Count me out. Mika is sooooo niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb trouwens nog niemand over Mika gehoord, maar ik heb dat geluisterd en ik vind het best grappige muziek
Is er iemand die daar ook nog heen gaat?
Ik ga denk ik wel even kijken liggend met een biertje op het grasveldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb trouwens nog niemand over Mika gehoord, maar ik heb dat geluisterd en ik vind het best grappige muziek
Zo ga ik denk ik een groot deel van Lowlands doorbrengenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel even kijken liggend met een biertje op het grasveld
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Zo ga ik denk ik een groot deel van Lowlands doorbrengen
Er is niet echt iets wat ik echt supergraag wil zien ofzo...
Grappig, dat zijn ook zo'n beetje de bands die ik wil zienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien.
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!
Dat lijkt me ook wel wat ja, die live-set met gitaar en drums. Tool zou toch de 5e keer worden in een jaar, dus daar kan ik wel een stuk van missenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:31 schreef Laton het volgende:
[..]
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.
Goed zoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:43 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga ook naar Mika
En Saybia. Verder zie ik 't wel
En dat is?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:31 schreef Laton het volgende:
[..]
ik raad je aan naar trentemoller te gaan.
Dat is inderdaad erg tofquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Wil alleen De Heideroosjes, The Killers & Kaiser Chiefs zien. En verder wil ik de Alpha DJ's en de 90's Party niet missen!
Zo hoort datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Dat is wel erg ja. Mika - Damien Rice.
Maar in overleg met Vriendje is Mika de winnaar geworden van deze strijd.
Komt da?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlands, leuk festival wel.
BOEHOEEEEE IK BEEEEEEEEEEEEN ER NIEEEEEEEEEEET BIIIIJJJJJJJJJJJJJJ
Nee, de ouders van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt da?
Was het niet iets met je vriendin ofzo?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt da?
Was het niet iets met je vriendin ofzo?
Jup ouders van mijn vriendin. Aangezien zij de 18de jarig is en ik de 19de. En de ouders wilden dat ze thuis was. Dus ben ik maar het ideale vriendje en geef hier ook gehoor aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:46 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Nee, de ouders van.
Kut voor je D_A.![]()
Dat is balen zeg.. Maarja, ook wel een béétje lullig als je haar thuis laat en dan zelf naar lowlands gaat idd,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Jup ouders van mijn vriendin. Aangezien zij de 18de jarig is en ik de 19de. En de ouders wilden dat ze thuis was. Dus ben ik maar het ideale vriendje en geef hier ook gehoor aan.
Voor het eerst in 6 jaar..
Boehoee, ik ben er nog week van.![]()
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef SlaggY het volgende:
Ik zou wel naar Mika gaan, als het niet gelijk met Damien Rice zou vallen.![]()
Vorig jaar al het geval geweest, dit jaar kan ik het echt niet maken. Gaan we die week daarna wel fout stampen op Mystery Landquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Avory het volgende:
[..]
Dat is balen zeg.. Maarja, ook wel een béétje lullig als je haar thuis laat en dan zelf naar lowlands gaat idd,
Ik neem wel een drankje extra om je afwezigheid te compenserenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar al het geval geweest, dit jaar kan ik het echt niet maken. Gaan we die week daarna wel fout stampen op Mystery LandMaar goed, ik volg Lowlands uiteraard wel. Vanuit de kroeg ofzo.
Dat is ook wel weer waar denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.![]()
Denk dat het wel gaat uitpuilen bij Mika.
Neem maar een paar heel veel drankjes extraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Avory het volgende:
[..]
Ik neem wel een drankje extra om je afwezigheid te compenseren
Ja ik ook, en daar ga ik echt niet voor in een overvolle Alpha staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van The Killers wil ik eigenlijk alleen Somebody Told Me horen.... heb laatst op RW hun hele optreden al gezien.
Precies! Hoewel ik Damien Rice liever op een kleiner podium had gezien. Wist niet dat ie al zo groot was, ik zou Mika een logischere keuze vinden voor de Alpha.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.![]()
Denk dat het wel gaat uitpuilen bij Mika.
Idd. Wie die heuvel daar ooit gemaakt heeft verdient een lintje!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja ik ook, en daar ga ik echt niet voor in een overvolle Alpha staan
Volg het wel vanaf de heuvel
Nee hoor, vanaf de heuvels bij de Alpha is het allemaal goed te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
moet je inderdaad echt in de tenten zijn om het een beetje goed te kunnen volgen !?
Ben niet zo'n iemand die perse helemaal vooraan hoeft te staan...
Túúrlijk ga ik naar Mika.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Nee hoor, hoeft nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
moet je inderdaad echt in de tenten zijn om het een beetje goed te kunnen volgen !?
Ben niet zo'n iemand die perse helemaal vooraan hoeft te staan...
Serieus? Wat een eikelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef linebear het volgende:
nee hij heeft niet gebeld... kaartje ben ik inmiddels kwijt...
Dan wil 'ie dus duidelijk NIET naar Lowlands.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Wat een eikel(hij dus, niet jij
)
Ik heb 'm echt 5x gezegd dat 'ie moest bellen...
Ja, wel dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan wil 'ie dus duidelijk NIET naar Lowlands.![]()
* Gaat mailen dat het een lijer is.quote:Beschrijving
Wegens omstandigheden kan ik niet naar het Lowlands festival dit jaar :-( Ik heb het kaartje van mijn vriend al verkocht voor 250 euro, nu wil ik mijn kaartje nog kwijt, voor dezelfde prijs.
Laat me snel iets weten!
250 euro valt nog mee volgens mij hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Gaat mailen dat het een lijer is.
Neuh hoor, 120 euro is een nette prijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
250 euro valt nog mee volgens mij hoor...
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/biedenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh hoor, 120 euro is een nette prijs.
Dat betekent niet dat het redelijke prijzen zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/bieden
Ligt al rond de 350 euro.
Ach, ik mag geen doodsverwensing maken anders krijgen we dat gemiep van vorige keer weer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/bieden
Ligt al rond de 350 euro.
Heb je het album van Mika weleens beluisterd? Natuurlijk is er een verschil tussen de muziek van Damien Rice en Mika, maar om de muziek van Mika slechts te bestempelen met de term 'wel grappig' vind ik wat 'kortzichtig' (kon even geen ander woord bedenken, sorry).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die twijfelen tussen Mika en Damien Rice![]()
Mika zal vast wel grappig worden, maar Damien maakt in ieder geval échte muziek. En die vergelijking met Jack Johnson slaat nergens op. Ik raad iedereen aan om beide platen van Damien ff te luisteren voor Lowlands, lijkt me sterkt dat je daarna nog steeds bij Mika te vinden bent.
En 'Love Today' en 'Relax, Take It Easy' zijn weer hele andere nummers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:16 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Heb je het album van Mika weleens beluisterd? Natuurlijk is er een verschil tussen de muziek van Damien Rice en Mika, maar om de muziek van Mika slechts te bestempelen met de term 'wel grappig' vind ik wat 'kortzichtig' (kon even geen ander woord bedenken, sorry).
Want behalve nummers als 'Grace Kelly' en 'Lollipop' maakt hij ook ander soort songs, zoals bijvoorbeeld 'Any Other World ( http://www.youtube.com/watch?v=CZl4Fk0F_20 ) of 'Billy Brown' ( http://www.youtube.com/watch?v=LTlN9XcpxEA )
Dus...
Cocktailsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon niet naar beide gaan. Bier drinken en lam worden.
Je hebt inderdaad je best gedaan. Hij had dinsdag nog niet gebeld. Dus ik heb hem gisteren op marktplaats gezet en 175 Euro voor gevangen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, wel dus
Maar hij zat in een verhuizing enz.
Nou ja..nou moet 'ie een kaartje van 250 kopen maar dat is mijn probleem niet
Ik heb mijn best gedaan
Die vraag is al eens gesteld. Alleen werd dat een topic in MEN, dus een stom spelletje. Maar eentje met lijstjes wat mee te nemen is er ook elk jaar wel. Dus je kunt een van afgelopen jaar gebruiken, die is vast te vinden, of even een nieuwe openen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef linebear het volgende:
moet er niet een 'ik ga naar lowlands en neem mee... 'topic komen !?
ik hou je niet tegen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit te denken om mijn kaartje te verkopen, als ik hoor dat ze op marktplaats voor 350 weg gaan
Ik hou je niet tegen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef linebear het volgende:
Er zal niet veel veranderen in vergelijking met het topic van vorig jaar lijkt me...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef linebear het volgende:
Ik ga wel nog eens goed kijken naar het lijstje. Volgens mij neem ik al jaren dingen mee die ik mijn tas niet uit haal het hele festival. Dus dit jaar neem ik waarschijnlijk minder mee dan afgelopen jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Er zal niet veel veranderen in vergelijking met het topic van vorig jaar lijkt me...
nee, nog maar 14, lowlands begint donderdags voor mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
nog maar 15 dagen, die zijn echt zo voorbij....
Uitproberen? Ik bewaar de spanning of alle tentstokken en haringen er nog inzitten totdat ik op het campingterrein sta.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Woensdag begin ik al flink met de voorbereidingen. Tis dat 't zo'n kloteweer is, anders had ik m'n tentje alvast uitgeprobeerd
Ik heb zo'n werptent, dus ik heb als 't goed is geen gedoe. Maar ik wil wel eerst uitproberen hoe 't werkt voor ik daar 'n flater sla. Ik heb m'n vrienden al voorbereid dat ik ze - onder 't genot van 'n blik bier - ga uitlachen hoe ze staan te stuntelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Uitproberen? Ik bewaar de spanning of alle tentstokken en haringen er nog inzitten totdat ik op het campingterrein sta.
Is niet goedkoop nee, dus wat je aan boodschappen kunt meenemen, zou ik meenemen .. Of je moet geld genoeg hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:34 schreef sunmoonstar het volgende:
Op Lowlands is (of zijn) toch ook een supermarkt? Hoe zijn de prijzen daar? Vergelijkbaar met een gewone supermarkt? Of 20 x zo duur?
Nou.. dat laatste is absoluut niet het geval....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is niet goedkoop nee, dus wat je aan boodschappen kunt meenemen, zou ik meenemen .. Of je moet geld genoeg hebben
Duh, met de immer falende FOK!Lowlands-meet! Hehehe!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, nog maar 14, lowlands begint donderdags voor mij
Ah dude neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef Baserunner het volgende:
Iemand op partyflock:
yeah lowlands terror corps ook weer aanwazigg![]()
![]()
Per definitie, ieder zijn ding. Ik maak er ook gebruik van, maar ik krijg wat van die dwazen die daar rondhangen... En dan te bedenken dat velen nog ouder zijn dan mij (20) dan vraag ik me af wat ik goed heb gedaan in mijn jeugd om dat soort dingetjes gewoonweg niet in mij op te laten komen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
Partyflock is per definitie vrij triest...
'Aanwazigg' vind ik anders best mooi uitgedrukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Baserunner het volgende:
Per definitie, ieder zijn ding. Ik maak er ook gebruik van, maar ik krijg wat van die dwazen die daar rondhangen... En dan te bedenken dat velen nog ouder zijn dan mij (20) dan vraag ik me af wat ik goed heb gedaan in mijn jeugd om dat soort dingetjes gewoonweg niet in mij op te laten komen...
quote:Muziekstijlen op Lowlands:
acid, breakbeat, drum & bass, electro, funk, hiphop, lounge, minimal, techno, urban
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zettenquote:
Daarom is de site ook zo kansloos. Tis wel duidelijk wat voor volk dat aantrektquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zetten
Dan is het ook wel duidelijk hoe kortzichtig jij bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom is de site ook zo kansloos. Tis wel duidelijk wat voor volk dat aantrekt
Ze hebben ook alleen de dance acts maar vermeld, en wat de fuk zijn die Area's?? Wel wazig dat Air Traffic opeens wel ertussen staat vermeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zetten
helemaal mee eens...behalve dan dat ik niet op Partyflock zitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dan is het ook wel duidelijk hoe kortzichtig jij bent
Edit: laat ik het verduidelijken: ik heb niets met mensen die het leuk vinden als een vette dwaas op een hardcore feest op de foto te gaan. Ik heb niets met mensen die pillen slikken op feesten, ik heb niets met mensen die woorden als aanwazigg en terror corps etc gebruiken.
Ik heb wel wat met Drum N Bass, ik heb ook wat met house, eclectic, trance en goa. Er zijn genoeg mensen met mij op Partyflock die precies hetzelfde is, daarom vind ik je uitspraak kortzichtig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Gabriel Rios is de TBA in de Alpha op zaterdag.
Wauw, uit alle namen die ze konden kiezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Is hij afgelopen gaypride dan meegeweest dat zijn ster wat uitgewoond isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
"Toen Gabriel Rios drie jaar terug op Lowlands debuteerde, was zijn ster nog klein."
Ja
vast wel, op pinkpop, werchter en dour was het ook bomvol. en met dat rijtje is ook meteen bewezen dat het niet echt een originele festivalnaam is dit jaar. dat had de organisatie beter kunnen doen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Dupje het volgende:
Jep Gabriel Rios is de naam voor in de Alpha.... Blub.
Ik denk dat dit voortgekomen is uit schaamte.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, na al dat lange wachten en sowieso om de zaterdag wat op te spice'n is het wel een beetje jammere naam , ja..
Ik vind dat ze echt een goede balans hadden gevonden. Het tweede album was toen geloof ik nét uit en natuurlijk deden ze daar veel nummers van maar ze deden ook wel de hoogte punten van het eerste album. Ahhh het was zo vet. Alleen jammer dat het van die egotripprs zijn (al merk je daar als ze aan het spelen zijn niet veel van).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
vertel, lag de nadruk op het 2e album of deden ze ook nog genoeg van het eerste?
Logisch. Alleen de danceacts staan in hun database. En Air Traffic is waarschijnlijk door een overactieve fan goedgekeurd. Ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen de dance acts maar vermeld, en wat de fuk zijn die Area's?? Wel wazig dat Air Traffic opeens wel ertussen staat vermeld.![]()
Ik blijf hem charmant vinden, maar dit wordt een skippertje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
hm ok, want het 2e album vind ik niet zo geweldig, maar het 1e vind ik super. vandaar. en het is dan te hopen dat je van die egotripperij live niks merkt, want daar heb ik echt een bloedhekel aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef liselot het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt een goede balans hadden gevonden. Het tweede album was toen geloof ik nét uit en natuurlijk deden ze daar veel nummers van maar ze deden ook wel de hoogte punten van het eerste album. Ahhh het was zo vet. Alleen jammer dat het van die egotripprs zijn (al merk je daar als ze aan het spelen zijn niet veel van).
Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga wel nog eens goed kijken naar het lijstje. Volgens mij neem ik al jaren dingen mee die ik mijn tas niet uit haal het hele festival. Dus dit jaar neem ik waarschijnlijk minder mee dan afgelopen jaar.
En By my side dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef liselot het volgende:
Ik vind het eerste ook beter. Alhoewel sommige nummers van het nieuwe album echt zooo vet zijn, zoals Shoot the runner en Empire ook wel. Jihaaaaa
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:53 schreef Laton het volgende:
ik herhaal !
GA NAAR JAMES HOLDEN !! [afbeelding]
Best of Britishquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:57 schreef Ascaroth het volgende:
Valt er de vrijdagnacht nog op wat anders te dansen dan Minimal of D'n'B?
dat zal wel want volgens de producent was het een groot succesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze dit jaar weer met halve muntjes gaan werken![]()
in één oogopslag zag het personeel of genoeg munten waren? Ik geloof er niks van heb alleen maar in halve munten betaald en dat schiet lekker op als je 14 bier moet halenquote:Lowlands groot succes met nieuwe consumptiemunten
Dutchband: Munten en Polsbandjes op Lowlands groot succes
De laatste editie van Lowlands is een groot succes gebleken met het nieuwe muntensysteem van Dutchband. De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek. Het publiek kon de consumptiemunten bij muntenautomaten en kassa's aanschaffen. Ook de kassadames werkten alle dagen prettig met de muntendispensers. Door gebruik te maken van dispensers konden de bezoekers sneller worden geholpen, doordat de dispenser de munten telt voor de caissière. Het barpersoneel vond bij de inname van de consumptiemunten veel gemak. In een oogopslag zagen zij de hoeveelheid ingeleverde munten.
Naast het consumptiemuntensysteem leverde Dutchband dit jaar opnieuw de textiele polsbandjes in combinatie met de Seal Station voor het evenement. De doorstroom van de bezoekers was door de makkelijke bediening van de apparaten erg hoog. Dutchband kijkt samen met de organisatie van Lowlands terug op een geslaagd evenement.
Daarom baal ik ook zo dat Flogging Molly niet komtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef Nosh het volgende:
Net weer even de complete discografie van Mad Caddies opgezet, en ik zit me nu hevig af te vragen waarom ik ook alweer twijfelde..
Dít hebben festivals nodig! Feestmuziek! Met toeters!.
Genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:57 schreef Ascaroth het volgende:
Valt er de vrijdagnacht nog op wat anders te dansen dan Minimal of D'n'B?
net zoals de afgelopen 6 jaar: een rubberbootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat wordt het vreemdste (grappigste, raarste, bijzonderste) voorwerp / atribuut dat jullie mee gaan nemen naar Lowlands?![]()
Was in 2004 ook een leuk volksfeestje, inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom baal ik ook zo dat Flogging Molly niet komt
Bah... 'k vond 'r in 2005 ook niets aan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
weinig spactaculair dus, gewoon een standaard naam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
kregen Orson en wolfmother dat welquote:
wie is orson?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kregen Orson en wolfmother dat wel?
Nou ja, bij Wolfmother lag het aan het tijdstip. Zo leeg was de tent toch niet? Orson was een ander verhaal, ja... Leek wel of ze nog met de soundcheck bezig waren en er alvast wat mensen in het vak mochten toekijken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kregen Orson en wolfmother dat wel?
dat bedoel ik, en dat mocht in de Alpha staanquote:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=29080997&news=29685464&type=quote:Orson, welles of nietes?
Top of the Pops in mager gevulde Alpha
Orson live op Lowlands 2006
Er werd hier en daar lekker meegezongen met Orson's hit No Tomorrow, maar om te zeggen dat de Alpha stond te trillen op z'n grondvesten, nou nee.
wat een bullshit, ik heb alleen maar mensen horen klagen over die kut halve muntjesquote:De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek.
Ach geef mij voor nop een hele hand met die muntjes en ik zal ze met veel plezier ontvangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
wat een bullshit, ik heb alleen maar mensen horen klagen over die kut halve muntjes
Mjoah, met afzakkende broeken lopen door die dingen is ook niet alles.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef liselot het volgende:
breekmunten zijn kut.
ik wil de ronde muntjes weer terug.
Whehehehehehehquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb liever geen munten, gewoon gratis bier.
Inderdaad, zwaar vervelend. Ik vond ze ook niet echt een succes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Ascaroth het volgende:
De scherpe puntjes van gebroken munten prikken zo door je broekzakken in je bovenbeen.
Kutdingen zeg ik je!
Dat er nog mensen zijn die naar Mika OF Damien Rice gaan, als ze ook naar Air Traffic kunnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die twijfelen tussen Mika en Damien Rice![]()
Sinds vandaag kies ik toch voor Jack Penate ipv Mark Ronson. Ik luisterde de EP van Jack en kwam erachter dat hij hele mooie liedjes maakt. Single 'Spit At Stars' gaf mij een beetje vertekend beeld. Ik zie hem liever dan dat ik ergens achteraan in de tent bij Mark Ronson sta. Áls je daar al de tent in kan komen... Wat neemt hij (Ronson) eigenlijk mee? Zet-ie zijn plaatjes op, of watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Manggis het volgende:
Gaat er nog iemand naar Jack Penate?
Of wordt dat een privé-optreden![]()
Wat maakt het uit hoe je muntjes er uit zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Bellah het volgende:
/edit, oja en breekmuntjes zuigen. ze zijn echt zo lelijkkk en ze braken niet eens echt..
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe je muntjes er uit zien?
Je vergeet je weet tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...
Dan houdt ze d'r muntjes maar in d'r portemonnee, broekzak, Louis Vuitton tas, ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...
Lijkt z'n muziek veel op z'n single?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sinds vandaag kies ik toch voor Jack Penate ipv Mark Ronson. Ik luisterde de EP van Jack en kwam erachter dat hij hele mooie liedjes maakt. Single 'Spit At Stars' gaf mij een beetje vertekend beeld. Ik zie hem liever dan dat ik ergens achteraan in de tent bij Mark Ronson sta. Áls je daar al de tent in kan komen... Wat neemt hij (Ronson) eigenlijk mee? Zet-ie zijn plaatjes op, of wat?
Met d'r geblaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet Amy Winehouse, dan nog liever Krezip. Wat een triest goor wijf is dat zeg
Waar maak je je druk over? Ze komt toch nietquote:
Ik vind die single wel leuk, hoor. Maar gewoon niet zo bijzonder. De andere tracks op die EP klinken wat anders, minder 'standaard poppy'. Kortom, je zal het moeten luisterenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lijkt z'n muziek veel op z'n single?
* Breuls wil Ronson wel zien, en Penate is binnenkort hier in Rdam dus die zou ik vantevoren even kunnen checken
De nieuwe Britney Spears?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef linebear het volgende:
Ze komt toch niet opdagen... is toch gewoon de nieuwe Britney spears ?!
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over? Ze komt toch niet
Neen, we hebben het over Jack Penate. Mark Ronson's 'Version' vind ik met vlagen heel goed... Maar na een tijd begint die productie van 'em een soort trucje te worden. Steeds weer die drums, die net niet helemaal lekker loopen om het te laten lijken alsof het gesampled is. Steeds weer die zogenaamd gesamplede toeters. Ook vind ik al die covers met steeds verschillende artiesten niet helemaal tof klinken als album. Maar sommige nummers apart zijn te pruimen. Toch vind ik zijn producties voor bv. Amy Winehouse heel erg goed, hoor! En nogmaals, ik vraag mij af hoe hij het live ten gehore gaat brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef linebear het volgende:
neem aan dat je het over Version hebt !? Vind sommige nummers best leuk. Maar ook niet alles
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.
Ja. Gek genoeg heb ik op LL nog nooit een broodje beenham op. Gek, want die dingen zijn heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik vind de broodjes Beeham erger
Toch beide van Nol's ofniet?
Ik dus ook. Het is een duidelijk geproduceerd album, plus: no way dat-ie alle stemmen met zich meeneemt, dus daar moet-ie stand-ins voor inzetten op het podium.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:
En nogmaals, ik vraag mij af hoe hij het live ten gehore gaat brengen.
Die Dingen waren echt overheerlijk !!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Gek genoeg heb ik op LL nog nooit een broodje beenham op. Gek, want die dingen zijn heerlijk
Ja, hij gaat echt niet die a capella's draaien terwijl de band speelt en dan zelf als opvulling een dansje doen op het podiumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik dus ook. Het is een duidelijk geproduceerd album, plus: no way dat-ie alle stemmen met zich meeneemt, dus daar moet-ie stand-ins voor inzetten op het podium.
Je bent bij voorbaat al brak van Sziget me dunktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Roellio het volgende:
Pffff. Als ik die bands zie, en het danceprogramma van de nachten. Ik ben nu al brak!
Grolsch jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zolang er maar bier is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef Baserunner het volgende:
*fluit vrolijk mee: Sun is in the sky, oh why, oh why would I wanna be anwhere else?
Ben ook benieuwd wat dat live voorstelt. Maar natuurlijk is er wel wat anders, Oi Va Voi speelt dan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef Horloge het volgende:
Niemand heeft enig idee wat Ronson nou eigenlijk gaat doen, voor mij al een reden om erheen te gaan (naast dat er op dat moment verder niks is).
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zij overlapt een stukje met Kasabian overigens.
Ik drink dan liever baco of cocktails. Duurder maar wel te raggen in ieder geval.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beter dan geen bier.En sowieso niet echt een ramp.
Ik heb haar in november in Paradiso gezien en dat was okay. Lekker feestje, zij is zelf heel relaxed en zingt eigenlijk gewoon al haar liedjes uit met een band erbij en dat is het. Niet veel bijzonders dus, maar november is alweer een tijdje geleden en zij heeft zo'n beetje de hele wereld over getourd, waaronder een aantal festivals. Hoe ze het nu doet kan ik dus niet zeggen, al denk ik zeker te weten dat ze een feestje zal willen bouwen, haar een beetje inschattende.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Ik vond haar op Werchter DE verrassingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Als ik donderdag nacht ging rondstruinen om te kijken waar wat te beleven viel, zag ik altijd nog wel mensen aankomen. zeker tot een uur of 3 en daarna word het minder maarja om na drieeen aan te komen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?
Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
Dan kan donderdag avond volgens mij bestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik wil best in de rij staan, maar niet een uur lang.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Nosh het volgende:
Voor zover ik weet is het in de avond best doorloopbaar.
Geen taferelen waarbij mensen in de rij maar hun hele voorraad er doorheen drinken, en meteen vrienden maken voor het leven, in ieder geval..
Misschien kun je beter thuisblijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vorig jaar rond een uur of 1 aanwandelen bij de ingang en kon zo doorlopen. Vervolgens bleken camping 2 en 3 wel echt helemaal vol te staan. Ik heb een klein tentje, maar ik kon hem echt nergens kwijt. Op camping 1 was wel plek, dus ik neem aan dat camping 5 en 4 (niet gecheckt) toen nog heel goed te doen waren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?
Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
1 uur? dat is niks voor festivals man! dat kun je sowieso op je buik schrijven. of je moet vrijdagmiddag inderdaad gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Nah, viel wel mee toch? Alleen de laatste dag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:32 schreef Rocho het volgende:
't is vandaag al mooi weer voor lowlands... nu hopen dat t de komende weken zo blijft en niet net als vorig jaar weer continu regent..
Vrijdagochtend rond 8:30 kun je ook nog gewoon doorlopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:54 schreef Ruud2007 het volgende:
snap er niks van. smiddags een rij en savonds doorlopen... precies andersom als wat ik heb meegemaakt, de jaren dat ik donderdagavond ging dan. donderdagnacht en vrijdagmiddag kon ik redelijk goed doorlopen, alleen is een plek vinden dan wat lastig (vanwege donker resp geen ruimte meer). verder gewoon vrijdagochtend aangekomen, altijd een rij gehad. wilde daarom de donderdagmiddag eens uitproberen
Ik denk dat je dan beter al woensdag om 13.00 uur er kan zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:38 schreef sunmoonstar het volgende:
Als ik donderdagmiddag rond een uur of 4 aankom, heb ik dan nog kans op een plekje (vooruit, een klein plekje) op camping 2 of 3?
Donderdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef grasmat het volgende:
Is het echt een aanrader om donderdag al te gaan? Of is vrijdagmorgen vroeg zat?
tenzij je het niet erg vind om in een geul of op asfalt te gaan liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef grasmat het volgende:
Is het echt een aanrader om donderdag al te gaan? Of is vrijdagmorgen vroeg zat?
Als je op camping 5 of 7 staan niet erg vindt is vrijdagmorgen vroeg zatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef grasmat het volgende:
Zo laat waren wij er vorig jaar ook ongeveer, en ging hartstikke snel toenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef -Sum- het volgende:
ik ga dit jaar ook wat vroeger, ben van plan om rond 12 uur smiddags aan te sluiten bij de file op de dijk
maakt allemaal niet uit, zit met 3 vriendinnen in de auto dus kan alleen maar gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Zo laat waren wij er vorig jaar ook ongeveer, en ging hartstikke snel toen
Maarja, toen deden ze de hekken eerder open
Wij worden altijd gebracht, aan het einde van de file afgezet en dan gewoon langs alle auto's helemaal naar voren lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit, zit met 3 vriendinnen in de auto dus kan alleen maar gezellig wordenjaar daarvoor zaten we zelfs in klapstoeltjes in het gras naast de file en was het de sport om zo snel mogelijk je hele hebben en houwe weer in de auto te flikkeren als de file ineens ging rijden
![]()
en na 5 meter kon je dan alles weer uitladen
Volgens mij kun je vanaf een uurtje of 22:00 / 23:00 u. redelijk doorlopen hoor, Breuls.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Zijn er dan echt mensen die al 2-3 uur van tevoren gaan staan wachtenop een act? Want dan ben je gewoon heel raar bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef DistantDreamer het volgende:
Nieuwe policy Juliet-entree! / 3-8-2007
Nieuwe policy Juliet-entree!
Om te voorkomen dat de Juliet-entree geblokkeerd raakt en er al te lange rijen ontstaan, is het dit jaar niet mogelijk om al uren van tevoren te gaan staan wachten op jouw favoriete voorstelling.
Wie in het entreevak staat, moet ook echt bij de eerstvolgende voorstelling de tent in. Het heeft dus geen zin om al uren van tevoren in het vak te gaan staan!! Bij het vak staan borden die aangeven welke de eerstvolgende voorstelling is en of de capaciteit voor die voorstelling al bereikt is.
Hmm...
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die al 2-3 uur van tevoren gaan staan wachtenop een act? Want dan ben je gewoon heel raar bezig
En dan moet je daar alsnog heul lang gaan staan wachtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar met die nieuwe "policy" is er toch alsnog een rij? Alleen dan buiten het entreevak.
ik ben dan ook nog nooit in de juliet geweest. heb wel wat beters te doen op lowlands dan uren wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die al 2-3 uur van tevoren gaan staan wachtenop een act? Want dan ben je gewoon heel raar bezig
Als wij komen staan er nog niet eens auto'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Wij worden altijd gebracht, aan het einde van de file afgezet en dan gewoon langs alle auto's helemaal naar voren lopen![]()
ga je op de fiets?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:26 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Als wij komen staan er nog niet eens auto's
Naja vorig jaar 1 dan
Euhmquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, net bij de Marskramer een 2-persoons-tent gehaald voor slechts 10 euro.![]()
Mmmm, dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Je zal het bij een natte Lowlands nodig hebben is mijn ervaring![]()
Neeee... dat méén je niet????quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Weervoorspelling voor de donderdag 16 augustus zijn 18 graden en 8 mm regen![]()
Als het daarna maar droog isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Weervoorspelling voor de donderdag 16 augustus zijn 18 graden en 8 mm regen![]()
T was een HOAXquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met die "grote danceact" die nog aangekondigd zou worden? heb ik iets gemist?
Doen ze iig wel weer de hekken eerder open!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
17 graden zelfs...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Gelukkig heb ik kaplaarzen gekochtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
17 graden zelfs...![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Vrijdag 18 graden en 2 mm regen. Maarja, 2 weken is nog best lang in weersvoorspellingland. Het kan nog alle kanten op!![]()
Tiga en Fischerspooner komen optreden samen met Miss Kittin en The Hacker. Vitalic heeft een klein plaatsje gekregen in de middag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met die "grote danceact" die nog aangekondigd zou worden? heb ik iets gemist?
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie's weervoorspelling:
Donderdag: Mooi, zonnig weer, niet superwarm
Vrijdag: Somber, regenachtig begin van de dag, later iets beter.
Zaterdag: Zonnig en warm
Zondag: Zonnig en warm, later op de dag kans op een bui.
Da's Gabriel Rios geworden, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Byte_Me het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Da's Gabriel Rios geworden, toch?
Oja dat helptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef linebear het volgende:
ga ik wel jus d'orange drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |