Ik heb werkelijk waar geen idee. Zal niet al te veel schelen in vergelijking met een normale winkel gok ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat zei ik ookalmaar hij wil het dan de laatste dag laten doen
maar heb je enig idee hoeveel het kost ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
Als er nog iemand een 'goedkoop' kaartje over heeft? Vriend z'n moeder heeft in opruimbui z'n kaartje weggegooid.Dus als je voor een normale prijs je kaartje wil verkopen, i'm your man.
![]()
Het is acht keer per jaar, de laatste dit seizoen is op 15 augustus. Zeker een aanrader!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Op Walibi vieren ze oud en nieuw in de zomer het heet "New Year’s Eve", doen ze geloof ik twee keer per jaar. Gisteren was overigens het NK 'jump'![]()
ik zou die moeder gewoon de hoofdprijs laten betalen, dan leert ze het tenminste af om aan andermans spullen te zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
Als er nog iemand een 'goedkoop' kaartje over heeft? Vriend z'n moeder heeft in opruimbui z'n kaartje weggegooid.Dus als je voor een normale prijs je kaartje wil verkopen, i'm your man.
![]()
WTF??quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Ventilator het volgende:
![]()
De studio van Schiffmacher staat er, dus ik zou hun even bellen. Eurootje rond 150 euro zou ik toch wel van uitgaan, al hangt het af van de plaats, details, kleur en zulks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb zoeen vraag:
Een vriend van mij wil een kleine tattoo laten zetten @ lowlands en nu vragen wij ons af of dat duurder is dan een normale tattoo
en hoeveel het waarschijnlijk ongeveer kosten gaat
je moet denken aan een tattoo van ongeveer 15cm bij 10 cm
Ik zag gisteren in Walibi bij New Years Eve ook boa`s en glitterhoeden liggen, maar waren een beetje dus. Maar ik ga gewoon in fout jaren 70 dress komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. voor de magneetbar had ik gedacht me te verkleden als Hunter uit fear and loathing in las vegas. maar nou kan ik alleen maar in de VS een onlinestore vinden die die spullen verkoopt (hoedje, bril, sigarettenhouder). weet iemand een nederlands bedrijf dat deze spullen verkoopt?
Ik heb dat inderdaad voor elkaar gekregen bij Ticketservice, dus mocht je 'm daar besteld hebben gewoon even mailen en al je gegevens (+ betalingskenmerk), zo hebben ze mij zonder problemen 'n duplicaat toegestuurdquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef bloempjuh het volgende:
Kun je voor dat verloren kaartje niet ergens een duplikaat halen?
ik ga iig naar de Editors en daarna direct door naar Lilly Allenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zal denk ik tot op de laatste dag twijfelen tussen Editors en Battles.
Wat vinden jullie?
Jep same herequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga iig naar de Editors en daarna direct door naar Lilly Allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |