De wiskunde-tent stond op het Lima-terrein. Ergens achteraan in een hoekje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Longmen het volgende:
Waar stond die wiskunde tent eigenlijk?
Wat, Escher? Waarom heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
zaterdag om half 2. Dankzij die lezing heb ik C-Mon & Kypski en/of Games in Concert niet gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, Escher? Waarom heb ik dat gemist?
Ooow... dat ding, waar ik het "huiswerk" van na de Escher-lezing heb laten nakijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De wiskunde-tent stond op het Lima-terrein. Ergens achteraan in een hoekje.
Iemand bij ons groepje kreeg van haar vriend een enorme suikerspin. Zou die goed geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Nembrionic het volgende:
En deze enorme suikerspin. Toevallig een Fokker toe 'm gekocht heeft?
Ja. Die lag bij ons in de tentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft iemand op camping 7 de man die snurkte gehoord?
Dan heb ik hem niet gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, het was een Pool of zo en hij lag in een tweepersoonstent en hij maakte veel lawaai.
Ik heb geen flauw idee. Ik zag alleen die suikerspin een 2 maten van me die er langs gerend zijn om er een stuk van de te pikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:21 schreef TechXP het volgende:
[..]
Iemand bij ons groepje kreeg van haar vriend een enorme suikerspin. Zou die goed geweest kunnen zijn
Was het iemand met lang haar die deze suikerspin kocht?
Whehe, dit filmpje is van diezelfde gebruiker:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog mensen op camping 5 die dit nummer wel kunnen dromen?
http://nl.youtube.com/watch?v=VlGA_TQRHEw
Helemaal niet gehoord ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog mensen op camping 5 die dit nummer wel kunnen dromen?
http://nl.youtube.com/watch?v=VlGA_TQRHEw
Die gasten staan daar blijkbaar elk jaar, lache gemaakt opzich maar wel een enorme kutplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Wie waren de eigenaars van de groene vuilnisbak bij de ingang van Camping 3? Die waar muziek uit kwam?
Het was leuk wakker worden maar elke dag weer érg vroeg. Volgende keer maar wat beter kijken waar we gaan staan
Ja ik heb ze ook wel eerder zien staan. Ze staan op nr 1 bij de Tokkie Awards op 3voor12, en op nummer 4 of 5 staan nog andere buren, zo'n jochie van 16 die nog eens grondig werd aangepakt gisterochtend toen hij de security ging plagen. Hij was meteen stil haha.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gasten staan daar blijkbaar elk jaar, lache gemaakt opzich maar wel een enorme kutplaats.
Dat over Einstein was echt heel erg leuk. Escher vond ik minder, kon ik mijn aandacht niet bijhouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk alleen bij de lezing over Escher en het Droste-effect geweest. Erg boeiend, maar imho wat oppervlakkig, te weinig diepgang. Zondag wilde ik nog naar de lezing "Einstein 2.0" van Robbert Dijkgraaf gaan, maar wegens lamheid heb ik die net gemist.
ongeveer een uurtje nadat we bij de auto aankwamen waren we het terrein af (hadden nog een lege accu omdat de chauffeur de lichten aan had laten staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Trouwens, hoe snel was iedereen hier van het parkeerterein af? Ik zat om 12 uur in mijn auto, en reed om kwart voor 3 het terein af. Van half1 tot half3 echt letterlijk geen centimeter vooruit gekomen.Dat kan wel beter volgend jaar, dunkt mij.
Dan heb je geluk gehad..schijnt zaterdagochtend van zo'n beetje 7- tot 12 uur continu gedraaid te zijnquote:
Die bewakers sommeerde al met felle toon om half 11 om van het terrein af te gaan. Toen we 10 voor 12 er nog zaten en klaar om te gaan lopen werden die nog feller. Beetje raar.. hij zag toch dat we klaar waren om te gaan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Trouwens, hoe snel was iedereen hier van het parkeerterein af? Ik zat om 12 uur in mijn auto, en reed om kwart voor 3 het terein af. Van half1 tot half3 echt letterlijk geen centimeter vooruit gekomen.Dat kan wel beter volgend jaar, dunkt mij.
fraaie constructiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Wie waren de eigenaars van de groene vuilnisbak bij de ingang van Camping 3? Die waar muziek uit kwam?
Het was leuk wakker worden maar elke dag weer érg vroeg. Volgende keer maar wat beter kijken waar we gaan staan
Zat om 8u in de pendelbus, nergens in de rij gestaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Ik stond helemaal aan ;t einde van 5, tegen 6 aan, ik moest de hele tijd naar muziek van de campers luisteren. ;pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad..schijnt zaterdagochtend van zo'n beetje 7- tot 12 uur continu gedraaid te zijn
Blij dat ik er zelfn iet stond, maar zit dankzij vrienden die er wel stonden al wel dagen in m'n kop
Geen "Scheerlijnen zijn voor emo;s"?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord als kut emo's!! , Daar komt de Emobus??
een mondharmonica, een soort van haan o.i.d?
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
nee dat vond ik te gewaagdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen "Scheerlijnen zijn voor emo;s"?![]()
Onze buurman! Toen we ons de volgende ochtend bij hem beklaagden dat er niet eens een vast ritme in zat, zei hij: "ja, het is jazz"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft iemand op camping 7 de man die snurkte gehoord?
Ik heb wel één of andere puisterige kutpuber iets over emo's horen zingen maar ik weet niet of jij dat wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel één of andere puisterige kutpuber iets over emo's horen zingen maar ik weet niet of jij dat was
Kwart voor tien richting parkeerterrein gegaan, hebben eigenlijk nergens hoeven te wachten. Het loont dus wel om maandagochtend wat vroeger op te staan, merk ik al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef SlaggY het volgende:
Zwarte Golf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ongeveer een uurtje nadat we bij de auto aankwamen waren we het terrein af (hadden nog een lege accu omdat de chauffeur de lichten aan had laten staan. gelukkig reed er genoeg wegenwacht rond
)
Stonden zondagavond wel bij die microfoon voor de 3FM studio, maar ze vonden ons nogal irritant en hebben hem toen weg gehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand nog een eigen clip opgenomen?
Idem. Om 1 uur zaten we thuis in Limboland aan de koffie met vlaaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kwart voor tien richting parkeerterrein gegaan, hebben eigenlijk nergens hoeven te wachten. Het loont dus wel om maandagochtend wat vroeger op te staan, merk ik al.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Pietklaaso het volgende:
![]()
Mijn excuses![]()
![]()
Zeker weten, van alle bands die ik zag staken ze er met kop en schouders boven uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef MisterFloppy het volgende:
[..]
..... The good the bad and the queen waren trouwens ook briljant!
die wolken iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Het independance-day-momentIedereen ook juichen op het moment dat het begon te regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |