De nieuwe Britney Spears?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef linebear het volgende:
Ze komt toch niet opdagen... is toch gewoon de nieuwe Britney spears ?!
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over? Ze komt toch niet
Neen, we hebben het over Jack Penate. Mark Ronson's 'Version' vind ik met vlagen heel goed... Maar na een tijd begint die productie van 'em een soort trucje te worden. Steeds weer die drums, die net niet helemaal lekker loopen om het te laten lijken alsof het gesampled is. Steeds weer die zogenaamd gesamplede toeters. Ook vind ik al die covers met steeds verschillende artiesten niet helemaal tof klinken als album. Maar sommige nummers apart zijn te pruimen. Toch vind ik zijn producties voor bv. Amy Winehouse heel erg goed, hoor! En nogmaals, ik vraag mij af hoe hij het live ten gehore gaat brengen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef linebear het volgende:
neem aan dat je het over Version hebt !? Vind sommige nummers best leuk. Maar ook niet alles
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De everzwijnhammetjes toch ook niet? Daar zijn minstens 5 topics over volgeluld.
Ja. Gek genoeg heb ik op LL nog nooit een broodje beenham op. Gek, want die dingen zijn heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik vind de broodjes Beeham erger
Toch beide van Nol's ofniet?
Ik dus ook. Het is een duidelijk geproduceerd album, plus: no way dat-ie alle stemmen met zich meeneemt, dus daar moet-ie stand-ins voor inzetten op het podium.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:
En nogmaals, ik vraag mij af hoe hij het live ten gehore gaat brengen.
Die Dingen waren echt overheerlijk !!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Gek genoeg heb ik op LL nog nooit een broodje beenham op. Gek, want die dingen zijn heerlijk
Ja, hij gaat echt niet die a capella's draaien terwijl de band speelt en dan zelf als opvulling een dansje doen op het podiumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik dus ook. Het is een duidelijk geproduceerd album, plus: no way dat-ie alle stemmen met zich meeneemt, dus daar moet-ie stand-ins voor inzetten op het podium.
Je bent bij voorbaat al brak van Sziget me dunktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Roellio het volgende:
Pffff. Als ik die bands zie, en het danceprogramma van de nachten. Ik ben nu al brak!
Grolsch jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zolang er maar bier is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef Baserunner het volgende:
*fluit vrolijk mee: Sun is in the sky, oh why, oh why would I wanna be anwhere else?
Ben ook benieuwd wat dat live voorstelt. Maar natuurlijk is er wel wat anders, Oi Va Voi speelt dan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef Horloge het volgende:
Niemand heeft enig idee wat Ronson nou eigenlijk gaat doen, voor mij al een reden om erheen te gaan (naast dat er op dat moment verder niks is).
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zij overlapt een stukje met Kasabian overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |