook zouden komen!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:32 schreef Ruud2007 het volgende:
het valt me op dat niemand iets zegt over CocoRosie. het is toch bijzonder dat deze vreemde dames te zien zijn. in de Juliet nog wel
jup, daar worden ook cabaret ed gehoudenquote:Op zondag 29 juli 2007 10:56 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik sta vooraan hoor. Devendra Banhart en Cocorosie in 1 weekend, het kan niet beter. Al zou het niet vervelend zijn als Antony and the Johnsons ook zouden komen!!
Ik heb wel verhalen gehoord over de Juliet? Dat je daar voor in de rij moet staan en dat er maar een bepaald aantal mensen binnen worden gelaten?
Ik denk dat er genoeg mensen heen gaan, maar ik snap niet zo dat mensen daar echt 'n paar uur voor in de rij gaan staan om daarna in 'n snikhete en muffe tent zitten om wat te lachen. Ik heb voor mezelf vaak gezegd dat als 't uitkomt en 't niet te druk is, ik best daar binnen wil. Maar ik ga daar niet 'n halve dag voor "verpesten" ..quote:Op zondag 29 juli 2007 11:22 schreef sunmoonstar het volgende:
En gaan er eigenlijk ook nog mensen naar Guido Weijers, of sta ik daar straks alleen???![]()
![]()
Is dit alleen bij de Juliet, of ook bij andere tenten?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:56 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik heb wel verhalen gehoord over de Juliet? Dat je daar voor in de rij moet staan en dat er maar een bepaald aantal mensen binnen worden gelaten?
Enkel de Juliet.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Is dit alleen bij de Juliet, of ook bij andere tenten?
Geniaal, goeie tipquote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef narvik het volgende:
Vrijdagtip: Hayseed Dixie!!
Ace of Spades
I Don't Feel Like Dancing
Al moet je daar niet al te nuchter voor zijn![]()
Vette shitquote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef narvik het volgende:
Ace of Spades
Hoe lang moet je eigenlijk (gemiddeld) van te voren gaan wachten voor dat vak?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En het voorste vak bij de Alpha..
Heeeeeeeeeeeeeeuuuul lang ouwe!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:37 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Hoe lang moet je eigenlijk (gemiddeld) van te voren gaan wachten voor dat vak?
Stttquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welnee..hooguit een kwartier..
Heb ze in Den Haag gezien tijdens Koninginnenach en het is absoluut een aanrader! Zijn ook enorm grappig tijdens hun 'intermezzo's'quote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef narvik het volgende:
Ace of Spades
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
punk en hardcore is al een paar jaar dood, dusss..
Helaas zal PeterpanSpeedrock niet lukken, die staan de 18e in Duitsland..quote:
Maar wel op Appelpopquote:Op zondag 29 juli 2007 14:54 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Helaas zal PeterpanSpeedrock niet lukken, die staan de 18e in Duitsland..En volgens mij is er de 19e geen plek meer
![]()
Appelpopquote:
Indie is niet 'hip', indie is mainstream. Tijd voor een Stoner editiequote:Op zondag 29 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja LL is en was altijd al een 'hip' festival en indie is 'in' en punk en hardcore is al een paar jaar dood, dusss..
zoals gezegd ook bij het voorvak van de Alpha, maar ook bij de Echo.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef Hythloth het volgende:
Is dit alleen bij de Juliet, of ook bij andere tenten?
dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:15 schreef n0r het volgende:
Waarschijnlijk kaartje voor ¤ 200 te pakken, en dat valt me nog niet eens tegen
Én op Nirwana tuinfeest volgende week, samen met The Spades, El Guapo Stuntteam en The Toy Dolls. Prima voorbereiding op Lowlandsquote:
volgens mij leest de scanner gewoon de streepjes en heeft het dus niks met een magneet te maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:04 schreef sunmoonstar het volgende:
Misschien is het wel een heeeeeeele stomme vraag die ik ga stellen.. maar ik doe het lekker toch.
Ik heb m'n Lowlands-kaartje gekocht in de vroege-vogel-periode, en toen heb ik 'm netjes in een envalopje gestopt. Op mijn bureau hier heb ik een soort kaarten-standaardje staan waarop je kaarten / foto's briefjes met twee magneten bolletjes 'op kunt hangen'. Ik heb toen de envalop met mijn Lowlands-kaartje met de magneetjes op dit standaardje gezet... Maar net zat ik me ineens te bedenken dat dit misschien wel helemaal niet zo'n goed idee was... heb namelijk weleens gehoord dat door de magneetjes de 'streepjescode' niet meer goed werkt...
![]()
Kortom, mijn vraag: kan mijn kaartje 'schade' opgelopen hebben..????
Correct. Heeft niets met magnetisme te makenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij leest de scanner gewoon de streepjes en heeft het dus niks met een magneet te maken.
Streepjes zijn ook gewoon van inkt, dus ik zie niet hoe een magneetje dat kan kapotmaken.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij leest de scanner gewoon de streepjes en heeft het dus niks met een magneet te maken.
Nee, die streepjescode is gewoon inkt op papier, lijkt me vrij onmogelijk dat er iets mee kan gebeuren op die manier.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:04 schreef sunmoonstar het volgende:
Misschien is het wel een heeeeeeele stomme vraag die ik ga stellen.. maar ik doe het lekker toch.
Ik heb m'n Lowlands-kaartje gekocht in de vroege-vogel-periode, en toen heb ik 'm netjes in een envalopje gestopt. Op mijn bureau hier heb ik een soort kaarten-standaardje staan waarop je kaarten / foto's briefjes met twee magneten bolletjes 'op kunt hangen'. Ik heb toen de envalop met mijn Lowlands-kaartje met de magneetjes op dit standaardje gezet... Maar net zat ik me ineens te bedenken dat dit misschien wel helemaal niet zo'n goed idee was... heb namelijk weleens gehoord dat door de magneetjes de 'streepjescode' niet meer goed werkt...
![]()
Kortom, mijn vraag: kan mijn kaartje 'schade' opgelopen hebben..????
ligt eraan waar je wil staan, ik ben destijds om helemaal vooraan bij de Chemical te staan al meteen bij de poort gaan staan nadat de mensen voor de band ervoor (in dat geval the Darkness) het vak in mochten.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:37 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Hoe lang moet je eigenlijk (gemiddeld) van te voren gaan wachten voor dat vak?
Thnx voor jullie reacties... Kan k weer rustig slapen....quote:Op zondag 29 juli 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Heeft niets met magnetisme te maken
Dat zou echt gaaf zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dat schijnt Radiohead of Pearl Jam te worden![]()
zou op zich wel leuk zijn, maar echt geweldig vind ik ze nietquote:Op zondag 29 juli 2007 16:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn
Als Radiohead fan hoop ik natuurlijk dat het Radiohead gaat worden (maar ik verwacht het niet, er is nog niks bekend over het nieuwe album). Het gaat spannend worden
Maar Pearl Jam zou ook gaaf zijn
haar optreden op Glastonbury dit jaar:quote:Op zondag 29 juli 2007 16:44 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag naar Lily Allen geluisterd
Best grappig, lekker vrolijke muziek, denk dat ik vrijdag na the Editors maar eens een kijkje ga nemen.
dan staan ze in Engeland op het V festivalquote:Op zondag 29 juli 2007 16:49 schreef ralfseltje het volgende:
Ik gok op The Fray als de TBA in de Alpha.
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alphaquote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Plus, zie eerdere opmerking over !!!..The Fray zou de Grolsch nog laaaang niet halen..
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan staan ze in Engeland op het V festival
Mja..daar heb je weer gelijk in...maar iedereen heeft nu natuurlijk grote verwachtingen, dus ze kunnen niet meer met iets lulligs aankomenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alpha
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..daar heb je weer gelijk in...maar iedereen heeft nu natuurlijk grote verwachtingen, dus ze kunnen niet meer met iets lulligs aankomen
daar zit ik echt op te wachten iddquote:Op zondag 29 juli 2007 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]net zoals er grote verwachtingen zijn gewekt met de opmerking er komt nog een grote dance act bij....
Misschien komt Arie Ribbens wel weer zijn langste polonaise-record verbeterenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]net zoals er grote verwachtingen zijn gewekt met de opmerking er komt nog een grote dance act bij....
Die beginnen pas in December weer met optreden, met nieuw materiaal. Weet niet of het nu al klaar genoeg is..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Mischien wel portishead oid
Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef Miwaki het volgende:
Volgens mij is er geen Silent Disco dit jaar, of wel?
Had ik wel weer leuk gevonden!
Dat was een beetje treurig, inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar ze hebben de buit al binnen,quote:Op zondag 29 juli 2007 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..daar heb je weer gelijk in...maar iedereen heeft nu natuurlijk grote verwachtingen, dus ze kunnen niet meer met iets lulligs aankomen
Ja hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was een beetje treurig, inderdaad...
De hele Alpha galmde en alleen het voorste vak was een beetje vol, toch?
[..]
Maar ze hebben de buit al binnen,. Het is uitverkocht! Als ze willen kunnen ze die plekken nu ook leeg laten
. Niet dat ze dat goed zal doen met oog op volgende jaren enzo
...
idd, of hoogstens 20 tot 30 euro winstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!![]()
Held! [afbeelding]
Huh? Dat zeg ik toch ook juist?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Alsof het uitverkocht is vanwege een onbekende artiest op zaterdagmiddag
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er zeker achter aan, afzetterquote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
dat zou idd jammer zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
is nofx ook niet in europa rond die tijd?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef Mathijz het volgende:
+44 staat een week later in engeland. Zou ook nog kunnen.
ze zullen waarschijnlijk wel niet komen, maar het zou idd vet zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hèquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ondanks dat ik NOFX wel graag zou willen zien, maar is Alpha niet te groot daarvoor? Pennywise stond vorig jaar bv. ook in Grolsch... en punk hoort in iets kleinersquote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef Licko het volgende:
[..]
is nofx ook niet in europa rond die tijd?
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
Dat zou wel een mega verrassing wezenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Mischien wel portishead oid
ze hadden toch best in de lineup gepast fniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hè
Klopt, Silent Disco was er in 2003 al!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
ja, net als Depeche Modequote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jamaar..jamaar...Silent Disco staat al sinds deel 2 in de OP als ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN
De Magneetbar en de Grolschloods staan daar.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:37 schreef Miwe het volgende:
Maar goed ook dat die onzinnige silent disco eindelijk weg is. Kunnen ze op die plek tenminste weer een tent neerzetten voor LEUKE optredens.
Ook goedquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De Magneetbar en de Grolschloods staan daar.
Ja, maar niet in de Alpha lijkt mequote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef Licko het volgende:
[..]
ze hadden toch best in de lineup gepast fniet?
En?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach. NOFX stond op Pinkpop ook op het Hoofdpodium, hoor..
Mja..maar PP is PP en LL is LL.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zucht..je zei dat de Alpha te groot leek voor ze, maar op het Hoofdpodium van Pinkpop staan gemiddeld grotere bands dan in de Alpha..
Aldus Erwin Krol daarnet aan het eind van zijn voorspelling. Ik denk dat we mooi weer gaan krijgen op Lowlands. Ik mag in ieder geval hopen dat ze, na het kloteweer van de afgelopen dagen, toch wel minimaal 1 hele maand zomer zullen hebben.quote:Ha, de zomer
Dat kunnen we niet weten, want ze hebben nog nooit op Pinkpop gestaanquote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef steeg het volgende:
Nine Inch Nails staat in de Grolsh... Dat is echt wel hoofdpodium materiaal voor PP
Morgen zijn er 2 buien in het noorden, zei hij, dus daar houd ik 'm aan. En onder noorden versta ik alleen Friesland en Groningen. Dus ik wil gewoon mooi weer hier.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mag het ook hopen ja. Deze week gaat het in ieder geval allemaal omhoog
Maandag nog even doorbijten. Daarna tempomhoog naar 22 in de loop van de week en weinig kans op regen.
Dat dusquote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aldus Erwin Krol daarnet aan het eind van zijn voorspelling. Ik denk dat we mooi weer gaan krijgen op Lowlands. Ik mag in ieder geval hopen dat ze, na het kloteweer van de afgelopen dagen weken, toch wel minimaal 1 hele maand zomer zullen hebben.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Leonos het volgende:
Als er maar geen wind is. Dan vind ik het best.
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaarquote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef steeg het volgende:
Nine Inch Nails staat in de Grolsh... Dat is echt wel hoofdpodium materiaal voor PP
En 't is altijd lachen met ontsnappende party-tentenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]liever een beetje wind, dat scheelt in de hooikoorts en dan is het niet zo vochtig
Ik denk er hetzelfde over, ga waarschijnlijk ook maar voor UNKLEquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaar![]()
qua tentplanning is er wel meer raar geprogrammeerdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaar![]()
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef nr.126 het volgende:
Ruimte genoeg hoor vorig jaar bij The Infadels, daar in het midden.
Ja dat is helemaal waar, maar dat heel vaak bij die tenten, staan ze allemaal buiten de dringen terwijl als je eenmaal binnen bent het soms enorm meevalt.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.
Dat merk ik ook elk jaar. Bij goedbezochte acts in de Bravo staat het hélemaal vol naast de tent, maar is er nog genoeg ruimte in het midden en zelfs vooraan... Zo heb ik het eens voor elkaar gekregen om, terwijl het bomvol was, toch nog vooraan in het midden te kunnen staan. En dat zonder ellebogen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.
The Kooks vorig jaar ook! Maar ook te kleine bands die in de Alpha spelen. De organisatie heeft vaker trekjes om verkeerde bands op de verkeerde plaats te zetten.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua tentplanning is er wel meer raar geprogrammeerdHebben ze niks geleerd van de afgelopen jaren? Moloko paste niet in de Bravo, The INfadels paste niet in de Bravo, Bloc Party paste niet in de Groslch
Ik vind de Grolsch echt de grootste baggertent die er is. Kutgeluid. Totaal geen sfeer. En bij een beetje populaire band baggervol en buiten de tent zie je geen reet en hoor je ook geen bal. Aftaaien met die Grolsch, of lekker kleinere bandjes in programmeren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over, ga waarschijnlijk ook maar voor UNKLE
Met het feit dat ze in de Grolsch staan heb ik trouwens niet zoveel problemen mee.
de Kooks ja, daar stond ik dan wel weer in de tent....... vond er niet zoveel aan maar eruit komen zag er ook niet aantrekkelijk uit zo druk dat het wasquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Kooks vorig jaar ook! Maar ook te kleine bands die in de Alpha spelen. De organisatie heeft vaker trekjes om verkeerde bands op de verkeerde plaats te zetten.
Gewoon links aan de achterkant naar binnen gaan, dan kan je bijna altijd tot ver vooraan doorlopenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat merk ik ook elk jaar. Bij goedbezochte acts in de Bravo staat het hélemaal vol naast de tent, maar is er nog genoeg ruimte in het midden en zelfs vooraan... Zo heb ik het eens voor elkaar gekregen om, terwijl het bomvol was, toch nog vooraan in het midden te kunnen staan. En dat zonder ellebogen...
Helemaal mee eens. Perfect omschreven. Daarom doodzonde dat LCD Soundsystem daar staan. En wat te denken van The Rifles!!! Die komen perfect tot hun recht in de India-tent, niet in die logge Grolsch-tent. Over The Kooks in de India gesproken: The View staat dit jaar ook in de India, hè.... Kooks-taferelen, ik zeg het jequote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Grolsch echt de grootste baggertent die er is. Kutgeluid. Totaal geen sfeer. En bij een beetje populaire band baggervol en buiten de tent zie je geen reet en hoor je ook geen bal. Aftaaien met die Grolsch, of lekker kleinere bandjes in programmeren.
Juist! Precies op een plek waar veel gaten vallen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon links aan de achterkant naar binnen gaan, dan kan je bijna altijd tot ver vooraan doorlopen
bij The Veils was het ook druk, heb maar net buiten de Lima staan kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef mindgames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Perfect omschreven. Daarom doodzonde dat LCD Soundsystem daar staan. En wat te denken van The Rifles!!! Die komen perfect tot hun recht in de India-tent, niet in die logge Grolsch-tent. Over The Kooks in de India gesproken: The View staat dit jaar ook in de India, hè.... Kooks-taferelen, ik zeg het je.
Enge burenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij The Veils was het ook druk, heb maar net buiten de Lima staan kijken.
De Charlie terug zou wel perfect zijn, dat buitenpodium van 2005 was top
Das best ver, want ze stonden vorig jaar in de Indiaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Das best ver, want ze stonden vorig jaar in de India
Ignite staat dezelfde maand nog in de Tivoli, dus het is niet alsof ze niet in de buurt zijn!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik hoop dat het Ignite of Soulfy gaat worden
ik mis alleen nog wat hard gebeuk in de line-up
en goede bands![]()
The Veils verdienen ook wel een grotere tent. Maar ik was persoonlijk blij dat ze in de India stonden. Ben toen weggegaan bij The Magic Numbers in de Grolsch-tent om een goede plek bij The Veils te hebben. The Magic Numbers op het Charlie-buitenpodium in 2005 was geweldig. Goed podium, goede muziek, zon en bierquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Charlie terug zou wel perfect zijn, dat buitenpodium van 2005 was top
Mja, eens. Ik zie daar bijvoorbeeld Skream staan, en die had ik gewoon heel erg graag in de X-Ray willen hebben. Zelfde geldt voor veel van de andere dingen waarmee zij zich onderscheiden van Lowlands. Alweer.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef Ascaroth het volgende:
Wauw, als ik het programma van Pukkelpop bekijk zijn er zo al vijftien namen die niet op Lowlands staan maar ik zeker wel zou willen zien als er niks tegenover staat. Da's eigenlijk best zuur ook al ben ik met het Lowlands-programma an sich ook al erg tevreden..
haha vet. als achtergrond gezetquote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=222985727&size=l
Van de maandag.
Hm, op zich tof. Maar jammer dat 't van de maandag is, en dat rechtsboven een stuk vliegtuig zit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van de maandag.
Doe dan de volgende:quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef ralfseltje het volgende:
OMFG als je het over NiN hebt: http://youtube.com/watch?v=v0GIXspALoA
Da's lastig... Je hebt bepaalde ruimte, bepaalde tenten, bepaalde horecatenten, etc. Je kan natuurlijk elk jaar een nieuwe indeling maken, maar dat kost best wat manuur, deze tijd kan je soms beter in andere dingen steken, toch? Verder is 't voor sommige bezoekers ook een makkelijke bron van herkenningquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojaze moeten eens niet elk jaar de tenten ergens anders neerzetten
Huh? Er worden elk jaar luchtfoto's gemaakt. Deels voor de organisatie om zo beter zicht te kunnen hebben op bezoekersgroepen, etc, en voor een soort aandenken. Bij ons op de gang hangen er een aantal van verschillende jaren...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef Baserunner het volgende:
De luchtfoto's van Lowlands zijn schaars, ik zou er wel eentje op me desktop willen hebben voor de komende 2 weken...
Scans?quote:Op maandag 30 juli 2007 03:34 schreef Rocho het volgende:
[..]
Huh? Er worden elk jaar luchtfoto's gemaakt. Deels voor de organisatie om zo beter zicht te kunnen hebben op bezoekersgroepen, etc, en voor een soort aandenken. Bij ons op de gang hangen er een aantal van verschillende jaren...
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en voor de mensen die zeiken heb ik 1 woord: Dour.
Trefwoorden: poepmodder, vluchtelingenkamp, drugsdooien en een idyllisch meertje..
Er staan er wel een stuk of vier op het persgedeelte op de Lowlandssite...maar die staan er vast niet om zomaar uit te delen in hoge resolutie...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef Baserunner het volgende:
De luchtfoto's van Lowlands zijn schaars, ik zou er wel eentje op me desktop willen hebben voor de komende 2 weken...
Heeft iemand een hele mooie luchtfoto gevonden toevallig? (dus goede kwaliteit en een mooie resolutie (1280x1024 ofzo)
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
bij mn vader op het werk hangen ze van elk jaar, ziet er wel vet uit.
whateverquote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je het eens wist, je zou strontjaloers op me zijn![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:06 schreef bloempjuh het volgende:
Okee, ik ben echt een cultuurbarbaar. Ik had NIN - Hurt nog nooit gezien of gehoord, ik kende alleen de klassieker van Cash. Net op Youtube (top-medium, ideaal voor LL-voorpret of -kennis) voor het eerst. Wow. Hoe letterlijk kun je pijn overbrengen..
Ignite heeft aangegeven maar 1 Nederlandse show te doen, dus ben bang dat ze niet komen al zal het van mij wel mogen. Anders lijkt Sparta me wel leuk, staan ook op Pukkelpop.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ignite staat dezelfde maand nog in de Tivoli, dus het is niet alsof ze niet in de buurt zijn!![]()
En qua weer moet het gewoon één keer goed tekeer gaan om alle pollen uit de lucht te krijgen, en daarna lekker 25 graden met een zonnetje en een waterig biertje..
De cover van Johnny Cash blijft beter.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:06 schreef bloempjuh het volgende:
Okee, ik ben echt een cultuurbarbaar. Ik had NIN - Hurt nog nooit gezien of gehoord, ik kende alleen de klassieker van Cash. Net op Youtube (top-medium, ideaal voor LL-voorpret of -kennis) voor het eerst. Wow. Hoe letterlijk kun je pijn overbrengen..
Anders. En enorm goed, maar ik vind de twee versies zo van elkaar verschillen dat ik ze allebei op waarde weet te schatten. Ze voegen beide wat toe aan... datgene waar het iets aan toevoegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Hythloth het volgende:
[..]
De cover van Johnny Cash blijft beter.![]()
Die is vooral in combinatie met de bijbehorende clip geniaal.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Hythloth het volgende:
[..]
De cover van Johnny Cash blijft beter.![]()
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij meequote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Licko het volgende:
zucht, die mensen op marktplaats sporen echt niet
"voor 300 euro is het kaartje zeker voor jou!"
ben ik even blij dat ik er 1 heb![]()
250? Woww.. ok danquote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij mee![]()
Ik ook nu![]()
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Mijn kaartje is net opgehaald voor 250¤, die meid was echt helemaal blij mee![]()
Ik ook nu![]()
En dan verkoopt het niet uit !quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FatherJack het volgende:
[..]
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.
Ik ff dikke 100 euro in je zak gewoon. Volgend jaar haal ik er 10 in de voorverkoop!
haha, ja, zul je dat weer zienquote:
Ja, ik vind ze zo mooi die mensenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef Licko het volgende:
zucht, die mensen op marktplaats sporen echt niet
"voor 300 euro is het kaartje zeker voor jou!"
ben ik even blij dat ik er 1 heb![]()
Deze kaarten blijven altijd wel is waarde ook al raakt het niet uitverkocht, dan kan je er nog 80 voor krijgen en maak je 100¤ verlies, dat risico zou ik wel nemenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FatherJack het volgende:
[..]
serieus? ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel er voor over heeft.
dik ff dikke 100 euro in je zak gewoon. Volgend jaar haal ik er 10 in de voorverkoop!
en anders moet je het even zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef linebear het volgende:
kaartje is waarschijnlijk al verkocht
Ben jij ook zo'n lage zak ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Volgend jaar koop ik ook gewoon een kaartje extra ofzo, kan altijd de gok wagen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 03:32 schreef Rocho het volgende:
[..]
Da's lastig... Je hebt bepaalde ruimte, bepaalde tenten, bepaalde horecatenten, etc. Je kan natuurlijk elk jaar een nieuwe indeling maken, maar dat kost best wat manuur, deze tijd kan je soms beter in andere dingen steken, toch? Verder is 't voor sommige bezoekers ook een makkelijke bron van herkenning
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van de maandag.
Wat is nu welke camping ?quote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van de maandag.
Idd. En 5, 6 enz. liggen onder die weg.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van boven naar beneden 1 t/m 4?
Camping 5:quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. En 5, 6 enz. liggen onder die weg.
Camping 4 is de tofste camping
quote:
Deze man staat niet op camping 3.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Volgend jaar koop ik ook gewoon een kaartje extra ofzo, kan altijd de gok wagen.
De boer is al dagen bezig met het gras te maaienquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Ze mogen dit jaar wel is het gras maaien op de campings![]()
En hoe zit dat met camping 1, 2 en 4?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef vanBnaarC het volgende:
Camping 3 is voor hippies alto's en emo's
Camping 5 is voor normale mensen![]()
1 zitten de mongolenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
En hoe zit dat met camping 1, 2 en 4?
Nog erger een dikke homo nichtquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef whosvegas het volgende:
Interpol klinkt goed
Ben me alvast wat aan het in luisteren
Anyway op festivals krijg ik best wel veel slaap mee, als ik de hele dag actief bands heb gekeken en natuurlijk flink wat bier heb weg gewerkt, ben ik kapot. En dan heb ik niet echt meer de energie om op de camping nog ff door te gaan. Dus dan ga ik lekker maffen![]()
Ben ik nu een mietje
Mooi, camping 2 is to place to be.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 zitten de mongolen
2 de alcholisten
en op 4 is een alcoholverbod dus zitten daar de geheel onthouders
volgens mij bouwen ze eerst de tent op en dan leggen ze de vloer er pas in.....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De boer is al dagen bezig met het gras te maaien![]()
Tevens zijn ze begonnen met de opbouw, de tent van de ingangscontrole en de toiletgebouwen staan al.
En ik heb ook al enkele vloerdelen gesignaleerd op de locatie Alpha en Grolsch. Het gaat binnenkort dus weer beginnen![]()
Klopt ze bouwen eerst de tent op en leggen dan de vloer, ik zeg ook alleen maar dat er al vloerdelen staan, wie weet waar ze deze voor gaan gebruiken. Het goede nieuws is dat ze in ieder geval aan aan de slag zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij bouwen ze eerst de tent op en dan leggen ze de vloer er pas in.....
En volgens mij zag ik de Grolsch tent op de foto's op de Zwarte Cross staan
getsie dan zit hij onder de modder, en stinkt naar bierquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef rubbereend het volgende:
En volgens mij zag ik de Grolsch tent op de foto's op de Zwarte Cross staan
Yep, happy tea for me pleasequote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef whosvegas het volgende:
Dat dacht ik al
De echte festivalganger gaat door, desnoods op allerlei gevaarlijke subtanties
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
getsie dan zit hij onder de modder, en stinkt naar bier![]()
Ik hoop toch dat ze hem hier aan het afbreken of opbouwen zijn anders is die tent toch een beetje uit vorm geraakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]en tata inderdaad dus:
[afbeelding]
aan de grond te zien is het de opbouwfasequote:Op maandag 30 juli 2007 20:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze hem hier aan het afbreken of opbouwen zijn anders is die tent toch een beetje uit vorm geraakt.
Vorig jaar op zondag zat er an die plensbui rechstachteraan een heel grote plas.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef rubbereend het volgende:
oja ook leuk de poststats van de Lowlands reeks: Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Ik ben inderdaad blij dat ik sinds kort weer een baan hebquote:Op maandag 30 juli 2007 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist, ik heb duidelijk geen fuck te doen.
Ik heb een baan, en studeer full-time (ok, de laatste weken natuurlijk niet), dus ik doe toch ergens iets nog niet goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad blij dat ik sinds kort weer een baan heb![]()
Vertel!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef Happel het volgende:
Hoop niet dat ik er die drie dagen bijloop, zoals afgelopen zaterdag. Man, man, dat overleef ik nooit.
Heb er wel zin in.
Ik ga morgen maar eens om 5.00 uur opstaan en hier wat topics volspammen mischien krijg ik dan een eervolle vermelding bij statistische uitschieters.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Dupje het volgende:
Oh naja, ik heb toch een mooie 17e plek met topposters
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De boer is al dagen bezig met het gras te maaien![]()
Tevens zijn ze begonnen met de opbouw, de tent van de ingangscontrole en de toiletgebouwen staan al.
En ik heb ook al enkele vloerdelen gesignaleerd op de locatie Alpha en Grolsch. Het gaat binnenkort dus weer beginnen![]()
nah laat the hives maar thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Baserunner het volgende:
Bijna lowlands, bijna deel 35, we zijn al veel verder dan het napraattopicnummer van vorig jaar
The Hives!![]()
The Hives vond ik in 2004 nogal..tja, maar dat moment dat het stopte met regenen en de hele tent uit zijn dak ging. Waarna het weer begon te zeiken, en we verdomme harder moesten klappen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Baserunner het volgende:
Bijna lowlands, bijna deel 35, we zijn al veel verder dan het napraattopicnummer van vorig jaar
The Hives!![]()
Dat weet ik ook nog jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
The Hives vond ik in 2004 nogal..tja, maar dat moment dat het stopte met regenen en de hele tent uit zijn dak ging. Waarna het weer begon te zeiken, en we verdomme harder moesten klappen..
.
Ja, en onterechtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef maxor het volgende:
[..]
Het zinnetje "Get a life" komt wel naar boven borrelen zo
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en onterecht
Ik doe nu eenmaal veel werk op de computer (fotos retoucheren bv) en ik ben een kei in multitasken.
Mijn uitzicht de hele dag is een stuk beter dan dat van jou gok ik zo. Dus...![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uitzicht is ongeveer dit: klik. Dus dat klopt wel
Jij kijkt ten minste nog naar buiten. Ik zit met mijn rug naar het raam.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Waarmee? Uitzicht op het Playboy Mansion?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik je niet jaloerser maken wat dat is niet goed voor je
Raamambtenaar?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Zit je naast God te chillenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef maxor het volgende:
[..]
Waarmee? Uitzicht op het Playboy Mansion?
Glukkig zit ik niet altijd naar die muur te kijken. Op andere dagen kijk ik uit op dit:
[afbeelding]
ECT Home Terminal bij Rotterdam. Altijd wel wat leuks te zien daar
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 30 juli 2007 22:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die de Silent Disco missen in het lijstje van dit jaar?![]()
Mja, maar hij schijnt er al 'n paar jaar te zijn, dus er moest iets anders komen of zoquote:Op maandag 30 juli 2007 22:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die de Silent Disco missen in het lijstje van dit jaar?![]()
wat is er in de plaat voor gekomen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja, maar hij schijnt er al 'n paar jaar te zijn, dus er moest iets anders komen of zo
Woowquote:Op maandag 30 juli 2007 23:03 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
de magneetbar volgens mij..
gvd.. ik hou van de silent disco!
[afbeelding]
Ik ben daar in m'n element..
Zoals je vast wel ziet...
Pauperzooi..![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
sssssssssssst .. niet tegen m'n mamma zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |