Uhuhquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Vorige topicreeksen gemist, maarre de TBA is dus Gabriel Rios geworden?
jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Vorige topicreeksen gemist, maarre de TBA is dus Gabriel Rios geworden?
kijk ik zo scheel of heb jij een ander kaartjequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe weersvoorspelling.![]()
Donderdag 16 augustus: 19,5 graden, 1 mm regen
Vrijdag 17 augustus: 22 graden, 1 mm regen
Zaterdag 18 augustus: 25 graden, droog![]()
't is inmiddels alweer aangepast.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
kijk ik zo scheel of heb jij een ander kaartje
Waarom op LL? Lijkt me voor de hygiene een stuk beter om hem gewoon ergens in een shop te zetten. Niet qua tattoeeren, maar wel qua nazorg, vriend van me heeft ooit op Dynamo een tattoo laten zetten en heeft vervolgens 3 dagen lopen kutten met insmeren, verzorgen en klagen dat mensen tegen zijn arm aanliepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb zoeen vraag:
Een vriend van mij wil een kleine tattoo laten zetten @ lowlands en nu vragen wij ons af of dat duurder is dan een normale tattoo
en hoeveel het waarschijnlijk ongeveer kosten gaat
je moet denken aan een tattoo van ongeveer 15cm bij 10 cm
Dat zei ik ookalquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Waarom op LL? Lijkt me voor de hygiene een stuk beter om hem gewoon ergens in een shop te zetten. Niet qua tattoeeren, maar wel qua nazorg, vriend van me heeft ooit op Dynamo een tattoo laten zetten en heeft vervolgens 3 dagen lopen kutten met insmeren, verzorgen en klagen dat mensen tegen zijn arm aanliepen.
Dat is nu alweer 6 graden naar beneden bijgesteld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef frame-saw het volgende:
25 graden.
Ben ik nou heel erg Nederlander als ik daar niet blij mee ben?
Achja als het maar droog is, en zweten doe je toch wel.
Oké ik kijk gewoon niet meer tot 15 augustus, als ik mijn tas in ga pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is nu alweer 6 graden naar beneden bijgesteld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |