Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit. Je moet een beetje door heel die act kunnen heenprikken imo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond zo'n beetje alles![]()
Sorry, maar echt alle charme en muzikaliteit van de beste vent gaat totaal aan me voorbij. En dat debiele theatrale gedoe maakte het compleet.....
Zal wel aan mij liggen....was ook niet van plan om te gaan kijken, maar kwam toevallig binnenhuppelen omdat MIA me de Bravo had uitgejaagd.
Hoe gaaf was dat? Ik en mijn vriendin deden trouwens een 'meest stupide t-shirttekstverkiezing. 'Free Hug' stond in onze top 10. Later kwamen we erachter dat de Lowlands 2007 merch als thema 'hug me' heeft. Zo suf!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
Zeker, zeker. Vorig jaar in Ekko toen ie nog niet Madonna wilde zijn bleef ie moeiteloos overeind puur op muzikale kwaliteiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Friek_ het volgende:
Ach, moet je van houden inderdaad. Heb het ook nooit zo op die theatrale figuren die nogal de karikeratuur zijn van zichzelf, maar wil wel erkennen dat deze man echt talent bezit.
dan spoor je toch niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan ....
Leest fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef thaleia het volgende:
verslag
Ik, dat was stampen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zijn hier nog meer mensen naar aux raux geweest ofnie ?
En ik ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde je wel bijna roepen maar durfde niet![]()
50 minuten om m'n trainings jack uit te wassen, maar ze gooien alles in de droger, dus dan zou 'ie krimpen. Toen maar m'n broek in de was gedaan, omdat ik anders voor niks in de rij heb gestaan, en ook geen overal zou krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Wat me verder opviel..
Wasserij
Op een gegeven moment kwam ik op het geweldige idee om m'n kleding te wassen omdat ik nogal smerig bezig was geweest. In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur gestaan om uiteindelijk in twee delen m'n was terug te krijgen.Heb die overall die je ervoor terugkreeg niet teruggebracht maar heel demonstratief en rebels op m'n camping in de hens gestoken.
Eens!!quote:De prijzen
Vond ik wel belachelijk. Twee euro twintig voor minder dan een fluitje? Gaat me wel wat ver hoor.
Of dat spontane hoopje op camping 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand trouwens mijn weerbericht op Lowlands tv gezien (meisje met rood haar)? Ik zelf namelijk niet
Oh en iemand de actie vanacht meegemaakt op camping 3 van een gozer die zich verstopte in een tent zonder onderkant en dan mensen liet schrikken? Kwamen dan nietsvermoedend langslopen en dan sprong er opeens een tent in de lucht die AAAAAH zei![]()
![]()
Heb echt in een deuk gelegen
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!quote:
1,20 toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op Sziget betaal je minder dan 2 euro voor een halve liter (!!!!) wijn
1,5 glas, ze hadden het nagemetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hoeveel zat er in zo'n fleske grolsch dan dat je tegenover de groove kon krijgen? 25cl?
Dankquote:
Ik ben wel tevreden met mijn keuzesquote:Over je keuzes zal ik het echter niet hebben(al zijn the Killers gewoon ruk natuurlijk, dat ben ik wel met je eens)
Sjeez. Ach, als er maar niet volgend jaar 2.50 voor een muntje gerekend wordt, dat zou echt té zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1,5 glas, ze hadden het nagemetendus de 1,5 munt waren terecht
enige voordeel was dat je uit glas kon drinken daar
gewoon kleding van huis meenemen. heb je wel zo'n overall (die ik ook wil hebben :S)quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er waren mensen die daar op vrijdag al kleding heenbrachten. Dat is toch niet te geloven?
fixedquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen 3 euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
Haha, dat had ik ook. Had de neiging om spontaan te gaan ouwehoeren tegen allerlei mensen in de trein maar ze keken allemaal nogal sjacherijnig en ontoegankelijk. En het was niet eens 's ochtends. En het was mooi weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Auzz het volgende:
Moest vanochtend wel weer wennen. Geen lowlandssfeer in in de winkels, en "dat is negen euro" ipv dat zijn 3 muntjes.
Als ik wel eens in de zeer nabijheid van de ingang was liep ik even naar buiten/binnen voor een blikje direct links om de hoek. Gewoon een lekkere koele volle 33cl i.p.v. een bakje schuim.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez. Ach, als er maar niet volgend jaar 2.50 voor een muntje gerekend wordt, dat zou echt té zijn.
Jammere is dat je er zelf weinig aan kunt doen; je gaat niet steeds naar de camping om wat te drinken/eten
Op camping 2 deed zaterdagnacht iemand zich onder een paraplu verstoppen... wat ook enorme schrikreacties deed opleveren weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand trouwens mijn weerbericht op Lowlands tv gezien (meisje met rood haar)? Ik zelf namelijk niet
Oh en iemand de actie vanacht meegemaakt op camping 3 van een gozer die zich verstopte in een tent zonder onderkant en dan mensen liet schrikken? Kwamen dan nietsvermoedend langslopen en dan sprong er opeens een tent in de lucht die AAAAAH zei![]()
![]()
Heb echt in een deuk gelegen
Ja enorm leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
ik heb jou gespotquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef Aventura het volgende:
Lang leve digitale TV! Ik heb het 3Voor12-kanaal nonstop aan
Stond je rechts? Ik stond zelf links op 2e rij en had het idee dat ik in me eentje stond te springen. Tegen het eind kwamen er wel wat mensen mijn kant op die mee wilde doen. Ik heb na afloop nog wat proberen te la la lala-en, maar niemand die mee deed.. was in Paradiso toch stukken gaver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef Breuls het volgende:
Mijn Lowlands hoogtepuntenreviewtje:
Live gezien in de tent
Kasabian, Alpha
Tweede keer dat ik ze live zag, op de vele keren dat ik hun liveshows op tv heb gezien na. Ondanks dat al die shows hetzelfde zijn was het wel weer verschrikkelijk gaaf. Veel meezingers en enthousiasme en een volle tent, wat me verbaasde omdat ik dacht dat Kasabian helemaal niet zo groot was in Nederland. Echter bleek een groot deel van het publiek Brits.![]()
De afsluiter was natuurlijk weer L.S.F., met als gebruikelijk hoogtepunt het "laaaaaa lalaaaaa.." etc waarmee ze het publiek laten vertrekken. Het duurde overigens wel even voordat het publiek doorhad dat ze verondersteld werden het lala deel te doen. Ik stond aan het begin daarvan in m'n eentje te schreeuwen.
in de buurt van de grolsch, wij zaten op t gras en jij wandelde voorbij met bierquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]Waar? Ik heb geen Fokkertjes gespot eigenlijk!
Ja eens, veel met name jongere bezoekers hadden geen flauw idee met wie ze te doen hadden terwijl met name SY zoveel bands heeft beïnvloed waar de jongeren nu van uit hun dak gaan. Overigens was het wel leuk om te zien dat het voorste vak tijdens SY met name werd gevuld door de oudere rockers. Cool publiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
MUZIKALE KENNIS VH PUBLIEK.
Valt me op dat men over-het-algemeen alleen voor de grote, recente namen kiest. Grootheden als Sonic Youth en Dinosaur JR. kregen de tent nauwelijks halfvol.
He bah wat triest. Gelukkig kwam ie daarna bij Trentemoller zijn verhaaltje doen en daar was het publiek erg welwillend. Misschien ook omdat het voor het optreden was ipv erna. Maar goed daar trof ie gelukkig een fijner publiek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Auzz het volgende:
Waar ik mij wel dood aan ergerde was het publiek wat na het optreden van Kings of Leon niet het fatsoen kon opbrengen om op zijn minst stil te zijn tijdens de 3 minuten aandacht die Amnesty van ons vroeg voor zijn make some noise actie. Het was werkelijk stuitend dat een Griekse meneer werd uitgefloten tijdens zijn zeer korte toespraak over de situatie in Griekenland. Ik kom ook niet voor de politiek, maar kom op zeg uitfluiten![]()
Ik stond links van het pad dat het eerste vak in 2 verdeelt. Schuin voor de mensen die de tamboerijn vingen (en daar minuten later nog steeds over stonden te bakkeleien: "mine! mine!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef soul114 het volgende:
[..]
Stond je rechts? Ik stond zelf links op 2e rij en had het idee dat ik in me eentje stond te springen. Tegen het eind kwamen er wel wat mensen mijn kant op die mee wilde doen. Ik heb na afloop nog wat proberen te la la lala-en, maar niemand die mee deed.. was in Paradiso toch stukken gaver!
Ik vind ook dat jammer. Hier staat rockhistorie en dit is de kans ze te kunnen aanschouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Auzz het volgende:
[..]
Ja eens, veel met name jongere bezoekers hadden geen flauw idee met wie ze te doen hadden terwijl met name SY zoveel bands heeft beïnvloed waar de jongeren nu van uit hun dak gaan. Overigens was het wel leuk om te zien dat het voorste vak tijdens SY met name werd gevuld door de oudere rockers. Cool publiek![]()
Smakeloos!quote:Waar ik mij wel dood aan ergerde was het publiek wat na het optreden van Kings of Leon niet het fatsoen kon opbrengen om op zijn minst stil te zijn tijdens de 3 minuten aandacht die Amnesty van ons vroeg voor zijn make some noise actie. Het was werkelijk stuitend dat een Griekse meneer werd uitgefloten tijdens zijn zeer korte toespraak over de situatie in Griekenland. Ik kom ook niet voor de politiek, maar kom op zeg uitfluiten![]()
+1quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef marcek het volgende:
1 ding voor volgend jaar , opbokken met falafun en maoz weer terug.
Zo eens!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef marcek het volgende:
1 ding voor volgend jaar , opbokken met falafun en maoz weer terug.
Had al gehoopt dat ze het vorig jaar hadden begrepen maar helaas![]()
Mja, het is een bewuste keuze van de organisatie geweest. Want wat hadden punks en metalheads in godsnaam te zoeken in Biddinghuizen? Lowlands gaat mee met die hele 'pick'n mix'-generatie, waar veel aanverwante genres door dezelfde groep wordt bezocht, ongeacht of het een muzikaal historisch monumet is of niet. Dat zorgt ervoor dat de dance-acts afgeladen vol waren, terwijl een Sonic Youth achterbleef.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Valt me op dat men over-het-algemeen alleen voor de grote, recente namen kiest. Grootheden als Sonic Youth en Dinosaur JR. kregen de tent nauwelijks halfvol.
Festival lijkt meer de modische kant op te gaan, ook gezien de kledingstijl van de gemiddelde bezoeker. Zie nauwelijks punkers en/of metalheads meer rondlopen, maar meer tieners met vlotte gympen en gekleed volgens de laatste mode. Ik zie veel (nieuwe) house-acts populair zijn itt de oeroude rock. Vind dit een jammerlijke constatering.
Mee eens jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Min punten
Geluid in Grolschvooral in de nacht steeds zachter
bij BoB op vrijdag was het geluid net buiten de tent zuiverder dan binnen de tentquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mee eens jaHeb er overdag geen optredens gezien maar bij het dansen 's nachts was het echt bedroevend
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag:
Uffie & FeadzFeadz draaide briljant, het optreden van Uffie was eigenlijk gewoon een downtempo onderbreking.... beetje jammer deze formule. Maar afzonderlijk was het erg leuk, ik heb genoten van Uffie
![]()
. Enige minpunt was dat ik een mooi plek midden vooraan had maar dat er na 5 minuten een maniak naar voren kwam die echt als een mongool tekeer ging!
de Charlie hebben we ook nog gehad en dat was erg tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoequote:weet iemand hoe dat zit trouwens? waarom heeft Ron Koenbrugge Catering plaatsgemaakt voor La Place? en waarom Dommelsch ingeruild voor Grolsch? wordt de LL organistaie omgekocht/afgeperst ofzo?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik stond precies in het midden vooran, en naast mij stond een debiel met arabisch uiterlijk die ontzettend hard aan het bewegen was. Dansen kan ik het niet noemen. Bedoelde je hem?
Ik heb hem maar mijn glas water gegeven toen hij om een slokje vroeg. Liever een bevriende enge man met drugs op dan een enge man met drugs op en uitdrogingsverschijnselen.
Ik stond zelf in het linkervak (als je naar stage kijkt) op tweede rij voor het camerapodium tussen crowd & stage. Had al het vermoeden dat er wat meer Engelsen aan de andere kant stonden, maar daar kom je dan niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik stond links van het pad dat het eerste vak in 2 verdeelt. Schuin voor de mensen die de tamboerijn vingen (en daar minuten later nog steeds over stonden te bakkeleien: "mine! mine!") in het rechtervak.
Raar overigens, ik stond naast een gast die enthousiast reageerde toen Tom vroeg of er mensen uit de UK kwamen, maar die niet de meest bekende nummers kende (lees: meezong). Wat doe je dan in het eerste vak.
Vind dit wel een erg suffe en conservatieve mening.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Festival lijkt meer de modische kant op te gaan, ook gezien de kledingstijl van de gemiddelde bezoeker. Zie nauwelijks punkers en/of metalheads meer rondlopen, maar meer tieners met vlotte gympen en gekleed volgens de laatste mode. Ik zie veel (nieuwe) house-acts populair zijn itt de oeroude rock. Vind dit een jammerlijke constatering.
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
zit je weer met muntjes waar je niks meer mee doet..
Check. Zit zelf in een commissie wat zorgt dat de kantine (sport) van barmedewerkers, fris etc voorzien wordt, en daar worden ook verschillende biermerken gevraagd voor een offerte en na beraadslagen contractquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dommels/Grolsch is gewoon een kwestie van contracten. Wat bieden ze welke prijzen/deal kan er gemaakt worden. En dat La place gedoealles is nu bijna La Place en dat is niet echt een vooruitgang. Maarja ze zetten wel ff in 3 dagen Lowlands rond de 1,2 miljoen euro om bij hun tentjes.
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
Niet gezien gelukkig die andere kerel dan. Het laatste wat ik op dat moment kon gebruiken was nóg een eikel die de sfeer verpestte. Rechts van me stond een chinese homofiel tegen een vriend van me aan te rijden en links van mij stond die lelijke neus met zijn drugskop als een mongool te springen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
om 12.30 wilden ze niet meer wisselenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yups, heb mijn overgebleven munten gewoon ingewisseld tegen ¤ 2,20/stuk; 7 stuks dus ¤ 15,40 teruggekregen.
had je mij ook blij mee kunnen makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb giosteravond vlak voor we weggingen mn 2.5 muntjes gegeven aan 2 gasten die we vlak daarvoor hadden ontmoet, de moeite om in te leveren vond ik t niet dus dan maar zo
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan hebben wij elkaar waarschijnlijk wel gezien
maar ik bedoelde vooral die vent in dat witte shirtje die vanuit het niets ineens vooraan was en echt als een debiel overal heensprong daar.
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Eerste keer lowlands, even kort:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
waar was jij dan op dat moment?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je mij ook blij mee kunnen maken
die jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kerel ook gezien bij Justice en Goose.Strakke emo-achtige broek en kapsel toch? God oh god, wat was dat een kutmongool eerste klas zeg.
geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar was jij dan op dat moment?
tsja daar kwam ik pas op maandag achter en toen was ik al op weg naar mn auto...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Overgebleven muntjes kun je weer inwisselen hoor.
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik miste de higher ground wel trouwens
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef Godshand het volgende:
over dat openluchtpodium: Lowlands heeft wel degelijk een openlucht podium gehad bij vorige edities, heette toen oa Dommelsch stage...
In 2002 was de Grolsch-tent de Dommelsch-tent wat toen een Dommelsch-openlucht podium was. Snap jequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Wel jammer dat die er niet meer is, toen best wat leuke kleine bandjes gezien!
Ik zat rechts tegen de straat aan, vlak bij de britten met een schotse vlag (paars met gouden leeuwen) Wij waren de idioten die mensen snachts om heineken gingen vragen om er daarna mee te gaan overgooien. Was wel tofquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zat je ook rechts achterin? Bij die Limburgse vlag in de buurt?
De Llowzone! Volgend jaar heel erg die sauna doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
Daarvoor de Dommelsch. Ik ben in '02 daar nog naar Dreadlock Pussy geweest, en 's avonds Planet of the Apes gekeken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bedoelde je niet de Charlie stage? Die bij de buiten bioscoop? Tot 2 jaar geleden was die er.
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
iets dergelijks was er wel.. het heette alleen zo niet meer...
kruidenthee en ander spacedope was te halen in die tentjes vlakbij Lima tent.. kon je ook een massage krijgem
zelf niet uitgeprobeerd trouwens
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Zondagnacht op Camping 2:
Eerst mezelf voorgenomen om optijd te gaan slapen, uiteindelijk doorgehaald tot 5 uur, met onze buren die een Limbo hielden. Voorbijgangers die gewoon gezellig mee blijven Limbo dansen, zelfs om half 5 sochtends.
http://lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=TUTUMANquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, daar bij de Limatent. Ook wel relaxt. Waar ik trouwens niemand over hoor is de Groove Tube. Daar keerde ik toch wel meerdere keren per dag naar terug, voor een Mojito en om lekker te dansen!
Jup. Niks mis met de wraps trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef BigBear het volgende:
[..]
De Charlie stage was er inderdaad 2 jaar terug. Een jaar of 7 geleden was er echter ook het Dommelsch buitenpodium. Als ik me niet vergis, stond die op de plek waar dit jaar de wrapsen de kebabtent stond
![]()
nee, TAKKEHERRRIE.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de groovetube? oke ik wil mijn menign wel geven:
wat een kutmuziek
die vegetarische waren te ranzig, maar ik vond dat vlees een beetje dubieusquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup. Niks mis met de wraps trouwens
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat waren die gasten die ook de party tent steeds midden op het pad hadden gezet toch?
Valt wel mee. Om eerlijk te zijn had-ie wat weg van guitarist.nl, dacht namelijk eerst dat hij het was.quote:
Buiten Charlie is er maar 1 jaar geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oh.. iig zaten er op camping twee een stel gasten met party tent op de weg en voorbijgangers werd gevraagd even wat te lima dansenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Voor zover ik weet is er geen party tent door hun op het pad gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |