Betaal jij het dan, jij hebt toch teveel geld, altijd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik en PastoorPeter hadden en geweldig idee. Maar meneer vind het te duur

hou eens opquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:33 schreef -Sum- het volgende:
over 2 weken rond deze tijd wordt de tent alweer afgebroken

Had je niet in je mooie nieuwe tent in de tuin kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Warme weer is gelukkig weer bijna voorbijBijna geen oog dicht gedaan vannacht

Hehe. Nou daar was het niet veel koeler. En m'n tent is nog niet binnen. Jij al een beslissing genomen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Had je niet in je mooie nieuwe tent in de tuin kunnen gaan slapen?

Das toch Jazz?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag Koop wel op de TBA in de Lima

Vuile gier! Met je simple as that.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef diedlaughing het volgende:
Ben al een beetje inkopen aan het doen.
Tent is nog goed en heb nog genoeg haringen.
Nog ff op marktplaat gekeken:
Wie helpt mij aan een 8-daagse All-inclusive trip naar Turkije?
Ik ben bereid mijn Lowlands kaartje af te staan aan de hoogste bieder. Eigenlijk wil ik best zelf gaan maar als iemand er veel geld voor over heeft laat het me dan weten, dan maak ik je blij >> Mag jij naar LL, ga ik op vakantie.. winwinsituation!
Kaartje is gekocht bij GWK en ik heb 't bonnetje ook nog. Af te halen in Utrecht.
Bieden vanaf E 333,33. Alleen biedingen per mail.
En niet zo lopen zeuren over prijzen, als je een kaartje wil kost het geld, simpel as that, kaarten zijn al vanaf dec 06
in de verkoop... had je er maar eerder bij moeten zijn..
Bieden kan tot Donderdag 18.00.

Hij heeft gewoon gelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vuile gier! Met je simple as that.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |