quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef rood_verzet het volgende:
March of the pigs
Ja, ik ben dit jaar echt veels te weinig straattheater tegengekomen. Twee keer iets op de overloop tussen planet paradise en dat ander stuk en een paar stieren ergens anders op het terrein. En die kut druivenstampende wijven op die kar dan wel weer duizend keer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
naja, dat maakt lowlands toch wel lowlands..
Nouja Sonic Youth is natuurlijk ook geen slechte keuze, maar NIN gaat toch wel voor. Ik had wel heel graag Only willen horenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen was ik al bij Sonic Youth. Laat-ie daar mee beginnen... vrienden van me kenden NIN alleen van naam en waren nadat we na 2 nummers richting SY liepen niet echt overtuigd van de grootsheid van Trent. Kan me er iets bij voorstellen.
Mjah..misschien niet het juiste woord, maar ik vind NiN wel leuk, maar ben geen superfan en ik haakte echt af door de eerste nummers, konden ze mij niet mee boeien iig. Ik herinner me concerten die relaxter waren en toegankelijker (jaja).quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ontoegankelijk? Dat klinkt nogal stompzinnig. Ik vind juist dat NIN heel goed bij LL past aangezien het een meer alternatieve festival is, daarom vond ik Mika ook absoluut niet bij de line up horen.
ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks zietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
March was het 3e of 4e nummer, heb ik wel gezien en was ook ruim op tijd voor het voorste vak bij Sonic Youth
Yeh, Lowlands was Keeswaardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Keesie
Achja, je zei dat je al bij SY stond. Ik heb na March nog een paar nummers meegemaakt, toen naar de Alpha en nog een 10 min/kwartier in het voorvak (de rest was trouwens zo goed als leeg toen we door de Alpha heen liepen) op SY gewacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ben niet in het voorste vak gaan staan maar tegen het hek tussen het voorvak en de rest. Daar moet je echt wel vroeg voor zijn. Voordeel is dat er een meter of 2 niks voor je komt te staan. Achteraan of midden in het vorvak kun je nog treffen dat je niks ziet
Jah, dat was echt coolquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig![]()
Mijn eerste LL was ook gratis, dat was in '98. Toen hadden ze nog niet zo'n vorse bewaking, ik hoefde alleen maar over twee hekken te klimmen (waarbij ik met mijn broek achter het hek bleef hangen) waarna je vervolgens achter de tent bij de HG uit kwam. Kon je zo achter de band langslopen zonder dat iemand je een vraag steldequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Breuls het volgende:
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
Zo ja, met koffie en bier naast de Alpha-tent in de zon. Helemaal geweldig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zondag
Alpha Blondy
Lekker wakker worden
Kalmpjes was het wel ja, 3 uur in de rij gestaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:37 schreef thaleia het volgende:
Oh, nou, als iemand bereid is zoveel ellende te doorstaan om een paar uurtjes van het festival mee kunnen pikken dan is 'm dat wat mij betreft van harte gegund hoorIk had iig niet met 'm willen ruilen, ik betaal graag als dat betekent dat ik gewoon kalmpjes binnen kan wandelen en relaxed het hele festival meemaken.
dan gooi je gewoon 1 avond/nacht wegquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef thaleia het volgende:
Serieus? Ik heb ineens lang niet meer zoveel spijt dat ik niet op donderdag al ben gegaan. Op vrijdag rond een uur of twaalf ging het allemaal gesmeerd![]()
Bij de Pigeon Detectives werd er ook volop gecrowdsurfed. Op een gegeven moment kwam er een meisje mijn kant op zeilen, en je zag iedereen om me heen (incl. mijzelf) zoiets hebben van "rot op, ga ergens anders lopen rommelen" met als gevolg dat ze zo, hup een diepe val van iets van twee meter maakte omdat niemand het dragen overnam.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mIs3mZw_ijQ hahah kijk dit ... daarom is lowlands nou leuk
Vrijdagmiddag rond 2 uur iets van twee tot drie kwartier in de rij gestaan, was ook prima te doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef thaleia het volgende:
Serieus? Ik heb ineens lang niet meer zoveel spijt dat ik niet op donderdag al ben gegaan. Op vrijdag rond een uur of twaalf ging het allemaal gesmeerd![]()
He, was dat die zaterdag op camping twee behandeld werd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:21 schreef xenobinol het volgende:
Jah, dat was echt coolzag er echt vet uit, helaas moest ik de EHBO leiden naar de plek waar mijn buurvrouw in haar alcohol coma lag
anders had ik het even beter van dichtbij kunnen zien.
edit: buuf, als je dit leest, alles goed?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Keesie
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07341/tool_setlist.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit dus. Van Justin gehad.
Nog nooit zoveel de polonaise gelopen op kansloze platen.quote:
Bij mij op 1 Foto van Ted de Braak: Ted is Vet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef Jiggle het volgende:
Top 5 Shirts:
1) Wish you were beer
2) TRASH
3) Elvi's
4) Geniet want deze dag komt nooit meer terug
5) HoeGaarder Hoe beter
Op camping 2-en-een-halfquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef TechXP het volgende:
He, was dat die zaterdag op camping twee behandeld werd?
Zag er ernstig uit iig. Ben benieuwd of dat goed is afgelopen.
ik zag jou nog huppelen in het toiletgebouw op camping 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! LL was![]()
![]()
![]()
Mijn LLOWLOG filmpjes.http://www.lowlands.nl/profile_lowlog.php?naam=guitarist
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Toch kan ik me redelijk vinden in de 3voor12 recensie, ook al is die wel erg negatief... Dat jammen was een beetje langdradig soms. maar ja ben al verwend met Tool op PP vorig jaar en in de HMH. Jammer dat "the pot" niet gespeeld is.
![]()
Ja, meesterlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef lienelien het volgende:
De springende tent op camping 3 afgelopen nacht was echt geweldig![]()
Eens, maar dat zijn we inmiddels gewend van onze grote vriend de recensist van 3voor12 toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.
Da zijn de risico's van het leven Breuls, snapte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Breuls het volgende:
Stoer verhaal FF. Alleen een beetje jammer tegenover de brave mensjes die wel een kaartje hebben.
Ik wilde nog bij "De Lucht" langs gaan, maar kwam er achter toen we er voorbij redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi.Ik ben brak, maar zo gelukkig. Heeeeerlijk festival geha, wederom.
En dan roep je niet even ofzo!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zag jou nog huppelen in het toiletgebouw op camping 3![]()
Ach komop. Tool is een solide live-band. Op cd is het mij iets te veel gepriegel op de vierkante milimeter, maar goed, daar kan je van houden. Al met al dus zeker een hele goede band, zeker de beste in hun hokje. Maar de poeha om de band heen (grotendeels gevoed door henzelf) is natuurlijk buiten alle proporties en voornamelijk.......gebakken lucht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
al zou het optreden slecht geweest zijn, dat hij dan de hele band als gebakken lucht af doet getuigt niet echt van enige kennis van zaken. Ga dan alsjeblieft Frans Bauer concerten coveren of zo.
quote:De politie meldt dat er 114 aanhoudingen zijn verricht tijdens Lowlands. Dat is bijna twee keer zoveel als bij de vorige editie. Toen waren er 61 arrestaties een jaar daarvoor 80. Ondanks de toename van het aantal arrestaties blijft de politie spreken van een rustig verlopen evenement.
De meeste aanhoudingen waren voor het gebruik van drugs. Het gaat hier zowel om soft- als harddrugs. De politie zegt dat er dit jaar veel vaker openlijker werd gebruikt, waardoor de pakkans steeg. Het grootste deel van de aanhoudingen werd gedaan voor het bezit van kleine hoeveelheden verdovende middelen.
Een enkeling werd aangehouden voor illegale kaartverkoop of diefstal. Door de aanwezigheid van het Openbaar Ministerie op het terrein, zijn de verdachten in de meeste gevallen een boete of werkstraf aangeboden.
ik wilde je wel bijna roepen maar durfde nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En dan roep je niet even ofzo!?![]()
net als Mikaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach komop. Tool is een solide live-band. Op cd is het mij iets te veel gepriegel op de vierkante milimeter, maar goed, daar kan je van houden. Al met al dus zeker een hele goede band, zeker de beste in hun hokje. Maar de poeha om de band heen (grotendeels gevoed door henzelf) is natuurlijk buiten alle proporties en voornamelijk.......gebakken lucht.
Engelsen met brooddozen vol wiet en een jaar voorraad paddo'squote:
Welke poeha hangt er dan om Mika heen? Als je nou NIN ofzo zou noemen.......quote:
Raad eens, je mocht 'em ook houdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[...] In die rij voor die wasserij zo'n 2,5 uur in de rij gestaan om in twee delen m'n was terug te krijgen.Heb die overall die je ervoor terugkreeg niet teruggebracht maar heel demonstratief en rebels op m'n camping in de hens gestoken.
[...]
Er wordt een enorme hype om Mika heen gekweekt, niet zozeer door Mika zelf, dan wel door radiozenders.... Slaat nergens op m.i.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke poeha hangt er dan om Mika heen? Als je nou NIN ofzo zou noemen.......
4x gecrowdsurft dit weekend, en alle keren netjes terecht gekomen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mIs3mZw_ijQ hahah kijk dit ... daarom is lowlands nou leuk
Godver, ik dacht dat ik nog wel zo punk was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef mindgames het volgende:
[..]
Raad eens, je mocht 'em ook houden.
Tja, dat die jongen nou een liedje heeft geschreven wat enorm aanslaat kan ie ook niets aan doen. Dat is heel wat anders dan het onzinnige en overbodige moeilijk en ondoorgrondelijk proberen te zijn van de heren van Tool.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er wordt een enorme hype om Mika heen gekweekt, niet zozeer door Mika zelf, dan wel door radiozenders.... Slaat nergens op m.i.
Aux Raus was voor mij het hoogtepunt van Lowlands. Een te kleine, te warne zaal, zwetende lichamen die een half uur los gaan op de gabber-punk van Aux Raus. Stampen was het!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef D.zire het volgende:
iemand die naar aux raus is geweest? toch wel 1 van mijn LL hoogtepunten
Ja, echt vet. Moest echt eerst even zelf goed kijken of het niet aan mij lag, maar het gaf echt licht jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:09 schreef Omaha het volgende:
Hebben jullie die kerel met die equalizer t-shirt nog gezien
Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tja, dat die jongen nou een liedje heeft geschreven wat enorm aanslaat kan ie ook niets aan doen. Dat is heel wat anders dan het onzinnige en overbodige moeilijk en ondoorgrondelijk proberen te zijn van de heren van Tool.
Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaal)
Ik meld me even.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
Ik vind de muziek raakt je of niet. En in t eerste geval laat t je niet meer los. Dat zal voor sommigen als mythe overkomen wellicht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopen![]()
Heb het ook zien gebeuren.. Vooral op zondag was de armoede groot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
En ook bekers uit weer uit elkaar vouwde. Maar ach, ik heb er geen last van.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Net zoals het aandeel Engelsen onder de bezoekers elk jaar zo ongeveer verdubbelt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
Wat vond je er precies zo 'quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
De X-rayquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Aux Raus was voor mij het hoogtepunt van Lowlands. Een te kleine, te warne zaal, zwetende lichamen die een half uur los gaan op de gabber-punk van Aux Raus. Stampen was het!
Ik vond zo'n beetje allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat vond je er precies zo '' aan? Of is dat gewoon omdat-ie zo glammerig bezig was?
Ah jammer, ik 6 filmpjes ofzo, had eigenlijk nog meer moeten doen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha ik heb jullie heul niet gemist allemaal
Toch?
Nah
ehm,
misschien
en piepklein..
beetje.
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
Laten we er niet dramatisch over gaan doen!quote:
Linkje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |