Zoiets?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:42 schreef IedeK. het volgende:
Jera wil je de 3FM-reeks nog een keer doen?
[3FM #221] met Ekrens weekend en de freaknacht
Ik hou geen views bij helaasquote:Op maandag 30 juli 2007 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
JeRa zijn er al stats geweest van de verschillende fora wat betreft views?
Zijn er echte lurkers onderdelen? en eventueel hoe de realtie tussen posts en views staat......
Ik kan het wel gaan doen natuurlijkquote:
Fok is de komende drie dagen weer traag?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan doen natuurlijkmoet ik wel de subforumindexering gaan inschakelen. Maar dat is een werk van niets
De reden waarom ik geen views bijhield is omdat views nogal veranderlijk zijn. Maar zodra je het over grotere aantallen views gaat hebben wordt het wel steeds nauwkeuriger, dus het is het vast waard
Hoe definiëer je 'dat ene berichtje'? Iedereen is hier namelijk begonnen met hun 'ene berichtje' en is vervolgens blijven hangen of heeft daarna nooit meer iets gepostquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Maartel het volgende:
Hey, Jera.. misschien leuk om eens stats te maken hoeveel procent van de Fok!-ers op Fok! is als user die zich alleen maar registreerde om 'dat ene berichtje' te kunnen plaatsen (bijvoorbeeld een oproep, promotie, vraag, behoefte aan hulp) en hoeveel er daarvan uiteindelijk zijn blijven hangen..
(lijkt mij ondoenlijk om helemaal uit te tellen, maar Godlike02 dacht dat t wel wat voor jou was)
Zal het eens gaan bekijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Re het volgende:
Kun je ook zien het aantal unieke users per subforum per maand, of uitgebreider het aantal users met meer dan 10 posts per subforum per maand
top !!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:35 schreef JeRa het volgende:
Heb de totaallijsten van de unieke users per subforum per maand berekend, hieronder vind je ze. Eenmaal voor alle users, en nog een lijst met unieke users per subforum die minstens 10 posts hebben geplaatst in dat subforum.
Gaat er iemand zeggen "waar zijn de topics van toen Pim Fortuyn vermoord werd?"?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef JeRa het volgende:Top 100 snelst volgepostte topics tot nu toe
Ja, het pré-Replique-tijdperk (voor februari 2004) is nog goed zichtbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:28 schreef Re het volgende:
lijkt alsof 2003/2004 de piekjaren zijn...?
Wonderlijk, eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het pré-Replique-tijdperk (voor februari 2004) is nog goed zichtbaar.
Ach, Onzin was toen gewoon ontzettend druk. Werkelijk iedereen postte er toen gewoon in, ook een hoop mensen die je d'r nu niet meer ziet. En er liepen een stuk of 8 goedlopende reeksen tegelijkertijd in, waarvan de kliekjes voortdurend met elkaar in de clinch lagen in andere topics in OvjL (usuals, anyone?)quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het pré-Replique-tijdperk (voor februari 2004) is nog goed zichtbaar.
Mooi om te zien dat ik redelijk onafhankelijk benquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:
[[url=http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-thumb.jpeg]afbeelding][/url]
(klikbaar, 6,9MB, en misschien niet aardig voor je geheugen)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach, Onzin was toen gewoon ontzettend druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |