Zo hoort datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Dat is wel erg ja. Mika - Damien Rice.
Maar in overleg met Vriendje is Mika de winnaar geworden van deze strijd.
Komt da?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlands, leuk festival wel.
BOEHOEEEEE IK BEEEEEEEEEEEEN ER NIEEEEEEEEEEET BIIIIJJJJJJJJJJJJJJ
Nee, de ouders van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt da?
Was het niet iets met je vriendin ofzo?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt da?
Was het niet iets met je vriendin ofzo?
Jup ouders van mijn vriendin. Aangezien zij de 18de jarig is en ik de 19de. En de ouders wilden dat ze thuis was. Dus ben ik maar het ideale vriendje en geef hier ook gehoor aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:46 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Nee, de ouders van.
Kut voor je D_A.![]()
Dat is balen zeg.. Maarja, ook wel een béétje lullig als je haar thuis laat en dan zelf naar lowlands gaat idd,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Jup ouders van mijn vriendin. Aangezien zij de 18de jarig is en ik de 19de. En de ouders wilden dat ze thuis was. Dus ben ik maar het ideale vriendje en geef hier ook gehoor aan.
Voor het eerst in 6 jaar..
Boehoee, ik ben er nog week van.![]()
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef SlaggY het volgende:
Ik zou wel naar Mika gaan, als het niet gelijk met Damien Rice zou vallen.![]()
Vorig jaar al het geval geweest, dit jaar kan ik het echt niet maken. Gaan we die week daarna wel fout stampen op Mystery Landquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Avory het volgende:
[..]
Dat is balen zeg.. Maarja, ook wel een béétje lullig als je haar thuis laat en dan zelf naar lowlands gaat idd,
Ik neem wel een drankje extra om je afwezigheid te compenserenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar al het geval geweest, dit jaar kan ik het echt niet maken. Gaan we die week daarna wel fout stampen op Mystery LandMaar goed, ik volg Lowlands uiteraard wel. Vanuit de kroeg ofzo.
Dat is ook wel weer waar denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.![]()
Denk dat het wel gaat uitpuilen bij Mika.
Neem maar een paar heel veel drankjes extraquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Avory het volgende:
[..]
Ik neem wel een drankje extra om je afwezigheid te compenseren
Ja ik ook, en daar ga ik echt niet voor in een overvolle Alpha staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van The Killers wil ik eigenlijk alleen Somebody Told Me horen.... heb laatst op RW hun hele optreden al gezien.
Precies! Hoewel ik Damien Rice liever op een kleiner podium had gezien. Wist niet dat ie al zo groot was, ik zou Mika een logischere keuze vinden voor de Alpha.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Ik ook, en bij Damien Rice kan je alvast plek krijgen voor The Killers.![]()
Denk dat het wel gaat uitpuilen bij Mika.
Idd. Wie die heuvel daar ooit gemaakt heeft verdient een lintje!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja ik ook, en daar ga ik echt niet voor in een overvolle Alpha staan
Volg het wel vanaf de heuvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |