Duh, met de immer falende FOK!Lowlands-meet! Hehehe!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, nog maar 14, lowlands begint donderdags voor mij
Ah dude neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef Baserunner het volgende:
Iemand op partyflock:
yeah lowlands terror corps ook weer aanwazigg![]()
![]()
Per definitie, ieder zijn ding. Ik maak er ook gebruik van, maar ik krijg wat van die dwazen die daar rondhangen... En dan te bedenken dat velen nog ouder zijn dan mij (20) dan vraag ik me af wat ik goed heb gedaan in mijn jeugd om dat soort dingetjes gewoonweg niet in mij op te laten komen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
Partyflock is per definitie vrij triest...
'Aanwazigg' vind ik anders best mooi uitgedrukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Baserunner het volgende:
Per definitie, ieder zijn ding. Ik maak er ook gebruik van, maar ik krijg wat van die dwazen die daar rondhangen... En dan te bedenken dat velen nog ouder zijn dan mij (20) dan vraag ik me af wat ik goed heb gedaan in mijn jeugd om dat soort dingetjes gewoonweg niet in mij op te laten komen...
quote:Muziekstijlen op Lowlands:
acid, breakbeat, drum & bass, electro, funk, hiphop, lounge, minimal, techno, urban
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zettenquote:
Daarom is de site ook zo kansloos. Tis wel duidelijk wat voor volk dat aantrektquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zetten
Dan is het ook wel duidelijk hoe kortzichtig jij bentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom is de site ook zo kansloos. Tis wel duidelijk wat voor volk dat aantrekt
Ze hebben ook alleen de dance acts maar vermeld, en wat de fuk zijn die Area's?? Wel wazig dat Air Traffic opeens wel ertussen staat vermeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mja maar das ook vrij logisch want PF is een dance gerelateerde website, en daar ga je geen rock, punk, ska, reggae, britpop etc tussen zetten
helemaal mee eens...behalve dan dat ik niet op Partyflock zitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dan is het ook wel duidelijk hoe kortzichtig jij bent
Edit: laat ik het verduidelijken: ik heb niets met mensen die het leuk vinden als een vette dwaas op een hardcore feest op de foto te gaan. Ik heb niets met mensen die pillen slikken op feesten, ik heb niets met mensen die woorden als aanwazigg en terror corps etc gebruiken.
Ik heb wel wat met Drum N Bass, ik heb ook wat met house, eclectic, trance en goa. Er zijn genoeg mensen met mij op Partyflock die precies hetzelfde is, daarom vind ik je uitspraak kortzichtig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Gabriel Rios is de TBA in de Alpha op zaterdag.
Wauw, uit alle namen die ze konden kiezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
Is hij afgelopen gaypride dan meegeweest dat zijn ster wat uitgewoond isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
"Toen Gabriel Rios drie jaar terug op Lowlands debuteerde, was zijn ster nog klein."
Ja
vast wel, op pinkpop, werchter en dour was het ook bomvol. en met dat rijtje is ook meteen bewezen dat het niet echt een originele festivalnaam is dit jaar. dat had de organisatie beter kunnen doen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Dupje het volgende:
Jep Gabriel Rios is de naam voor in de Alpha.... Blub.
Ik denk dat dit voortgekomen is uit schaamte.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, na al dat lange wachten en sowieso om de zaterdag wat op te spice'n is het wel een beetje jammere naam , ja..
Ik vind dat ze echt een goede balans hadden gevonden. Het tweede album was toen geloof ik nét uit en natuurlijk deden ze daar veel nummers van maar ze deden ook wel de hoogte punten van het eerste album. Ahhh het was zo vet. Alleen jammer dat het van die egotripprs zijn (al merk je daar als ze aan het spelen zijn niet veel van).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
vertel, lag de nadruk op het 2e album of deden ze ook nog genoeg van het eerste?
Logisch. Alleen de danceacts staan in hun database. En Air Traffic is waarschijnlijk door een overactieve fan goedgekeurd. Ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben ook alleen de dance acts maar vermeld, en wat de fuk zijn die Area's?? Wel wazig dat Air Traffic opeens wel ertussen staat vermeld.![]()
Ik blijf hem charmant vinden, maar dit wordt een skippertje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef PastoorPeter het volgende:
hm ok, want het 2e album vind ik niet zo geweldig, maar het 1e vind ik super. vandaar. en het is dan te hopen dat je van die egotripperij live niks merkt, want daar heb ik echt een bloedhekel aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef liselot het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt een goede balans hadden gevonden. Het tweede album was toen geloof ik nét uit en natuurlijk deden ze daar veel nummers van maar ze deden ook wel de hoogte punten van het eerste album. Ahhh het was zo vet. Alleen jammer dat het van die egotripprs zijn (al merk je daar als ze aan het spelen zijn niet veel van).
Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga wel nog eens goed kijken naar het lijstje. Volgens mij neem ik al jaren dingen mee die ik mijn tas niet uit haal het hele festival. Dus dit jaar neem ik waarschijnlijk minder mee dan afgelopen jaar.
En By my side dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef liselot het volgende:
Ik vind het eerste ook beter. Alhoewel sommige nummers van het nieuwe album echt zooo vet zijn, zoals Shoot the runner en Empire ook wel. Jihaaaaa
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:53 schreef Laton het volgende:
ik herhaal !
GA NAAR JAMES HOLDEN !! [afbeelding]
Best of Britishquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:57 schreef Ascaroth het volgende:
Valt er de vrijdagnacht nog op wat anders te dansen dan Minimal of D'n'B?
dat zal wel want volgens de producent was het een groot succesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze dit jaar weer met halve muntjes gaan werken![]()
in één oogopslag zag het personeel of genoeg munten waren? Ik geloof er niks van heb alleen maar in halve munten betaald en dat schiet lekker op als je 14 bier moet halenquote:Lowlands groot succes met nieuwe consumptiemunten
Dutchband: Munten en Polsbandjes op Lowlands groot succes
De laatste editie van Lowlands is een groot succes gebleken met het nieuwe muntensysteem van Dutchband. De breekmunten werden enthousiast ontvangen door het Lowlands-publiek. Het publiek kon de consumptiemunten bij muntenautomaten en kassa's aanschaffen. Ook de kassadames werkten alle dagen prettig met de muntendispensers. Door gebruik te maken van dispensers konden de bezoekers sneller worden geholpen, doordat de dispenser de munten telt voor de caissière. Het barpersoneel vond bij de inname van de consumptiemunten veel gemak. In een oogopslag zagen zij de hoeveelheid ingeleverde munten.
Naast het consumptiemuntensysteem leverde Dutchband dit jaar opnieuw de textiele polsbandjes in combinatie met de Seal Station voor het evenement. De doorstroom van de bezoekers was door de makkelijke bediening van de apparaten erg hoog. Dutchband kijkt samen met de organisatie van Lowlands terug op een geslaagd evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |