Wie, Wat, Waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
Neuk Neuk Neuk
O ja, dan kom ik denk ik!quote:
Hoeveel heb jij er dan? Ik 1tje hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPalen
Ik moet trouwens voor de volledigheid nog even het volgende zeggen. Officieel was de tent onderdeel van een compleet kampeer-pakket van 47 euro (ofzoiets). Dit pakket bestaat uit: 1 tent, 1 slaapzak, 1 luchtbed (dacht ik zo uit m'n hoofd). De winkelmevrouw zei dat ze deze onderdelen nu ook los verkopen omdat de vraag daarnaar groot is. Maar je kunt voor nog geen 50 euro dus ook een compleet pakket kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Er zijn nu Party tenten in de aanbieding bij de karwei voor 15.99
ik zie net op de site 2,75 x 2,75quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef vanBnaarC het volgende:
3*4 ofzo en zijn stevig genoeg.
Ik heb goede ervaringen met die partytenten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
Mooooi!quote:
ik hoop het want wij hebben er ook eentje voor Lowlands gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zijn die een beetje stevig? en weet je ook hoe groot ze zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |