Ik hoop echt precies het zelfde. En voor The Hives is de kans nogsteeds het grootst aangezien ze de dag ervoor op Pukkelpop staan en een week later pas in engelandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrock
Nou trek daar maar een paar uur voor uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Juicyhil het volgende:
Verder nog de lamas en jan-jaap van der wal even kijken.
Zekers cool. Ik geloof er alleen niets van. Zulke grote namen hadden ze al wel eerder bekend gemaakt. en iid, NiN en Tool boeien me totaal niet. Maar gelukkig is er genoeg anders te zien.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zou Pearl Jam en Radiohead echt geweldig vinden, maar die komen echt niet op die tijd spelen gok ik
PPSR jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik hoop The Hives of Peter Pan Speedrock
The Rifles zijn tofquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er zo;n zin inluister nu the rifles (vrolijkheid)
Ik sta vooraan hoor. Devendra Banhart en Cocorosie in 1 weekend, het kan niet beter. Al zou het niet vervelend zijn als Antony and the Johnsons ook zouden komen!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:32 schreef Ruud2007 het volgende:
het valt me op dat niemand iets zegt over CocoRosie. het is toch bijzonder dat deze vreemde dames te zien zijn. in de Juliet nog wel
jup, daar worden ook cabaret ed gehoudenquote:Op zondag 29 juli 2007 10:56 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik sta vooraan hoor. Devendra Banhart en Cocorosie in 1 weekend, het kan niet beter. Al zou het niet vervelend zijn als Antony and the Johnsons ook zouden komen!!
Ik heb wel verhalen gehoord over de Juliet? Dat je daar voor in de rij moet staan en dat er maar een bepaald aantal mensen binnen worden gelaten?
Ik denk dat er genoeg mensen heen gaan, maar ik snap niet zo dat mensen daar echt 'n paar uur voor in de rij gaan staan om daarna in 'n snikhete en muffe tent zitten om wat te lachen. Ik heb voor mezelf vaak gezegd dat als 't uitkomt en 't niet te druk is, ik best daar binnen wil. Maar ik ga daar niet 'n halve dag voor "verpesten" ..quote:Op zondag 29 juli 2007 11:22 schreef sunmoonstar het volgende:
En gaan er eigenlijk ook nog mensen naar Guido Weijers, of sta ik daar straks alleen???![]()
![]()
Is dit alleen bij de Juliet, of ook bij andere tenten?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:56 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik heb wel verhalen gehoord over de Juliet? Dat je daar voor in de rij moet staan en dat er maar een bepaald aantal mensen binnen worden gelaten?
Enkel de Juliet.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Is dit alleen bij de Juliet, of ook bij andere tenten?
Geniaal, goeie tipquote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef narvik het volgende:
Vrijdagtip: Hayseed Dixie!!
Ace of Spades
I Don't Feel Like Dancing
Al moet je daar niet al te nuchter voor zijn![]()
Vette shitquote:Op zondag 29 juli 2007 12:14 schreef narvik het volgende:
Vrijdagtip: Hayseed Dixie!!
Ace of Spades
I Don't Feel Like Dancing
Al moet je daar niet al te nuchter voor zijn![]()
Hoe lang moet je eigenlijk (gemiddeld) van te voren gaan wachten voor dat vak?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En het voorste vak bij de Alpha..
Heeeeeeeeeeeeeeuuuul lang ouwe!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:37 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Hoe lang moet je eigenlijk (gemiddeld) van te voren gaan wachten voor dat vak?
Stttquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welnee..hooguit een kwartier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |