Ik denk dat TS een debiel is als hij jou dat kaartje voor die prijs verkoopt... Ook al mag dat niet hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:19 schreef liselot het volgende:
Nou dan wil ik m graag kopen voor 129.99
Dat zeg je alleen maar omdat je heel graag dit kaartje voor de normale prijs wilquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:25 schreef liselot het volgende:
Nee hoor.. ik zou dat echt niet kunnen.. mensen er zo veel geld voor laten betalen.
Neehoor, dat jij nou denkt dat er alleen maar klote mensen op deze wereld rondlopen die bakken met geld willen verdienen op zo'n oneerlijke manier. Zo ben ik niet. Als jij dat niet wilt geloven dan is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je heel graag dit kaartje voor de normale prijs wil
Precies, waarvan ik er dus 1 ben maar bepaalde mensen dat niet willen/kunnen geloven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zijn genoeg eerlijke mensen op de wereld. Voor mensen die Lowlands kaartjes zoeken hou ook de festivalfora in de gaten. Ook daar gaan ze voor normale prijzen weg
Van een negeriaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:50 schreef liselot het volgende:
laat maar lekker zitten! ik heb al een kaart gevonden.. voor 130 euro OHYEAH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |