Nee hoor, vanaf de heuvels bij de Alpha is het allemaal goed te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
moet je inderdaad echt in de tenten zijn om het een beetje goed te kunnen volgen !?
Ben niet zo'n iemand die perse helemaal vooraan hoeft te staan...
Túúrlijk ga ik naar Mika.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb trouwens nog niemand over Mika gehoord, maar ik heb dat geluisterd en ik vind het best grappige muziek
Is er iemand die daar ook nog heen gaat?
Nee hoor, hoeft nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
moet je inderdaad echt in de tenten zijn om het een beetje goed te kunnen volgen !?
Ben niet zo'n iemand die perse helemaal vooraan hoeft te staan...
Serieus? Wat een eikelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef linebear het volgende:
nee hij heeft niet gebeld... kaartje ben ik inmiddels kwijt...
Dan wil 'ie dus duidelijk NIET naar Lowlands.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Wat een eikel(hij dus, niet jij
)
Ik heb 'm echt 5x gezegd dat 'ie moest bellen...
Ja, wel dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan wil 'ie dus duidelijk NIET naar Lowlands.![]()
* Gaat mailen dat het een lijer is.quote:Beschrijving
Wegens omstandigheden kan ik niet naar het Lowlands festival dit jaar :-( Ik heb het kaartje van mijn vriend al verkocht voor 250 euro, nu wil ik mijn kaartje nog kwijt, voor dezelfde prijs.
Laat me snel iets weten!
250 euro valt nog mee volgens mij hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Gaat mailen dat het een lijer is.
Neuh hoor, 120 euro is een nette prijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
250 euro valt nog mee volgens mij hoor...
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/biedenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh hoor, 120 euro is een nette prijs.
Dat betekent niet dat het redelijke prijzen zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/bieden
Ligt al rond de 350 euro.
Ach, ik mag geen doodsverwensing maken anders krijgen we dat gemiep van vorige keer weer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet wat ze op marktplaats vragen/bieden
Ligt al rond de 350 euro.
Heb je het album van Mika weleens beluisterd? Natuurlijk is er een verschil tussen de muziek van Damien Rice en Mika, maar om de muziek van Mika slechts te bestempelen met de term 'wel grappig' vind ik wat 'kortzichtig' (kon even geen ander woord bedenken, sorry).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die twijfelen tussen Mika en Damien Rice![]()
Mika zal vast wel grappig worden, maar Damien maakt in ieder geval échte muziek. En die vergelijking met Jack Johnson slaat nergens op. Ik raad iedereen aan om beide platen van Damien ff te luisteren voor Lowlands, lijkt me sterkt dat je daarna nog steeds bij Mika te vinden bent.
En 'Love Today' en 'Relax, Take It Easy' zijn weer hele andere nummers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:16 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Heb je het album van Mika weleens beluisterd? Natuurlijk is er een verschil tussen de muziek van Damien Rice en Mika, maar om de muziek van Mika slechts te bestempelen met de term 'wel grappig' vind ik wat 'kortzichtig' (kon even geen ander woord bedenken, sorry).
Want behalve nummers als 'Grace Kelly' en 'Lollipop' maakt hij ook ander soort songs, zoals bijvoorbeeld 'Any Other World ( http://www.youtube.com/watch?v=CZl4Fk0F_20 ) of 'Billy Brown' ( http://www.youtube.com/watch?v=LTlN9XcpxEA )
Dus...
Cocktailsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon niet naar beide gaan. Bier drinken en lam worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |