Ik drink dan liever baco of cocktails. Duurder maar wel te raggen in ieder geval.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beter dan geen bier.En sowieso niet echt een ramp.
Ik heb haar in november in Paradiso gezien en dat was okay. Lekker feestje, zij is zelf heel relaxed en zingt eigenlijk gewoon al haar liedjes uit met een band erbij en dat is het. Niet veel bijzonders dus, maar november is alweer een tijdje geleden en zij heeft zo'n beetje de hele wereld over getourd, waaronder een aantal festivals. Hoe ze het nu doet kan ik dus niet zeggen, al denk ik zeker te weten dat ze een feestje zal willen bouwen, haar een beetje inschattende.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Ik vond haar op Werchter DE verrassingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hoe zijn de concerten van haar qua kwaliteit en enjoyment?
Als ik donderdag nacht ging rondstruinen om te kijken waar wat te beleven viel, zag ik altijd nog wel mensen aankomen. zeker tot een uur of 3 en daarna word het minder maarja om na drieeen aan te komen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?
Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
Dan kan donderdag avond volgens mij bestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik wil best in de rij staan, maar niet een uur lang.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Nosh het volgende:
Voor zover ik weet is het in de avond best doorloopbaar.
Geen taferelen waarbij mensen in de rij maar hun hele voorraad er doorheen drinken, en meteen vrienden maken voor het leven, in ieder geval..
Misschien kun je beter thuisblijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam vorig jaar rond een uur of 1 aanwandelen bij de ingang en kon zo doorlopen. Vervolgens bleken camping 2 en 3 wel echt helemaal vol te staan. Ik heb een klein tentje, maar ik kon hem echt nergens kwijt. Op camping 1 was wel plek, dus ik neem aan dat camping 5 en 4 (niet gecheckt) toen nog heel goed te doen waren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Breuls het volgende:
Hej, stel ik wil op donderdag komen, maar heb geen zin in een lange rij want ik hoef toch niet op een van de campings die dichtbij het festivalterrein zijn. Is er dan nog een mogelijkheid om donderdag pas later te komen, als het al wat rustiger is? Of blijft het gewoon tot vrijdagmiddag/avond een redelijk volle stroom mensen?
Ik was er vorig jaar pas op zaterdag, dus ik ken alleen een niet-representatief rustige entree.
1 uur? dat is niks voor festivals man! dat kun je sowieso op je buik schrijven. of je moet vrijdagmiddag inderdaad gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
Nah, viel wel mee toch? Alleen de laatste dag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:32 schreef Rocho het volgende:
't is vandaag al mooi weer voor lowlands... nu hopen dat t de komende weken zo blijft en niet net als vorig jaar weer continu regent..
Vrijdagochtend rond 8:30 kun je ook nog gewoon doorlopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:54 schreef Ruud2007 het volgende:
snap er niks van. smiddags een rij en savonds doorlopen... precies andersom als wat ik heb meegemaakt, de jaren dat ik donderdagavond ging dan. donderdagnacht en vrijdagmiddag kon ik redelijk goed doorlopen, alleen is een plek vinden dan wat lastig (vanwege donker resp geen ruimte meer). verder gewoon vrijdagochtend aangekomen, altijd een rij gehad. wilde daarom de donderdagmiddag eens uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |