abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52538871
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tja, dat die jongen nou een liedje heeft geschreven wat enorm aanslaat kan ie ook niets aan doen. Dat is heel wat anders dan het onzinnige en overbodige moeilijk en ondoorgrondelijk proberen te zijn van de heren van Tool.
Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaal )
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52539029
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Welnee dat is gewoon de visie van Maynard. Ik vind het leuk en origineel (misschien zelfs geniaal )
Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52539111
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
Ik meld me even.
pi_52539131
Ik heb alleen student_van_het_leven en guitarist.nl gezien trouwens.
pi_52539160
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat zeg ik: hij is goed in gebakken lucht verkopen
Ik vind de muziek raakt je of niet. En in t eerste geval laat t je niet meer los. Dat zal voor sommigen als mythe overkomen wellicht.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:35:50 #181
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52539163
Tool is oke. Luister gewoon naar de kwalitatief zeer goede muziek ipv allerlei shit te zoeken achter de psychedelische symboliek. Iedere band profileert zichzelf op een bepaalde manier en dat doet Tool op uitstekende wijze.

Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52539280
Ik las daarnet een mailtje van vorige week terug en zie dat er van mijn oorspronkelijke plannen bijzonder weinig terecht is gekomen. Heb vanalles gezien wat ik niet van plan was en vanalles niet gezien wat ik wel van plan was. En zo hoort het. Komt ie:

Vrijdag
Heel klein stukje Oi Va Voi en Alamo Race Track gezien en die deden me allebei bijzonder weinig.

The Rakes waren in verhouding tot die vorigen al een stuk leuker, maar overall ook niet erg bijzonder. Gelukkig werd het daarna beter:

Editors Ik moet zeggen, ik had het bij de tweede cd van Interpol al wel weer gehad met dit stereotype geluid en heb me dus nooit in de Editors verdiept....maar dit optreden was lang niet slecht! Kreeg wel een "ze beheersen 1 trucje"-gevoel, maar toch: eerste toffe optreden van het festival voor mij.

Damien Rice heb ik zelf nooit in een intiem klein zaaltje gezien, ik geloof onmiddellijk de recensies die zeggen dat het in zo'n grote Alpha een stuk minder is, maar IK vond het wel goed. Geen festivalhoogtepunt voor mij, maar zeker wel goed.

The Killers vond ik serieus helemaal niks. Toffe glitterjasjes, grappige act....maar ik vond het echt een hele rits inwisselbare totaal niet spannende nummers. Oppervlakkig vermaak en al na twee nummers saai. Boeh. Maar het kan allemaal nog veel slechter, want:

The Unbookables waren volgens mij voor iedereen die ze gezien heeft het absolute dieptepunt van het festival. De Juliet zat onafgebroken vol...maar dat was omdat mensen effe wilden zitten/bijslapen. Wat een droevige bagger zeg, heb werkelijk nog van niemand gehoord dat ie het enigszins een beetje goed vond.

Best of British Dolle pret

Zaterdag

Games in concert Best leuk om zo'n enorm orkest te zien & horen, gaf wel een typisch sfeertje, maar langer dan een kwartier hoeft het ook weer niet voor mij.

Adept Waanzin! Supertof: kort, beukend, intens, teringherrie, hoera! Plaatje: en kijk hier voor een treffende en tevens vermakelijke beschrijving.

het grasveld naast het Postbank-vliegding in de zon TOP!

Laurent Garnier Erg lekker. Het feit dat ik besloot toch maar niet eerder weg te gaan voor mijn grote held Nosfell zegt genoeg.

Nosfell Was zo ontzettend tof dat ik achteraf toch maar beter WEL eerder weg had kunnen gaan bij Laurent Garnier. Wie hem gemist heeft moet echt naar een concert gaan als ie nog eens in NL komt. Op cd werken z'n nummers me nogal op de zenuwen maar live is het een geweldige performer, heel excentriek, heel gevarieerd en MAN, ik kon me van het vorige optreden niet herinneren dat het ook zo hard tekeer kon gaan...het was afgelopen zaterdag soms echt beestachtig. OH YEAH! Again, plaatje:

Hierna wilde ik graag CSS zien maar die behoefte verdween meteen toen ik ze ook daadwerkelijk hoorde. Ben nog nooit ergens zo snel weer weggelopen.

Interpol Ik hoor en lees overal dat het super was, dat is op mij niet zo overgekomen: vond het wel goed maar was niet echt in vervoering, misschien ook omdat ik m'n horloge in de gaten stond te houden voor Patrick Wolf. Ik ken alleen de oude nrs van Interpol en vond bijv. Hands Away wel ERG mooi.

Patrick Wolf Zonder twijfel mijn absolute LL-topper. Godgod, ik volg hem al jaren en herinnerde me hem als een op zich wel excentrieke, maar vooral erg muzikale artiest die moeiteloos wisselt van piano naar viool naar ukelele en daarbij, in een intieme setting, alleen werd begeleid door een drummer. Hoe anders was ineens dit optreden Man man, hij is ineens een podiumbeest, een ontzettende showman, een soort Madonna, maar dan eentje die wel kan zingen. Ongelooflijk tof, ik had vanaf moment 1 meteen zo'n gevoel dat dit zijn doorbraak ging worden, maar daar is ie dan waarschijnlijk weer net iets te weird voor. Toch zei een vriendin die ik later tegenkwam precies hetzelfde: hij stond daar echt als iemand die heel groot gaat worden, of eigenlijk stond ie er gewoon met de attitude en de show van iemand die al heel groot IS.

Cocktailbar Dit was een vergissinkje. Omdat ik naar LL was met Saybia (braak) en Gabriel Rios (yuck)-fans moest ik overdag meestal alleen naar de optredens. Daarom had ik 's nachts de deal gesloten dat ik eerst meeging naar de cocktailbar, die mij een stuk minder leuk leek dan de X-ray -en dan bedoel ik een stuk minder he- en dat zij daarna mee zouden gaan naar Dave Clarke. Maar bij die deal had ik me niet helemaal voorgesteld dat ik drie uur lang (DRIE UUR LANG!) in die achterlijke salsatent zou staan en de rest het bij Dave Clarke na tien minuten voor gezien zou houden. Ik zie het dan ook als niet meer dan terecht dat ik hen verreweg de meeste cocktails heb laten betalen. Die tien minuten dat ik bij Dave Clarke was was het tof, zo was het ongetwijfeld de hele tijd. De cocktailbar was voor mij ook uitermate goed uit te houden trouwens, door de eenvoudige tactiek van hoe kutter de muziek is, hoe meer mojito's ik tot mij neem. Om deze reden had ik op

Zondag

een kater. Ik heb dus Patrick Watson en Loney, Dear voornamelijk slapend doorgebracht en ofschoon dat ongetwijfeld vooral aan mijn kater lag zegt het ook wel iets over de optredens. Want ik kwam moeiteloos weer tot leven bij

Orishas, totaal niet mijn genre maar dat weerhield de Cubanen er niet van een optreden weg te geven dat gewoon superleuk was

UNKLE viel bepaald niet bij iedereen in de smaak: de tent werd steeds leger. Maar ik vond het tof. Niet aan een stuk door, soms zakte het in en was het echt even saai. Maar bij vlagen was het echt bezwerend en naar het eind toe al helemaal. Ja hoor, gewoon goed.

Sonic Youth zag ik ooit in 1991 toen ik groot fan was en toen was ik teleurgesteld want dat optreden was echt legendarisch slecht. Gelukkig waren ze zo vriendelijk het zestien jaar later een beetje goed te maken. Het was best aardig, vooral (maar dat vind ik op plaat ook) als ze losgaan in noisy instrumentale stukken. Die zang hoeft voor mij niet zo. Het inzoomen op de turkey neck van Kim Gordon ook niet: sommige legendes moet je in stand houden.

Trentemoller Na lang twijfelen toch maar niet op safe gespeeld en voor het avontuur gegaan: Arcade Fire is natuurlijk gegarandeerd goed, maar ik zag die waanzinnig drukke Alpha effe niet zo zitten en ga ze wel een keer in een zaaltje kijken. Trentemoller speelde in een slechts half gevulde Bravo, dat was ideaal: alle ruimte om te dansen. Het was uitermate tof, alles klopte: opbouw, geluid, visuals (met name van jaren '50 pinups). Een van de hoogtepunten, again.

Tool Hm. Vanaf 1992 tot nu heb ik ze steeds eens in de paar jaar gezien en elke keer dacht ik bij zo'n optreden: "ik wist nog van de vorige keer dat het supertof was, maar dat het ZO overweldigend goed was was ik vergeten". Dat had ik nu totaal niet. Ik vond het niet slecht, zeker niet, en bij vlagen echt erg goed. Maar het is wel het minste van de vijf optredens die ik van ze heb gezien. Het kan echt zoveel overdonderender.

Doesn't smell like 90's now Leukleukleuk

Kees van Hondt Normaal niet mijn ding, maar met het alcoholpromillage van gisternacht ineens de ideale afsluiter

Al met al een geweldige Lowlands, met een topsfeer en fan-tas-tisch weer. Volgend jaar graag weer

[ Bericht 7% gewijzigd door thaleia op 20-08-2007 21:30:09 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:41:43 #183
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_52539333
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:

Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
Heb het ook zien gebeuren.. Vooral op zondag was de armoede groot.
Nee jij bent lekker. =X
pi_52539380
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:Dit jaar trouwens de eerste keer dat ik bekerrapers in prullenbakken zag graaien voor bekers
En ook bekers uit weer uit elkaar vouwde. Maar ach, ik heb er geen last van.
pi_52539381
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
Ik werd er heel droevig van, vooral omdat ik echt letterlijk het moment daarvoor mensen had zien ontdekken dat die vuilnisbakken op je tenen best goede pisplekken zijn.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52539413
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het aandeel (straat)theater wordt overigens met het jaar minder..
Net zoals het aandeel Engelsen onder de bezoekers elk jaar zo ongeveer verdubbelt.
pi_52539450
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Patrick Wolf
Wat vond je er precies zo ' ' aan? Of is dat gewoon omdat-ie zo glammerig bezig was?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2007 20:46:00 ]
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 20:45:56 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52539462
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie heeft er nog meer ge LLOWLOGT? Breuls, jij nog gelogt?
Nee.

Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:49:04 #189
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_52539555
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Aux Raus was voor mij het hoogtepunt van Lowlands. Een te kleine, te warne zaal, zwetende lichamen die een half uur los gaan op de gabber-punk van Aux Raus. Stampen was het!
De X-ray

Het gestamp bij de 303 allstars was ook al zo vet.
Knopjesdraaien

fotootje:
pi_52539613
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wat vond je er precies zo ' ' aan? Of is dat gewoon omdat-ie zo glammerig bezig was?
Ik vond zo'n beetje alles

Sorry, maar echt alle charme en muzikaliteit van de beste vent gaat totaal aan me voorbij. En dat debiele theatrale gedoe maakte het compleet.....

Zal wel aan mij liggen....was ook niet van plan om te gaan kijken, maar kwam toevallig binnenhuppelen omdat MIA me de Bravo had uitgejaagd.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 20:52:07 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_52539665
Jezus wat was Lowlands weer vet! En veel te kort, het gaat altijd zo snel!

Absoluut hoogtepunt was voor mij The Arcade Fire, wat een optreden! Continue met tranen in mijn ogen gestaan, ik heb nog nooit gehad dat een concert me zo erg raakte. Alles klopte gewoon. Het beste optreden dat ik ooit gezien heb en waarschijnlijk ooit zal zien. Briljant!
Interpol was ook geweldig, wat een mooie muziek is dat toch! Heel strak gespeelt. En een mooi souveniertje aan overgehouden, dankzij Lien en een security gast hebben we nu een plectrum
Verder uit mijn dak gegaan bij Justice, supervet! Die ga ik nog een keer checken in Paradiso, was iets te brak om echt helemaal uit mijn plaat te kunnen gaan dus dat ga ik nog inhalen
Editors waren ook supertof, vond de cd nooit zo heel tof maar live zijn ze echt super!
Damien Rice was mooi maar die ken ik niet goed genoeg, dus die ga ik beter beluisteren.
Uffie was heel erg cool! Just Jack was ook erg tof, zelden iemand zo blij zien kijken als de zanger
The Killers was een waar feest
CSS was tof maar kwam helaas niet helemaal goed over door het slechte geluid...

En dan het absolute dieptepunt: Kaiser Chiefs. Wat een ontzettend kut optreden Meneer was te dronken om te zingen, er kwam alleen wat gebrabbel uit en hij liet de gitarist iets te vaak de zang overnemen. Ze deden hun best maar het kwam totaal niet over. Echt een afknapper, want eerder in de Melkweg vond ik ze super!

Beetje onsamenhangend verhaal dit maar na een week Sziget + Lowlands ben ik nu aardig brak

Eens even de topics doorlezen om te kijken wat de rest ervan vond

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 20-08-2007 21:10:47 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_52539716
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee.

Ik wilde wel, maar op momenten dat ik wat wilde opnemen was er geen ploeg en op momenten dat er een ploeg was had ik er al geen zin meer in. Als het volgend jaar weer is moeten we als FOK!kers iets grappigs verzinnen.
Ah jammer, ik 6 filmpjes ofzo, had eigenlijk nog meer moeten doen.

Volgend jaar beter!
PS4 online: micro_nl
pi_52539829
LL was weer tof, ook zeer mooi weer gelukkig.

Mijn top 5 (willekeurige volgorde)
- Tool (toffe performance en klonk erg goed)
- Kaiser Chiefs (leuke show en lekker meezingen)
- Admiral Freebee (dat niemand hem nog heeft genoemd?!, zeeeeeeeer goede akoestische optreden. Smaakte naar meer)
- Basement Jaxx (energieke show, lekker mee stampen/dansen)
- Eagles of Death Metal

Op naar volgend jaar (met hopelijk wat meer echte hard-rock).
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:01:02 #194
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52539931
Zijn hier nog meer mensen naar aux raux geweest ofnie ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 augustus 2007 @ 21:01:32 #195
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52539943
Ha ik heb jullie heul niet gemist allemaal

Toch?

Nah

ehm,

misschien

en piepklein..

beetje.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52539974
Dit is alles wat ik met mn telefoon heb kunnen maken van Good, bad Queen

pi_52540027
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha ik heb jullie heul niet gemist allemaal

Toch?

Nah

ehm,

misschien

en piepklein..

beetje.
pi_52540052
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee.

Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 augustus 2007 @ 21:05:04 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52540071
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Baserunner het volgende:

[..]

Laten we er niet dramatisch over gaan doen!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52540128
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:04 schreef student_van_het_leven het volgende:

[..]

Precies, had ook zo'n llowlog/ Eerste filmpje totaal nuchter totaal niet boeiend (en ze hebben het zelf verneukt) 2e filmpje was bij heideroosjes, was wel lachen en derde filmpje in mijn tutupak. Als ik het leuk had zag ik geen camara en als ik ze wel zag had ik al geen zin meer
Linkje?
PS4 online: micro_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')