Uhuhquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Vorige topicreeksen gemist, maarre de TBA is dus Gabriel Rios geworden?
jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
Vorige topicreeksen gemist, maarre de TBA is dus Gabriel Rios geworden?
kijk ik zo scheel of heb jij een ander kaartjequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe weersvoorspelling.![]()
Donderdag 16 augustus: 19,5 graden, 1 mm regen
Vrijdag 17 augustus: 22 graden, 1 mm regen
Zaterdag 18 augustus: 25 graden, droog![]()
't is inmiddels alweer aangepast.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
kijk ik zo scheel of heb jij een ander kaartje
Waarom op LL? Lijkt me voor de hygiene een stuk beter om hem gewoon ergens in een shop te zetten. Niet qua tattoeeren, maar wel qua nazorg, vriend van me heeft ooit op Dynamo een tattoo laten zetten en heeft vervolgens 3 dagen lopen kutten met insmeren, verzorgen en klagen dat mensen tegen zijn arm aanliepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb zoeen vraag:
Een vriend van mij wil een kleine tattoo laten zetten @ lowlands en nu vragen wij ons af of dat duurder is dan een normale tattoo
en hoeveel het waarschijnlijk ongeveer kosten gaat
je moet denken aan een tattoo van ongeveer 15cm bij 10 cm
Dat zei ik ookalquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Waarom op LL? Lijkt me voor de hygiene een stuk beter om hem gewoon ergens in een shop te zetten. Niet qua tattoeeren, maar wel qua nazorg, vriend van me heeft ooit op Dynamo een tattoo laten zetten en heeft vervolgens 3 dagen lopen kutten met insmeren, verzorgen en klagen dat mensen tegen zijn arm aanliepen.
Dat is nu alweer 6 graden naar beneden bijgesteld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef frame-saw het volgende:
25 graden.
Ben ik nou heel erg Nederlander als ik daar niet blij mee ben?
Achja als het maar droog is, en zweten doe je toch wel.
Oké ik kijk gewoon niet meer tot 15 augustus, als ik mijn tas in ga pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is nu alweer 6 graden naar beneden bijgesteld.![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee. Zal niet al te veel schelen in vergelijking met een normale winkel gok ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat zei ik ookalmaar hij wil het dan de laatste dag laten doen
maar heb je enig idee hoeveel het kost ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
Als er nog iemand een 'goedkoop' kaartje over heeft? Vriend z'n moeder heeft in opruimbui z'n kaartje weggegooid.Dus als je voor een normale prijs je kaartje wil verkopen, i'm your man.
![]()
Het is acht keer per jaar, de laatste dit seizoen is op 15 augustus. Zeker een aanrader!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Op Walibi vieren ze oud en nieuw in de zomer het heet "New Year’s Eve", doen ze geloof ik twee keer per jaar. Gisteren was overigens het NK 'jump'![]()
ik zou die moeder gewoon de hoofdprijs laten betalen, dan leert ze het tenminste af om aan andermans spullen te zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
Als er nog iemand een 'goedkoop' kaartje over heeft? Vriend z'n moeder heeft in opruimbui z'n kaartje weggegooid.Dus als je voor een normale prijs je kaartje wil verkopen, i'm your man.
![]()
WTF??quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
![]()
De studio van Schiffmacher staat er, dus ik zou hun even bellen. Eurootje rond 150 euro zou ik toch wel van uitgaan, al hangt het af van de plaats, details, kleur en zulks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb zoeen vraag:
Een vriend van mij wil een kleine tattoo laten zetten @ lowlands en nu vragen wij ons af of dat duurder is dan een normale tattoo
en hoeveel het waarschijnlijk ongeveer kosten gaat
je moet denken aan een tattoo van ongeveer 15cm bij 10 cm
Ik zag gisteren in Walibi bij New Years Eve ook boa`s en glitterhoeden liggen, maar waren een beetje dus. Maar ik ga gewoon in fout jaren 70 dress komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. voor de magneetbar had ik gedacht me te verkleden als Hunter uit fear and loathing in las vegas. maar nou kan ik alleen maar in de VS een onlinestore vinden die die spullen verkoopt (hoedje, bril, sigarettenhouder). weet iemand een nederlands bedrijf dat deze spullen verkoopt?
Ik heb dat inderdaad voor elkaar gekregen bij Ticketservice, dus mocht je 'm daar besteld hebben gewoon even mailen en al je gegevens (+ betalingskenmerk), zo hebben ze mij zonder problemen 'n duplicaat toegestuurdquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef bloempjuh het volgende:
Kun je voor dat verloren kaartje niet ergens een duplikaat halen?
ik ga iig naar de Editors en daarna direct door naar Lilly Allenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zal denk ik tot op de laatste dag twijfelen tussen Editors en Battles.
Wat vinden jullie?
Jep same herequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga iig naar de Editors en daarna direct door naar Lilly Allen
Ik zal wel even van tevoren een voorkeurs-blokkenschema maken, maar het verandert toch allemaal van wat ik wil. Dus ik kijk daar wel weer waar ik naartoe ga.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie het allemaal wel..da's het leuke van Lowlands
Er spelen een paar favo bandjes van me, maar die heb ik al in Paradiso of de Melkweg gezien dit jaar..dus denk wel dat ik die nog ga kijken, maar voor de rest..ik zie het wel
daarna ook door naar Justice?quote:
Reken maar, ik ga zeker ff dansen bij Justicequote:
nou dan weet ik iig dat als ik dan achtervolgd word door wie het isquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Reken maar, ik ga zeker ff dansen bij Justice
De Mad Caddies.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik en PastoorPeter hadden en geweldig idee. Maar meneer vind het te duurquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
Wat gaan jullie aandoen voor de magneetbar?
ik wilde eigenlijk als Hunter Thompson (fear and loathing in las vagas) gaan. maar kan de spullen nog niet vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
Wat gaan jullie aandoen voor de magneetbar?
Battles op zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden jullie?
The place where you can get free beerquote:
Betaal jij het dan, jij hebt toch teveel geld, altijd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik en PastoorPeter hadden en geweldig idee. Maar meneer vind het te duur
hou eens opquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:33 schreef -Sum- het volgende:
over 2 weken rond deze tijd wordt de tent alweer afgebroken
Had je niet in je mooie nieuwe tent in de tuin kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Warme weer is gelukkig weer bijna voorbijBijna geen oog dicht gedaan vannacht
Hehe. Nou daar was het niet veel koeler. En m'n tent is nog niet binnen. Jij al een beslissing genomen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Had je niet in je mooie nieuwe tent in de tuin kunnen gaan slapen?
Das toch Jazz?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag Koop wel op de TBA in de Lima
Vuile gier! Met je simple as that.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al een beetje inkopen aan het doen.
Tent is nog goed en heb nog genoeg haringen.
Nog ff op marktplaat gekeken:
Wie helpt mij aan een 8-daagse All-inclusive trip naar Turkije?
Ik ben bereid mijn Lowlands kaartje af te staan aan de hoogste bieder. Eigenlijk wil ik best zelf gaan maar als iemand er veel geld voor over heeft laat het me dan weten, dan maak ik je blij >> Mag jij naar LL, ga ik op vakantie.. winwinsituation!
Kaartje is gekocht bij GWK en ik heb 't bonnetje ook nog. Af te halen in Utrecht.
Bieden vanaf E 333,33. Alleen biedingen per mail.
En niet zo lopen zeuren over prijzen, als je een kaartje wil kost het geld, simpel as that, kaarten zijn al vanaf dec 06
in de verkoop... had je er maar eerder bij moeten zijn..
Bieden kan tot Donderdag 18.00.
Hij heeft gewoon gelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vuile gier! Met je simple as that.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |