Daarom baal ik ook zo dat Flogging Molly niet komtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef Nosh het volgende:
Net weer even de complete discografie van Mad Caddies opgezet, en ik zit me nu hevig af te vragen waarom ik ook alweer twijfelde..
Dít hebben festivals nodig! Feestmuziek! Met toeters!.
Genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:57 schreef Ascaroth het volgende:
Valt er de vrijdagnacht nog op wat anders te dansen dan Minimal of D'n'B?
net zoals de afgelopen 6 jaar: een rubberbootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat wordt het vreemdste (grappigste, raarste, bijzonderste) voorwerp / atribuut dat jullie mee gaan nemen naar Lowlands?![]()
Was in 2004 ook een leuk volksfeestje, inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom baal ik ook zo dat Flogging Molly niet komt
Bah... 'k vond 'r in 2005 ook niets aan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Gabriel Rios is de TBA in de Alpha op zaterdag.
weinig spactaculair dus, gewoon een standaard naam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Gabriel Rios is de TBA in de Alpha op zaterdag.
kregen Orson en wolfmother dat welquote:
wie is orson?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kregen Orson en wolfmother dat wel?
Nou ja, bij Wolfmother lag het aan het tijdstip. Zo leeg was de tent toch niet? Orson was een ander verhaal, ja... Leek wel of ze nog met de soundcheck bezig waren en er alvast wat mensen in het vak mochten toekijken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kregen Orson en wolfmother dat wel?
dat bedoel ik, en dat mocht in de Alpha staanquote:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=29080997&news=29685464&type=quote:Orson, welles of nietes?
Top of the Pops in mager gevulde Alpha
Orson live op Lowlands 2006
Er werd hier en daar lekker meegezongen met Orson's hit No Tomorrow, maar om te zeggen dat de Alpha stond te trillen op z'n grondvesten, nou nee.
wat een bullshit, ik heb alleen maar mensen horen klagen over die kut halve muntjesquote:De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek.
Ach geef mij voor nop een hele hand met die muntjes en ik zal ze met veel plezier ontvangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
wat een bullshit, ik heb alleen maar mensen horen klagen over die kut halve muntjes
Mjoah, met afzakkende broeken lopen door die dingen is ook niet alles.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef liselot het volgende:
breekmunten zijn kut.
ik wil de ronde muntjes weer terug.
Whehehehehehehquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb liever geen munten, gewoon gratis bier.
Inderdaad, zwaar vervelend. Ik vond ze ook niet echt een succes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Ascaroth het volgende:
De scherpe puntjes van gebroken munten prikken zo door je broekzakken in je bovenbeen.
Kutdingen zeg ik je!
Dat er nog mensen zijn die naar Mika OF Damien Rice gaan, als ze ook naar Air Traffic kunnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die twijfelen tussen Mika en Damien Rice![]()
Sinds vandaag kies ik toch voor Jack Penate ipv Mark Ronson. Ik luisterde de EP van Jack en kwam erachter dat hij hele mooie liedjes maakt. Single 'Spit At Stars' gaf mij een beetje vertekend beeld. Ik zie hem liever dan dat ik ergens achteraan in de tent bij Mark Ronson sta. Áls je daar al de tent in kan komen... Wat neemt hij (Ronson) eigenlijk mee? Zet-ie zijn plaatjes op, of watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Manggis het volgende:
Gaat er nog iemand naar Jack Penate?
Of wordt dat een privé-optreden![]()
Wat maakt het uit hoe je muntjes er uit zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Bellah het volgende:
/edit, oja en breekmuntjes zuigen. ze zijn echt zo lelijkkk en ze braken niet eens echt..
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe je muntjes er uit zien?
Je vergeet je weet tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...
Dan houdt ze d'r muntjes maar in d'r portemonnee, broekzak, Louis Vuitton tas, ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze dan vloeken bij z'n d'r Prada pattas...
Lijkt z'n muziek veel op z'n single?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sinds vandaag kies ik toch voor Jack Penate ipv Mark Ronson. Ik luisterde de EP van Jack en kwam erachter dat hij hele mooie liedjes maakt. Single 'Spit At Stars' gaf mij een beetje vertekend beeld. Ik zie hem liever dan dat ik ergens achteraan in de tent bij Mark Ronson sta. Áls je daar al de tent in kan komen... Wat neemt hij (Ronson) eigenlijk mee? Zet-ie zijn plaatjes op, of wat?
Met d'r geblaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet Amy Winehouse, dan nog liever Krezip. Wat een triest goor wijf is dat zeg
Waar maak je je druk over? Ze komt toch nietquote:
Ik vind die single wel leuk, hoor. Maar gewoon niet zo bijzonder. De andere tracks op die EP klinken wat anders, minder 'standaard poppy'. Kortom, je zal het moeten luisterenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lijkt z'n muziek veel op z'n single?
* Breuls wil Ronson wel zien, en Penate is binnenkort hier in Rdam dus die zou ik vantevoren even kunnen checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |