quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
Mmmm, dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Je zal het bij een natte Lowlands nodig hebben is mijn ervaring![]()
Neeee... dat méén je niet????quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Weervoorspelling voor de donderdag 16 augustus zijn 18 graden en 8 mm regen![]()
Als het daarna maar droog isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Weervoorspelling voor de donderdag 16 augustus zijn 18 graden en 8 mm regen![]()
T was een HOAXquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met die "grote danceact" die nog aangekondigd zou worden? heb ik iets gemist?
Doen ze iig wel weer de hekken eerder open!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
17 graden zelfs...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Gelukkig heb ik kaplaarzen gekochtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
17 graden zelfs...![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Vrijdag 18 graden en 2 mm regen. Maarja, 2 weken is nog best lang in weersvoorspellingland. Het kan nog alle kanten op!![]()
Tiga en Fischerspooner komen optreden samen met Miss Kittin en The Hacker. Vitalic heeft een klein plaatsje gekregen in de middag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met die "grote danceact" die nog aangekondigd zou worden? heb ik iets gemist?
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie's weervoorspelling:
Donderdag: Mooi, zonnig weer, niet superwarm
Vrijdag: Somber, regenachtig begin van de dag, later iets beter.
Zaterdag: Zonnig en warm
Zondag: Zonnig en warm, later op de dag kans op een bui.
Da's Gabriel Rios geworden, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Da's Gabriel Rios geworden, toch?
Oja dat helptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef linebear het volgende:
ga ik wel jus d'orange drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |