Ik zal wel even van tevoren een voorkeurs-blokkenschema maken, maar het verandert toch allemaal van wat ik wil. Dus ik kijk daar wel weer waar ik naartoe ga.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie het allemaal wel..da's het leuke van Lowlands
Er spelen een paar favo bandjes van me, maar die heb ik al in Paradiso of de Melkweg gezien dit jaar..dus denk wel dat ik die nog ga kijken, maar voor de rest..ik zie het wel
daarna ook door naar Justice?quote:
Reken maar, ik ga zeker ff dansen bij Justicequote:
nou dan weet ik iig dat als ik dan achtervolgd word door wie het isquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Reken maar, ik ga zeker ff dansen bij Justice
De Mad Caddies.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zal denk ik tot op de laatste dag twijfelen tussen Editors en Battles.
Wat vinden jullie?
Ik en PastoorPeter hadden en geweldig idee. Maar meneer vind het te duurquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
Wat gaan jullie aandoen voor de magneetbar?
ik wilde eigenlijk als Hunter Thompson (fear and loathing in las vagas) gaan. maar kan de spullen nog niet vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
Wat gaan jullie aandoen voor de magneetbar?
Battles op zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zal denk ik tot op de laatste dag twijfelen tussen Editors en Battles.
Wat vinden jullie?
The place where you can get free beerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |