abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52058498
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Beter dan geen bier. En sowieso niet echt een ramp.
Ik drink dan liever baco of cocktails. Duurder maar wel te raggen in ieder geval.

Daarna lust ik wel Grolsch.
  Admin donderdag 2 augustus 2007 @ 22:50:37 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52059434
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:

[..]

Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Ik heb haar in november in Paradiso gezien en dat was okay. Lekker feestje, zij is zelf heel relaxed en zingt eigenlijk gewoon al haar liedjes uit met een band erbij en dat is het. Niet veel bijzonders dus, maar november is alweer een tijdje geleden en zij heeft zo'n beetje de hele wereld over getourd, waaronder een aantal festivals. Hoe ze het nu doet kan ik dus niet zeggen, al denk ik zeker te weten dat ze een feestje zal willen bouwen, haar een beetje inschattende.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52059455
Gabriel Rios.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:54:31 #229
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_52059544
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:

[..]

Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Ik vond haar op Werchter DE verrassing geen moment stil gestaan! Op Lowlands zeker weer kijken
pi_52061293
Dit ding komt ook niet vol

Maar over 7 minuten nog maar 13 daagjes
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:54:04 #231
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52061311
2 Week nog maar?

edit; Godver, wat gaat dat snel.
pi_52062049
Ik zou graag atm wat aan dit topic toevoegen ik heb alleen geen idee wat

Hmm.....
....

Ik ga staan op camping 3
Ik sta de donderdag al hendig vroeg op de dijk
Ik ga de Vrijdag nacht helemaal los is de Bravo
Ik baal ervan dat Nol's weg is
Ik ga voor me derde keer
En miss kom ik deze keer wel naar de meet i.p.v. erlang lopen en dan heul hard roepen FOK!

dat word lowlands voor mij
en de rest zie ik wel
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:30:13 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52062084
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?

Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52062148
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?

Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
Als ik donderdag nacht ging rondstruinen om te kijken waar wat te beleven viel, zag ik altijd nog wel mensen aankomen. zeker tot een uur of 3 en daarna word het minder maarja om na drieeen aan te komen is ook weer zoiets
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:34:45 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52062173
Nouja, ik wil best in de rij staan, maar niet een uur lang.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52062191
Voor zover ik weet is het in de avond best doorloopbaar.

Geen taferelen waarbij mensen in de rij maar hun hele voorraad er doorheen drinken, en meteen vrienden maken voor het leven, in ieder geval. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52062251
Ja halloooo.
pi_52062261
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Dan kan donderdag avond volgens mij best
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Nosh het volgende:
Voor zover ik weet is het in de avond best doorloopbaar.

Geen taferelen waarbij mensen in de rij maar hun hele voorraad er doorheen drinken, en meteen vrienden maken voor het leven, in ieder geval. .
dat je hele voorraad er doorheen is na donderdag is vrij herkenbaar
me drink voorraad dan

Ik heb altijd genoeg eten bij me > zorgzame ouders
pi_52062299
In de rij vind je je zielsverwanten inderdaad.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:44:26 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52062316
quote:
Misschien kun je beter thuisblijven
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:55:54 #241
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_52062479
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:

Ik kwam vorig jaar rond een uur of 1 aanwandelen bij de ingang en kon zo doorlopen. Vervolgens bleken camping 2 en 3 wel echt helemaal vol te staan. Ik heb een klein tentje, maar ik kon hem echt nergens kwijt. Op camping 1 was wel plek, dus ik neem aan dat camping 5 en 4 (niet gecheckt) toen nog heel goed te doen waren.

Dit jaar ga ik wel weer wat eerder, want ik hoorde dat de rij vorig jaar meeviel in vergelijking met de jaren daarvoor. 3 jaar geleden heb ik 5,5 uur in de rij gestaan nadat ik om half 8 aankwam. Paar uur wachten, ok, maar 5,5 uur is echt niet leuk meer
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 01:18:35 #242
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_52062775
quote:
1 uur? dat is niks voor festivals man! dat kun je sowieso op je buik schrijven. of je moet vrijdagmiddag inderdaad gaan.
de keren dat ik donderdagavond ben aangekomen was het steevast bomvol. ik ga deze keer denk ik proberen halverwege de middag aan te komen, en dan hopen dat ze de boel weer eerder opengooien.
pi_52062881
ben benieuwd of het begin weer net zo leuk wordt als vorige keer. stond ik een beetje te feesten in die 24uurs tens, wordt het ineens licht. en ik wilde het niet al te laat maken om op vrijdag een beetje fit aan lowlands te kunnen beginnen
pi_52062942
Vorig jaar wel even in de rij gestaan in de middag, vriend van me kwam later, en die kon zo doorhuppelen zei die.

En toch ga ik smiddags

Als ik nog een kartje gefixt krijg, en nee, niet voor 300 euro
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:54:49 #245
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_52063582
snap er niks van. smiddags een rij en savonds doorlopen... precies andersom als wat ik heb meegemaakt, de jaren dat ik donderdagavond ging dan. donderdagnacht en vrijdagmiddag kon ik redelijk goed doorlopen, alleen is een plek vinden dan wat lastig (vanwege donker resp geen ruimte meer). verder gewoon vrijdagochtend aangekomen, altijd een rij gehad. wilde daarom de donderdagmiddag eens uitproberen
pi_52063861
Donderdag middag Hoe eerder hoe beter
pi_52064141
't is vandaag al mooi weer voor lowlands... nu hopen dat t de komende weken zo blijft en niet net als vorig jaar weer continu regent..
pi_52064480
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 06:32 schreef Rocho het volgende:
't is vandaag al mooi weer voor lowlands... nu hopen dat t de komende weken zo blijft en niet net als vorig jaar weer continu regent..
Nah, viel wel mee toch? Alleen de laatste dag!
www.myspace.com/olk2006
pi_52064520
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:54 schreef Ruud2007 het volgende:
snap er niks van. smiddags een rij en savonds doorlopen... precies andersom als wat ik heb meegemaakt, de jaren dat ik donderdagavond ging dan. donderdagnacht en vrijdagmiddag kon ik redelijk goed doorlopen, alleen is een plek vinden dan wat lastig (vanwege donker resp geen ruimte meer). verder gewoon vrijdagochtend aangekomen, altijd een rij gehad. wilde daarom de donderdagmiddag eens uitproberen
Vrijdagochtend rond 8:30 kun je ook nog gewoon doorlopen.
pi_52064554
Super!
Een maat van me heeft een Meet&Greet voor ons geregeld bij The Pigeon Detectives
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')