Nog erger een dikke homo nichtquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef whosvegas het volgende:
Interpol klinkt goed
Ben me alvast wat aan het in luisteren
Anyway op festivals krijg ik best wel veel slaap mee, als ik de hele dag actief bands heb gekeken en natuurlijk flink wat bier heb weg gewerkt, ben ik kapot. En dan heb ik niet echt meer de energie om op de camping nog ff door te gaan. Dus dan ga ik lekker maffen![]()
Ben ik nu een mietje
Mooi, camping 2 is to place to be.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 zitten de mongolen
2 de alcholisten
en op 4 is een alcoholverbod dus zitten daar de geheel onthouders
volgens mij bouwen ze eerst de tent op en dan leggen ze de vloer er pas in.....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De boer is al dagen bezig met het gras te maaien![]()
Tevens zijn ze begonnen met de opbouw, de tent van de ingangscontrole en de toiletgebouwen staan al.
En ik heb ook al enkele vloerdelen gesignaleerd op de locatie Alpha en Grolsch. Het gaat binnenkort dus weer beginnen![]()
Klopt ze bouwen eerst de tent op en leggen dan de vloer, ik zeg ook alleen maar dat er al vloerdelen staan, wie weet waar ze deze voor gaan gebruiken. Het goede nieuws is dat ze in ieder geval aan aan de slag zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij bouwen ze eerst de tent op en dan leggen ze de vloer er pas in.....
En volgens mij zag ik de Grolsch tent op de foto's op de Zwarte Cross staan
getsie dan zit hij onder de modder, en stinkt naar bierquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef rubbereend het volgende:
En volgens mij zag ik de Grolsch tent op de foto's op de Zwarte Cross staan
Yep, happy tea for me pleasequote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef whosvegas het volgende:
Dat dacht ik al
De echte festivalganger gaat door, desnoods op allerlei gevaarlijke subtanties
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
getsie dan zit hij onder de modder, en stinkt naar bier![]()
Ik hoop toch dat ze hem hier aan het afbreken of opbouwen zijn anders is die tent toch een beetje uit vorm geraakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]en tata inderdaad dus:
[afbeelding]
aan de grond te zien is het de opbouwfasequote:Op maandag 30 juli 2007 20:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze hem hier aan het afbreken of opbouwen zijn anders is die tent toch een beetje uit vorm geraakt.
Vorig jaar op zondag zat er an die plensbui rechstachteraan een heel grote plas.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef rubbereend het volgende:
oja ook leuk de poststats van de Lowlands reeks: Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Ik ben inderdaad blij dat ik sinds kort weer een baan hebquote:Op maandag 30 juli 2007 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist, ik heb duidelijk geen fuck te doen.
Ik heb een baan, en studeer full-time (ok, de laatste weken natuurlijk niet), dus ik doe toch ergens iets nog niet goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad blij dat ik sinds kort weer een baan heb![]()
Vertel!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef Happel het volgende:
Hoop niet dat ik er die drie dagen bijloop, zoals afgelopen zaterdag. Man, man, dat overleef ik nooit.
Heb er wel zin in.
Ik ga morgen maar eens om 5.00 uur opstaan en hier wat topics volspammen mischien krijg ik dan een eervolle vermelding bij statistische uitschieters.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Dupje het volgende:
Oh naja, ik heb toch een mooie 17e plek met topposters
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De boer is al dagen bezig met het gras te maaien![]()
Tevens zijn ze begonnen met de opbouw, de tent van de ingangscontrole en de toiletgebouwen staan al.
En ik heb ook al enkele vloerdelen gesignaleerd op de locatie Alpha en Grolsch. Het gaat binnenkort dus weer beginnen![]()
nah laat the hives maar thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Baserunner het volgende:
Bijna lowlands, bijna deel 35, we zijn al veel verder dan het napraattopicnummer van vorig jaar
The Hives!![]()
The Hives vond ik in 2004 nogal..tja, maar dat moment dat het stopte met regenen en de hele tent uit zijn dak ging. Waarna het weer begon te zeiken, en we verdomme harder moesten klappen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Baserunner het volgende:
Bijna lowlands, bijna deel 35, we zijn al veel verder dan het napraattopicnummer van vorig jaar
The Hives!![]()
Dat weet ik ook nog jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
The Hives vond ik in 2004 nogal..tja, maar dat moment dat het stopte met regenen en de hele tent uit zijn dak ging. Waarna het weer begon te zeiken, en we verdomme harder moesten klappen..
.
Ja, en onterechtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef maxor het volgende:
[..]
Het zinnetje "Get a life" komt wel naar boven borrelen zo
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en onterecht
Ik doe nu eenmaal veel werk op de computer (fotos retoucheren bv) en ik ben een kei in multitasken.
Mijn uitzicht de hele dag is een stuk beter dan dat van jou gok ik zo. Dus...![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uitzicht is ongeveer dit: klik. Dus dat klopt wel
Jij kijkt ten minste nog naar buiten. Ik zit met mijn rug naar het raam.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Waarmee? Uitzicht op het Playboy Mansion?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik je niet jaloerser maken wat dat is niet goed voor je
Raamambtenaar?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef maxor het volgende:
[..]
Zit je naast God te chillenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef maxor het volgende:
[..]
Waarmee? Uitzicht op het Playboy Mansion?
Glukkig zit ik niet altijd naar die muur te kijken. Op andere dagen kijk ik uit op dit:
[afbeelding]
ECT Home Terminal bij Rotterdam. Altijd wel wat leuks te zien daar
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 30 juli 2007 22:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die de Silent Disco missen in het lijstje van dit jaar?![]()
Mja, maar hij schijnt er al 'n paar jaar te zijn, dus er moest iets anders komen of zoquote:Op maandag 30 juli 2007 22:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die de Silent Disco missen in het lijstje van dit jaar?![]()
wat is er in de plaat voor gekomen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja, maar hij schijnt er al 'n paar jaar te zijn, dus er moest iets anders komen of zo
Woowquote:Op maandag 30 juli 2007 23:03 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
de magneetbar volgens mij..
gvd.. ik hou van de silent disco!
[afbeelding]
Ik ben daar in m'n element..
Zoals je vast wel ziet...
Pauperzooi..![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
sssssssssssst .. niet tegen m'n mamma zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |