Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alpha
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef Miwaki het volgende:
Volgens mij is er geen Silent Disco dit jaar, of wel?
Had ik wel weer leuk gevonden!
Dat was een beetje treurig, inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Orson stond vorig jaar ook in de Alpha
Maar ze hebben de buit al binnen,quote:Op zondag 29 juli 2007 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..daar heb je weer gelijk in...maar iedereen heeft nu natuurlijk grote verwachtingen, dus ze kunnen niet meer met iets lulligs aankomen
Ja hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was een beetje treurig, inderdaad...
De hele Alpha galmde en alleen het voorste vak was een beetje vol, toch?
[..]
Maar ze hebben de buit al binnen,. Het is uitverkocht! Als ze willen kunnen ze die plekken nu ook leeg laten
. Niet dat ze dat goed zal doen met oog op volgende jaren enzo
...
idd, of hoogstens 20 tot 30 euro winstquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je het toch goedkoop wilt doen, geef je hem natuurlijk aan je medelowlander voor inkoopprijs!![]()
Held! [afbeelding]
Huh? Dat zeg ik toch ook juist?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Alsof het uitverkocht is vanwege een onbekende artiest op zaterdagmiddag
Als iedereen in de sloot springt, spring jij er zeker achter aan, afzetterquote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef skadhd het volgende:
Voor mij is dat een goed bod...ik ben nog redelijk goedkoop..check marktplaats..
dat zou idd jammer zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
is nofx ook niet in europa rond die tijd?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef Mathijz het volgende:
+44 staat een week later in engeland. Zou ook nog kunnen.
ze zullen waarschijnlijk wel niet komen, maar het zou idd vet zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt 't niet op nee, dat was toch 'n succes vorig jaar volgens mij. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hèquote:Op zondag 29 juli 2007 19:13 schreef diedlaughing het volgende:
NOFX dat zou gaaf zijn.
Volgens mij heb ik die in '99 op pinkpop nog gezien.
Ondanks dat ik NOFX wel graag zou willen zien, maar is Alpha niet te groot daarvoor? Pennywise stond vorig jaar bv. ook in Grolsch... en punk hoort in iets kleinersquote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef Licko het volgende:
[..]
is nofx ook niet in europa rond die tijd?
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
Dat zou wel een mega verrassing wezenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Mischien wel portishead oid
ze hadden toch best in de lineup gepast fniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja..ik zou graag Queen in hun oude bezetting zien. Maar het heeft weinig zin om onrealistische bands op te gaan noemen hè
Klopt, Silent Disco was er in 2003 al!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ehh, ze waren er toch al een paar jaar, dan wordt 't toch weer 's tijd voor wat anders?
ja, net als Depeche Modequote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jamaar..jamaar...Silent Disco staat al sinds deel 2 in de OP als ZEKERSTEWETEN AANWEZIGE BANDS EN DINGEN
De Magneetbar en de Grolschloods staan daar.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:37 schreef Miwe het volgende:
Maar goed ook dat die onzinnige silent disco eindelijk weg is. Kunnen ze op die plek tenminste weer een tent neerzetten voor LEUKE optredens.
Ook goedquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De Magneetbar en de Grolschloods staan daar.
Ja, maar niet in de Alpha lijkt mequote:Op zondag 29 juli 2007 19:33 schreef Licko het volgende:
[..]
ze hadden toch best in de lineup gepast fniet?
En?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach. NOFX stond op Pinkpop ook op het Hoofdpodium, hoor..
Mja..maar PP is PP en LL is LL.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zucht..je zei dat de Alpha te groot leek voor ze, maar op het Hoofdpodium van Pinkpop staan gemiddeld grotere bands dan in de Alpha..
Aldus Erwin Krol daarnet aan het eind van zijn voorspelling. Ik denk dat we mooi weer gaan krijgen op Lowlands. Ik mag in ieder geval hopen dat ze, na het kloteweer van de afgelopen dagen, toch wel minimaal 1 hele maand zomer zullen hebben.quote:Ha, de zomer
Dat kunnen we niet weten, want ze hebben nog nooit op Pinkpop gestaanquote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef steeg het volgende:
Nine Inch Nails staat in de Grolsh... Dat is echt wel hoofdpodium materiaal voor PP
Morgen zijn er 2 buien in het noorden, zei hij, dus daar houd ik 'm aan. En onder noorden versta ik alleen Friesland en Groningen. Dus ik wil gewoon mooi weer hier.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mag het ook hopen ja. Deze week gaat het in ieder geval allemaal omhoog
Maandag nog even doorbijten. Daarna tempomhoog naar 22 in de loop van de week en weinig kans op regen.
Dat dusquote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Aldus Erwin Krol daarnet aan het eind van zijn voorspelling. Ik denk dat we mooi weer gaan krijgen op Lowlands. Ik mag in ieder geval hopen dat ze, na het kloteweer van de afgelopen dagen weken, toch wel minimaal 1 hele maand zomer zullen hebben.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Leonos het volgende:
Als er maar geen wind is. Dan vind ik het best.
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaarquote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef steeg het volgende:
Nine Inch Nails staat in de Grolsh... Dat is echt wel hoofdpodium materiaal voor PP
En 't is altijd lachen met ontsnappende party-tentenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]liever een beetje wind, dat scheelt in de hooikoorts en dan is het niet zo vochtig
Ik denk er hetzelfde over, ga waarschijnlijk ook maar voor UNKLEquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaar![]()
qua tentplanning is er wel meer raar geprogrammeerdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat zou het ook op LL moeten zijn. En ze moeten in 't donker. Overdag in de Grolsch gaat echt een fiasco worden: baggerdruk, een half neppe lichtshow. Bah, misschien ga ik ze wel gewoon skippen en lekker UNKLE helemaal kijken, dit wordt echt een enorme tegenvaller na de geweldige shows in Paradiso begin dit jaar![]()
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef nr.126 het volgende:
Ruimte genoeg hoor vorig jaar bij The Infadels, daar in het midden.
Ja dat is helemaal waar, maar dat heel vaak bij die tenten, staan ze allemaal buiten de dringen terwijl als je eenmaal binnen bent het soms enorm meevalt.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.
Dat merk ik ook elk jaar. Bij goedbezochte acts in de Bravo staat het hélemaal vol naast de tent, maar is er nog genoeg ruimte in het midden en zelfs vooraan... Zo heb ik het eens voor elkaar gekregen om, terwijl het bomvol was, toch nog vooraan in het midden te kunnen staan. En dat zonder ellebogen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen was daar niet te komen omdat het vol stond to 8 meter buiten de Bravo.
The Kooks vorig jaar ook! Maar ook te kleine bands die in de Alpha spelen. De organisatie heeft vaker trekjes om verkeerde bands op de verkeerde plaats te zetten.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua tentplanning is er wel meer raar geprogrammeerdHebben ze niks geleerd van de afgelopen jaren? Moloko paste niet in de Bravo, The INfadels paste niet in de Bravo, Bloc Party paste niet in de Groslch
Ik vind de Grolsch echt de grootste baggertent die er is. Kutgeluid. Totaal geen sfeer. En bij een beetje populaire band baggervol en buiten de tent zie je geen reet en hoor je ook geen bal. Aftaaien met die Grolsch, of lekker kleinere bandjes in programmeren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over, ga waarschijnlijk ook maar voor UNKLE
Met het feit dat ze in de Grolsch staan heb ik trouwens niet zoveel problemen mee.
de Kooks ja, daar stond ik dan wel weer in de tent....... vond er niet zoveel aan maar eruit komen zag er ook niet aantrekkelijk uit zo druk dat het wasquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Kooks vorig jaar ook! Maar ook te kleine bands die in de Alpha spelen. De organisatie heeft vaker trekjes om verkeerde bands op de verkeerde plaats te zetten.
Gewoon links aan de achterkant naar binnen gaan, dan kan je bijna altijd tot ver vooraan doorlopenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat merk ik ook elk jaar. Bij goedbezochte acts in de Bravo staat het hélemaal vol naast de tent, maar is er nog genoeg ruimte in het midden en zelfs vooraan... Zo heb ik het eens voor elkaar gekregen om, terwijl het bomvol was, toch nog vooraan in het midden te kunnen staan. En dat zonder ellebogen...
Helemaal mee eens. Perfect omschreven. Daarom doodzonde dat LCD Soundsystem daar staan. En wat te denken van The Rifles!!! Die komen perfect tot hun recht in de India-tent, niet in die logge Grolsch-tent. Over The Kooks in de India gesproken: The View staat dit jaar ook in de India, hè.... Kooks-taferelen, ik zeg het jequote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind de Grolsch echt de grootste baggertent die er is. Kutgeluid. Totaal geen sfeer. En bij een beetje populaire band baggervol en buiten de tent zie je geen reet en hoor je ook geen bal. Aftaaien met die Grolsch, of lekker kleinere bandjes in programmeren.
Juist! Precies op een plek waar veel gaten vallen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon links aan de achterkant naar binnen gaan, dan kan je bijna altijd tot ver vooraan doorlopen
bij The Veils was het ook druk, heb maar net buiten de Lima staan kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef mindgames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Perfect omschreven. Daarom doodzonde dat LCD Soundsystem daar staan. En wat te denken van The Rifles!!! Die komen perfect tot hun recht in de India-tent, niet in die logge Grolsch-tent. Over The Kooks in de India gesproken: The View staat dit jaar ook in de India, hè.... Kooks-taferelen, ik zeg het je.
Enge burenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij The Veils was het ook druk, heb maar net buiten de Lima staan kijken.
De Charlie terug zou wel perfect zijn, dat buitenpodium van 2005 was top
Das best ver, want ze stonden vorig jaar in de Indiaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Das best ver, want ze stonden vorig jaar in de India
Ignite staat dezelfde maand nog in de Tivoli, dus het is niet alsof ze niet in de buurt zijn!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik hoop dat het Ignite of Soulfy gaat worden
ik mis alleen nog wat hard gebeuk in de line-up
en goede bands![]()
The Veils verdienen ook wel een grotere tent. Maar ik was persoonlijk blij dat ze in de India stonden. Ben toen weggegaan bij The Magic Numbers in de Grolsch-tent om een goede plek bij The Veils te hebben. The Magic Numbers op het Charlie-buitenpodium in 2005 was geweldig. Goed podium, goede muziek, zon en bierquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Charlie terug zou wel perfect zijn, dat buitenpodium van 2005 was top
Mja, eens. Ik zie daar bijvoorbeeld Skream staan, en die had ik gewoon heel erg graag in de X-Ray willen hebben. Zelfde geldt voor veel van de andere dingen waarmee zij zich onderscheiden van Lowlands. Alweer.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef Ascaroth het volgende:
Wauw, als ik het programma van Pukkelpop bekijk zijn er zo al vijftien namen die niet op Lowlands staan maar ik zeker wel zou willen zien als er niks tegenover staat. Da's eigenlijk best zuur ook al ben ik met het Lowlands-programma an sich ook al erg tevreden..
haha vet. als achtergrond gezetquote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=222985727&size=l
Van de maandag.
Hm, op zich tof. Maar jammer dat 't van de maandag is, en dat rechtsboven een stuk vliegtuig zit.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=222985727&size=l
Van de maandag.
Doe dan de volgende:quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef ralfseltje het volgende:
OMFG als je het over NiN hebt: http://youtube.com/watch?v=v0GIXspALoA
Da's lastig... Je hebt bepaalde ruimte, bepaalde tenten, bepaalde horecatenten, etc. Je kan natuurlijk elk jaar een nieuwe indeling maken, maar dat kost best wat manuur, deze tijd kan je soms beter in andere dingen steken, toch? Verder is 't voor sommige bezoekers ook een makkelijke bron van herkenningquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojaze moeten eens niet elk jaar de tenten ergens anders neerzetten
Huh? Er worden elk jaar luchtfoto's gemaakt. Deels voor de organisatie om zo beter zicht te kunnen hebben op bezoekersgroepen, etc, en voor een soort aandenken. Bij ons op de gang hangen er een aantal van verschillende jaren...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef Baserunner het volgende:
De luchtfoto's van Lowlands zijn schaars, ik zou er wel eentje op me desktop willen hebben voor de komende 2 weken...
Scans?quote:Op maandag 30 juli 2007 03:34 schreef Rocho het volgende:
[..]
Huh? Er worden elk jaar luchtfoto's gemaakt. Deels voor de organisatie om zo beter zicht te kunnen hebben op bezoekersgroepen, etc, en voor een soort aandenken. Bij ons op de gang hangen er een aantal van verschillende jaren...
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en voor de mensen die zeiken heb ik 1 woord: Dour.
Trefwoorden: poepmodder, vluchtelingenkamp, drugsdooien en een idyllisch meertje..
Er staan er wel een stuk of vier op het persgedeelte op de Lowlandssite...maar die staan er vast niet om zomaar uit te delen in hoge resolutie...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef Baserunner het volgende:
De luchtfoto's van Lowlands zijn schaars, ik zou er wel eentje op me desktop willen hebben voor de komende 2 weken...
Heeft iemand een hele mooie luchtfoto gevonden toevallig? (dus goede kwaliteit en een mooie resolutie (1280x1024 ofzo)
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
bij mn vader op het werk hangen ze van elk jaar, ziet er wel vet uit.
whateverquote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je het eens wist, je zou strontjaloers op me zijn![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:06 schreef bloempjuh het volgende:
Okee, ik ben echt een cultuurbarbaar. Ik had NIN - Hurt nog nooit gezien of gehoord, ik kende alleen de klassieker van Cash. Net op Youtube (top-medium, ideaal voor LL-voorpret of -kennis) voor het eerst. Wow. Hoe letterlijk kun je pijn overbrengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |