abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:45:57 #201
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52532339
Sjoewe's Lowlands 2007

Algemeen: Een van de leukere lowlands van de afgelopen jaren. Lol op het festival, lol op de camping. Ik heb me zondagnacht een breuk gelachen. Hank Williams serenades, Hans, pimpampet en vogels. Puberale humor.
We zouden even ons gasje opstoken, om 0.00 uur staken we 'm aan, om 5.15 ging het vlammetje eindelijk uit. "Zit nog maar een beetje in hoor..."
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.

Muziek:

Vrijdag:
- Oi va Voi. Saai.
- Heideroosjes doen wat ze moeten doen. Leuk maar het lijkt wel alsof Marco Roelofs steeds kutter engels gaat spreken En ze gaan zichzelf wat te serieus nemen onderhand.
-Dizzee Rascal. Mja ach. niet bijzonder. Er is een stuk meer uit te halen dan een beetje meebeppen met een cd'tje. voor een talent als dizzee. Al met al een laffe show.
-Hayseed Dixie. Feest, feest, feest. Voor een iederen die uitgelounged is met Richard Cheese, is er Hayseed Dixie.
- The good the bad & the queen. Ik had meer verwacht van Damon Albarn, het kon me niet echt boeien al met al.
- Comedytrain. Murt Mossel

Zaterdag:
-Patrick Jumpen. No comment
-C'mon & Kypski, Utreg Centraal Goeie show, veel afwisseling, breakbeat die eens niet te voorspellen valt, en originele bezetting van de band. Top
- Games in Concert (stukje) was wel aardig om eens te zien.
- Malkovich, because there aint no party like a Malkoholic party. Lekker schreeuwen en douwen, sentiment. En leuk om te zien dat iets dat je in een gekraakte crackgrot hebt gezien ook op LL kan komen.
- Kubus en de hele troep. Tja. Ach. Voorspelbaar. Wel vette beats. Maar dat hele one family gejank. I'm just too white for that shit.
- Turbonegro. Leuk om een keer te zien.
- CSS, vond ik eigenlijk heel erg leuk
- Kaiser Chiefs idem Niks van verwacht, maar prettig verrast.

Zondag:
- Funeral voor a friend. Niet slecht, evenmin bijzonder.
- The Answer, rock on Leuk om te zien.
- UNKLE, Dat viel echt vies tegen, onsamenhangende boel, en buiten was het beter te horen dan binnen.
- Pigeon Detectives, doen wat ze moeten doen, bijzonder is het niet, leuk en gezellig wel. Leuke band.
- Motorhead. Meesterlijk. Rock 'n Roll zoals het hoort. Met te lange drumsolo's. foute kapsels, nummers over neuken en drank, en Lemmy op z'n bass. Voorspelbaar? Ja. Origineel? Nee. Maar wel modder en moddervet om eens van heel dichtbij te zien. Made my day.
- Tool, heel erg fan, maar nog nooit gezien. Het zal wel een van de mindere shows zijn voor mensen die het vaker zagen, ik stond een uur aan de grond genageld van opwinding en verbazing. Meegevoerd worden met duistere muziek van Tool. Als Beethoven nog leefde speelde 'ie in Tool. Ik vond het een Prima afsluiter, mijn Lowlands was helemaal goed.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:00 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532341
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Irien het volgende:
O ja Orishas en C-Mon en Kypski waren ook erg goed idd. En de La Place catering al is het wel opmerkelijk dat ze het ene na het andere voedselkraampje hebben overgenomen.
Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!

Eten @ Lowlands

Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!

Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.

Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.

Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.

Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.

IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.

Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.

Bier
Duh, Grolsch.

Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52532363
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:41 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52532374
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
pi_52532377
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Die dingen waren inderdaad geweldig Ik krijg er spontaan zin in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52532381
Ohja, de tent waar je chicken wings kunt halen, naast de Groove Tube. Halfuur staan wachten en nog niets gehad. Volgend jaar met z'n allen boycotten graag.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:47:15 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532393
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat Alpha 10.000 mensen aankon... dat is dus 1/5e van het totaal, niet de helft.
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52532396
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!

Eten @ Lowlands

Tosti

Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.

Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.

Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.

Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.

IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.

Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.

Bier
Duh, Grolsch.

Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
Je vergeet de Surinamer!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:48:20 #209
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52532417
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.

Tosti's waren inderdaad ook erg goed, prima ontbijtje. Kebab was lekker. Hamburger was lekker (met lekkere saus, althans bij mijn hamburger wel). Eigenlijk was het allemaal gewoon weer prima geregeld.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:48:41 #210
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532431
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52532450
quote:
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.
pi_52532466
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:41 #213
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532467
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:55 #214
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52532475
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers
Ik zag ook nog iemand bij de wc's half in een vuilnisbak hangen. Ik had even de neiging om hem een handje te helpen en 'm er helemaal in de pleuren, maar ik hield me maar in.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:59 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532478
quote:
Wat waren er daar veel van zeg! Wel handig, ik hoefde mijn arm maar op het juiste moment uit te steken en ik was van mijn bekertje af.

(Ja, ik doe niet aan op de grond gooien. Heb het hele weekend 1x mijn bekertje ergens weggepleurd, en dat was toen ik in de rij stond voor het eerste vak van de Alpha. Dan ga je niet helemaal naar de koffietent lopen om een bekertje te lozen.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:50:50 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532510
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je vergeet de Surinamer!
Niks bij besteld, dus meer dan de geur (yummie) ken ik niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:51:32 #217
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52532530
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ook vreemd inderdaad, dat pinnen...
Rookwaar kon je alleen cash betalen. Dus tja dan moet je pinnen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:53:42 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52532591
Mijn befaamde verslag is in de maak.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:54:03 #219
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52532606
Trouwens ook weer ff 250 euro ofzo d'r doorgerost. Echt belachelijk.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:55:24 #220
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52532644
Ik maar 50 Ik had zo ziekelijk veel bij mij. Alles op.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:55:32 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532648
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:56:24 #222
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_52532670
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.
daar ben ik zelf niet een van de minste in (op de camping wil ik maffen en niet wakker gehouden worden door gastjes van 14 met een gitaar die totaal niet kunnen spelen en zingen), maar lowlands is plezier en geen muziekfestival waar het alleen om de muziek gaat. als ik iemand zie voetballen (buiten de camping om, dus in de 24 uurs zone) dan doe ik mee, als ik iemand zie zingen ga ik erbij staan en meedoen (hoe vals ook). gewoon lol met de grote L. In het verleden kreeg je altijd mensen mee, maar dit jaar helemaal niemand op een vage gast in clouwspak. magere score..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_52532732
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je vergeet de Surinamer!

En 't schaafijs
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52532758
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En 't schaafijs
Geschaafd door een Surinamer?
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:59:50 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52532761
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
De vegetarische of de thaise?

De thaise waren inderdaad erg , lekker sausje d'r bij, maakte 't geheel compleet.

Verders:
Op de camping veel keuze voor ontbijt, standaard maar 2 kaiserbroodjes + kaas + ham + appel + melk gehaald elke dag
Op het terrein:
- pannenkoeken > no comment
- kebap > binnen 1 minuut geholpen (waarschijnlijk vanwege de tijd), maar erg do-able. Lekker vlees
- Baquette Beenham > erg lekker
- Swirl Chocolate Chip: vond ik wat tegenvallen, had liever gezien dat de chocoladesaus warm was, en dat er meer cookies inzaten.
- suikerspin: standaard kermiszoet
- schaafijs: ook erg goed te doen
pi_52532788
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

't Waren iig negers
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52532795
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.
Ik heb tot twee keer toe een voorkeursbehandeling gekregen bij de X-Ray ("als jullie komen, is het rustig, goed?"), een goede tien minuten staan ouwehoeren met een bardame bij de Bravo, toen ze daar massaal besloten hadden om gewoon de rest van de nacht droog te staan (ofzo, de pismuur naast de bar was nog drukker ), en kwam nog twee bekenden tegen bij dat La Place-tentje. Die ene, die Nol's grill heeft weggejaagd. .

Dat er dan een goede 200 euro aan bier,falafel en spare-ribs opgegaan is: och. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:03:00 #228
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532854
De zondag was qua muziekprogramma voor mij toch wel het beste. Ik vond de mad caddies trouwens beetje tegenvallen. Daarentegen was Alpha Blondy een mooi begin van de dag na het serieuze geneuzel bij serious politics. En Mala Vita was weer ouderwets geweldig. Pronghorn ook btw, ware het niet dat het na een tijdje toch wel allemaal hetzelfde begon te klinken.

Grolsch bar was wel leuk om af en toe een flesje te drinken, maar na een half uur heb je het daar ook wel gezien. De magneetbar is een welkome afwisseling van de silent disco, vond het geweldig daar binnen. De 24 uurs tent heb ik ook dit jaar weer teveel gezien Maar wat wil je, op een gegeven moment is het festivalterrein dicht en moet je je toch kunnen vermaken tot die weer open gaat.

Doesn't smell like 90s now vond ik een betere avond dan de voorgaande avond 90s now.

Qua bussen was het ook dit jaar weer goed geregeld. Er waren er veel en ze bleven continu rijden.

Oh en een leuk bandje dat groen .
pi_52532881
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.
Echte mannen maken em van lange grassprieten!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:04:19 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_52532901
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
pi_52532965
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.

En natuurlijk de grappige teksten, bands, figuurtjes, etc. Ik heb nog een middagje mijn FOK!shirt aangehad.
Mooiste shirt vond ik een foto van Ted de Braak met eronder de tekst: "Ted is Vet."
pi_52532985
quote:
Ik ben absoluut tegen die mensen, maar wij waren met 10-en en hadden zoiets van we sparen onze bekers op en brengen ze dan naar die clean-up. Je ruimt dus wat op en krijgt er later nog 'n pilske voor terug. Alleen op 'n gegeven moment waren we met 4-en richting NIN en moesten we nog 'n beker of 5 hebben om voor allevier 'n pilsje te bemachtigen dus zijn we zeer actief op zoek gegaan naar de overige 5. Je merkt dan wel hoe "verslavend" dat is en je alleen maar op de grond gericht bent

Van alle kanten werden trouwens gewoon bekers aangereikt en er werd gewezen op plekken waar nog veel meer lag Gelukkig kwamen we er achter dat we iets te fanatiek aan de gang waren en hebben de zoekactie gestaakt en ons bier gehaald
"If you're not a manc, you're a wank"
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:07:34 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532994
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:08:09 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533012
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik ben absoluut tegen die mensen
Waarom eigenlijk?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533032
zo, dat was gezellig

Groove Armada, Basement Jaxx, Saybia, Interpol, Kees van Hondt
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

het was een neger

loempia's waren lekker idd
pi_52533060
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef ruud_fr het volgende:

het was een neger
Weet ik ook wel.
pi_52533068
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:10:15 #238
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52533070
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
http://www.gamer.nl/doc/40493
quote:
Alpha-tent: de grootste Lowlandstent met een capaciteit van 15.000 bezoekers.
pi_52533090
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Autodidact het volgende:
Nog een ding om over te zeiken: de drankprijs. Twee fucking twintig euro voor 2cl bier. Zijn ze gek geworden? Ik heb het maar geboycot.
In vroegere tijden had Groslch de slogan 'Vakmanschap is Meesterschap'

Maar dat is allang niet meer van toepassing. Het is toch om te janken om te zien hoe het bekertje wordt volgetapt met schuim. Als hoofdsponsor moet je je dan toch schamen zeker?
pi_52533100
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Cornell zuigt als een tiet en hoeft van mij niet. Maar je moet niet zeggen dat After Forever geen grote band is.

Maar goed.

ik was nog een minpuntje vergeten:
het lowlands publiek anno 2007 om 2 uur snachts. allemaal verzuurde gezichten met een kop van "ik wil naar bed" ... kan je totaal geen lol mee beleven. (met andere woorden doe eens mee ofzo) Beetje jammer.
Nou dan heb je andere mensen meegemaakt dan ik. Op zaterdagnacht ben ik van Bravo naar India naar Grolsch naar Bravo (Dave Clarck, heersend) gegaan om maar zoveel mogelijk mee te pakken van al het moois (Bravo lekker techno van Dave Clarck, India lekker Joost van Bellen en iets wat ook lekker eclectisch rauw-electro-techno achtig klonk. In Grolsch 90's now en volgens mij heb ik wel met 100 man slap staan ouwehoeren, dansen en lachen .

De piek dit jaar was trouwens vroeg. Zowel bij Justice en Mika stond ik lekker vooraan en heb ik me echt super vermaakt! Wat een feest was dat! Basement Jaxx uiteraard geniaal! Drie keer doorweekt dus . Vrijdagnacht was minder spectaculair. Zaterdag overdag was wel leuk (beetje Games In Concert, Kaiser Chiefs, Saybia enzo), maar niet supergeniaal. De nacht daarentegen... Zie boven zou ik zeggen!

Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen! . Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.

En zondag was weer relaxed. Goose was geniaal. Trentmoller vond ik wat sloom om op te dansen, maar wel echt heel erg mooi. Verder vind ik Minimal geen muziek dus zijn we naar huis gegaan. Ik ben erg benieuwd naar de bamboe/bos verhalen en filmpjes. In Bravo kunnen leujke dingen gebeuren .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:11:16 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533102
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:12:49 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533155
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

http://www.gamer.nl/doc/40493
[..]
Oh, wauw, nog goed gegokt ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:13:53 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533179
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:12 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_52533188
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef JvS het volgende:

[..]

Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen! . Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.
Dat was m'n broer met een paar vrienden van m .
pi_52533196
Bij Jimmy Eat World stond een bekerraaper opeens tussen ons in, een beetje naar de grond te kijken voor zijn verzameling. Nou was het een nogal iel, rustig mannetje dus toen het crowdsurfen begon hebben we hem opgetild en het publiek ingegooid. Hij was wel al zijn bekertjes kwijt maar hij heeft tenminste gecrowdsurft!!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:28 #246
13973 ranja
image means nothing
pi_52533197
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:56 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533207
Volgend jaar overigens 15, 16 en 17 augustus. Dus pak die agenda's er maar vast bij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:15:36 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533232
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Misschien hebben die mensen wel krom moeten liggen voor dat kaartje en kunnen ze op deze manier toch nog wat meer drinken dan verwacht... Ofwel... laat ze toch.
pi_52533239
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Longmen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer
Haiti

Wat een optreden!
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
pi_52533250
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef grasmat het volgende:

[..]

JAAAA M.I.A., kippenvel moment bij Pull out the People, a shout out for all her oldschool fans
Kickeeee, ik hoop dat het nog ergens terug is te zien. Heb wel Paper Planes en Boyz gezien op tv
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_52533253
Ik heb me werkelijk geen moment gestoord aan bekerrapers. Laat die lui lekker rapen joh

Wat ik irritant vind op festivals is het heen en weer geloop tijdens optredens van 'grote' bands, omdat er allemaal figuren komen die de band maar vaag kennen en dan onder het mom van "o ja, dat is een bekende naam, laten we maar even gaan kijken" te laat komt binnenlopen en je opzij duwen, en vervolgens anderhalf nummer later weer weggaan en je weer opzijduwen (ik ben nogal klein ) en dat dan zo het hele optreden door.

Om die reden heb ik Arcade Fire in de Alpha laten schieten voor Trentemoller, daar was heerlijk veel ruimte, dus wie voor het optreden kwam kon lekker dansen, en wie alleen maar even twee minuten kwam kijken kon makkelijk even binnenlopen zonder zich door massa's mensen heen te moeten wurmen. Arcade Fire ga ik wel gewoon een keertje zien in een zaaltje, met allemaal mensen die het optreden allemaal graag willen zien.
pi_52533255
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
want je had geen zin om ze te gaan inwisselen?
pi_52533257
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef HAL9000S het volgende:
Sonic Youth was tof, alleen erg weinig oude nummers helaas. Ik had gehoopt op veel spul van EVOL, Goo, Dirty en Sister maar ze speelden hoofdzakelijk Rather Ripped nummers.
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.

Ik heb het weer naar mijn zin gehad! Lekker weer, veel bier op, leuke muziek gehoord en veel gelachen.

De Grolsch bar was vet trouwens!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:16:46 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533261
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef ranja het volgende:

[..]

doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent
ja dat is nu te laat , daarbij... mijn explore loopt werkelijk nooit vast....
pi_52533280
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
Ik heb ook niets tegen 't oprapen van bekers, maar zoals al eerder gezegd lijken sommige mensen echt daarvoor naar 'n festival gekomen te zijn

En dat ze behoorlijk brutaal worden ook, we moesten ons torentje ook regelmatig met hand en tand verdedigen en "wegstoppen" om te ontkomen aan de bekersoldaten
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_52533288
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
firefox
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:18:04 #257
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52533297
Zo, we zijn weer een beetje hersteld van 3 dagen lopen/sloffen/dansen etc.
Ik ga mijn programma maar even doorlopen.

Vrijdag:
Jack Penate; niet slecht, niet goed. Leuke uptempo liedjes waarbij Jack zelf nog het meeste danst met zijn Elvis Moves. Daarna door gelopen voor een stukje Just Jack, hij stond immers in de tent ernaast. Dat was oké, maar niet erg super interessant. Daarna terug voor My Brightest Diamond, dat was ook prima, ze heeft een mooie stem alleen lukte het haar niet zo goed mijn aandacht naar het podium te trekken. Na een klein stukje Dizzee Rascal (wat bijzonder vet klonk) toch doorgelopen naar Battles. Terecht, heerlijke show waarin een bijzondere creatie van muziek werd gecreerd, onder de pompende leiding van de drummer, wat een held. Daarna een piepje Calvin Harris en Jamie T, waarvan eerst genoemde leuk was, de tweede niet zo indrukwekkend. En we liepen weer verder, Justice! Dikke show, goede opgebouwd prima voor een dansje! Toen even wat welverdiende rust genomen en richting de Alpha gelopen voor Damien Rice. Hoewel ik hem liever in een wat meer gesloten setting zou hebben gezien vond ik het een goede prestatie zo zonder Lisa en heb ik me prima vermaakt. Wel mis ik haar en zou ik graag een vrouwelijke stem terugzien bij zijn toekomstige optredens. Terug gelopen naar de Grolsch voor een stukje The good, the bad and the queen, en dat was behoorlijk goed, ondanks dat de tent harstikke leeg was. Daarna even wat gezeten en nog een stukje Devendra Banhart gezien, en dat vond ik ook wel grappig. Daarna nog staan stappen in de Bravo tot en met Nymfo voordat ik ging kou lijden in de tent.

Zaterdag:
Absoluut de minste dag van Lowlands, de dag begonnen met Games in Concert. Erg tof gedaan en op sommige momenten geniaal, soms een beetje matjes. Daarna naar The Rifles, en dat was wisselende erg goed en erg slecht. Het zwabberde een beetje bij sommige nummers, maar vanuit het gras prima te behappen. Stukje Reverend and the makers, erg swingend en overtuigend gebracht, leuker dan verwacht. Ojos de Brujo klonk ook erg tof, maar helaas grotendeels gemist. Laurent Garnier was verschrikkelijk saai, dus snel verlaten voor The View waar ik ook niet echt vrolijk van werd. Na een eetpauze door naar Nosfell, wat erg intrigerend was. Uiteenlopende van breekbaarheid tot een grommend en dampend beest, tof! Rustig naar de Grolsch gelopen voor Interpol, een pakkende setlist met afdoende overtuiging liep ik met een grote glimlach naar Patrick Wolf waar ik een doorgeslagen glamnicht een heerlijke show zag weggeven. Niet al zijn materiaal was even goed, maar al met al een dikke voldoende. Na een stukje Bravo besloten dat de India een betere dansplek was, en de vermoeide voeten nog even laten bewegen. Ergens rond 1-en nog het beloofde biertje met Grobbel gedronken, het programma doorgelopen en wat ervaringen tot nu toe uitgedeeld. Weer even wat gedanst en daarna weer mijn veel te kleine en dunne slaapzak gevonden.

Zondag:
Aangezien ik de nacht zou vertrekken ivm belangrijke activiteiten in het begin van de middag de zooi naar de wagen gebracht. Hierdoor helaas Patrick Watson moeten missen, maar net op tijd voor New Young Pony Club. En bah, een beetje schreeuwerig en valsig kan ik wel hebben, maar deze dame ging duidelijk over die grenzen heen. Even van het zonnetje genoten en een stukje Loney, dear gekeken. Een leuke sfeertje met vrolijke liedjes, een soort saybia met een vleugje magic numbers. In kleine dosis goed te slikken maar op langere termijn slecht voor de gezondheid. Daarna door naar The Shins, waar ik hoge verwachtingen had die niet werden ingevuld. Hoewel het weer meezat kwam het op mij absoluut niet goed over, misschien hadden ze een Off-day, misschien niet op zijn plaats op een festival. Hup, weer in de vermoeide benen naar The whitest boy alive, waar ik een uitgelaten Erlend Oye aantrof die een heerlijke disco-funky set weggaven vol enthousiasme en humor. Was zeer vermakelijk, en dat leek het publiek ook te vinden. Klein stukje Unkle, wat zoals ik had verwacht niet echt goed was. Daarna besloot ik om richting de Alpha te gaan voor Sonic Youth, wat opzich wel goed was maar me niet echt kon boeien. UIt nieuwsgierigheid de essent tent in gelopen voor een silent sessie met de melomaniacs, wat ondanks het songmateriaal wel erg gezellig en intiem was. Ik hoorde dat Marike jager eerder op de dag was geweest, gemiste kans. Daarna terug voor de Arcade Fire, hoewel ik overal lyrische reacties lees vond ik het geluid ronduit slecht, zoals zovaak tijdens deze editie. Weggelopen dus naar Trentemoller, waar het geluid veels te hard stond maar ondanks dat een beklemmende en boeiende set gehoord. Via LCD Soundsystem, zeer dansbaar en leuk doch zeer voorspelbaar doorgelopen voor Tool. En Tool, tsja, indrukwekkend en geniaal tot op zekere hoogte om vervolgens te verworden tot een bak herrie. Daarna nog even gedanst op Simian Mobile disco om vervolgens gedag te zeggen tegen drie heerlijke dagen met veel te veel gewandel en geslof om "gebroken" thuis in bed te duiken. Tot volgende jaar maar weer

Hm, lang verhaal geworden.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:18:20 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533301
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef Patrijz het volgende:

[..]

firefox
daar had ik altijd problemen mee
pi_52533324
Justice was ook echt goed trouwens
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:19:14 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533331
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
bekersoldaten

Ik noem ze scavengers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533344
Waarom hoor ik hier zo weinig mensen over Loney, Dear? Dat was echt een geweldig optreden. Ze zijn nog heel timide en onervaren op het podium, geweldig om te zien .

Apparat had ik hééél anders voorgesteld. Het was wel tof hoor, maar niet de bliep-piep muziek die ik van hem ken.

Uffie en DJ-Feadz. Ik kwam voor Uffie en stond helemaal vooraan, maar ik vond uiteindelijk Feadz veel interessanter. Ontzettend knap wat hij allemaal deed. Overigens is Uffie volgens mij een flinke borderliner, wat een hoop perfecte krassen op haar onderarm zeg. Verklaart meteen waarom ze zo oversext is.

Calvin Harris was geweldig, echt serieus geweldig. Ik ben er nu gewoon blij om dat Lily Allen ziek was.
pi_52533360
Justice
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:19 #263
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533369
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Hm, lang verhaal geworden.
Mijn verslag was langer... maar nu niet meer
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:23 #264
13973 ranja
image means nothing
pi_52533372
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef super-muffin het volgende:

Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.
2 nummers maar... Cross the Breeze en Hey Joni. Had ook graag wat meer van voor 1994 gehoord. Maar ja. Uurtje tijd maar, dan blijven er altijd tig verzoeknummers over
pi_52533394
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mijn verslag was langer... maar nu niet meer
Hoe is het met je Interpol plectrum?
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:14 #266
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533399
Misschien dat ik morgen weer zin krijg om opnieuw te beginnen, maar nu zeker niet.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:38 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533408
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hoe is het met je Interpol plectrum?
Heel goed!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:44 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52533412
Ik vond het hartstikke gaaf voor m`n 1e keer!

Mijn top 5 van acts:

1. Mika
2. C-mon & Kypski
3. Dolf Jansen
4. Justice
5. Enter Shikari

Erg jammer dat de Klaxons niet waren gekomen, dus vandaar maar vanmiddag een kaartje gekocht voor hun concert op 16 november in de Paradiso. Ik vond het erg druk, bijvoorbeeld een optreden in de alpha moest je minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn wil je achteraan kunnen staan. Maar verder een top- en duur weekend gehad
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:37 #269
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52533446
quote:
Wij hebben een heel kaste-systeem ontdekt in de bekercaroussel, van kaste-lozen tot de top van de kaste.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:57 #270
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52533461
Gezien, in chronologische volgorde:

Vrijdag
Rodrigo y Gabriela
Heideroosjes
My brightest diamond
Editors
Kasabian
Eagles of death metal
Damien Rice
The good, the bad and the queen

Zaterdag
Brand new
Malkovich
Moke
Turbonegro
Uffie
Saybia
Interpol
Patrick Wolf
Alpha DJ's

Zondag
The enemy
Patrick Watson
New young pony club
Funeral for a friend
Lacuna Coil
The answer
Kings of leon
Nine inch nails
Sonic Youth
Enter Shikari
Motorhead
Mala Vita
Biffy Clyro
Trentemoller
Dinosaur Jr.
Tool

Druk weekendje gehad dus. Grootste tegenvallers waren Uffie (Hot Chick EP is leuk, maar live was het bagger), Dinosaur Jr (vanwege het geluid, zanger was nauwelijks te horen) en Damien Rice (kan men niet gewoon eens stil zijn tijdens een concert? kutvolk). Erg leuk, en nog onbekend voor mij: Mala Vita en New young pony club.
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest
Ook dat.
pi_52533473
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heel goed!
Met de mijne ook
pi_52533515
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!

Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_52533532
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat was m'n broer met een paar vrienden van m .
Hehe

Hier lekker ijsjejs uitdelen!

http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:26:35 #274
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533564
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!

Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
dus zelfs op LL zijn er mensen die meer op anderen letten, dan om hetgeen waar het werkelijk omdraait tijdens zo'n festival
pi_52533614
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:25 schreef JvS het volgende:

[..]

Hehe

Hier lekker ijsjejs uitdelen!

http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
ik zag ze er vanaf vallen van buiten de tent

het is trouwens Clarke
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:28:12 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533619
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef Juicyhil het volgende:

Ik vond het erg druk, bijvoorbeeld een optreden in de alpha moest je minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn wil je achteraan kunnen staan. Maar verder een top- en duur weekend gehad
Bij zo'n beetje elk optreden moet je gewoon aan het einde van het vorige optreden naar voren om een beetje een leuke plek te hebben. Dat was het geval in Alpha en India, waar ik het meest ben geweest. Bij Kaiser Chiefs was het echt belachelijk: halverwege Chris Cornell stond er al een rij voor het eerste vak, en bij het opengaan van de poort werd het een partij duwen en trekken die totaal niet leuk meer was. Het eerste vak is toen ook iets van anderhalf tot twee uur een sardienblikje geweest. Ik kwam badend in het zweet weer buiten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533649
Jaa....ik ben er ook weer. Kapot. Eerste keer, wat is dit meesterlijk zeg. Echt té vet. Constant gelopen van de ene coole band naar de andere.
Héél veel gezien maar toch nog wat gemist...Mika en Kings of Leon.
Hoogtepunten voor mij waren Editors en theKillers, Kaiser Chiefs en Damien Rice maar die kon ik wel, verassing was de Techno, nog nooit gehoord op een feest erg goed. Nog een verassing was die gasten die me uitlachten toen ik vroeg wat voor band er uit de speakers kwam in de Grolsch tent rond een uur of 3 snachts....Nirvana blijkbaar. Whatever. Ik ga volgend jaar en dan met andere mensen, vrienden waren lame, smiddags niet naar het terrein gaan maar tot uurtje of 6 bij je tent blijven, 1 band kijken en savonds weer teruggaan. Haha grapje zeker. Nee.
Heb trouwens al het hele weekend een lulkick....zit er wat in dat grolsch bier?
Ey ik ga slapen mzzlzzzzzz
pi_52533650
quote:

Jezus, zoek een leven ofzo.
pi_52533662
Nog iemand Brand New gezien? Grungie zielepiet in houthakkershemd. "I care about your baby...as long as its dead" Geniaal.
Erg intens optreden, kwam erg geloofwaardig en oprecht over.

Verder erg genoten van The Editors, Kaiser Chiefs, Sonic Youth, en natuurlijk m'n favoriet Dinosaur jr...

Alamo Race Track vond ik trouwens ook erg leuk. Publiek was erg (!) enthousiast, die gast genoot er zichtbaar van.
pi_52533691
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
Jaa....ik ben er ook weer. Kapot. Eerste keer, wat is dit meesterlijk zeg. Echt té vet. Constant gelopen van de ene coole band naar de andere.
Héél veel gezien maar toch nog wat gemist...Mika en Kings of Leon.
Hoogtepunten voor mij waren Killers, Kaiser Chiefs en Damien Rice maar die kon ik wel, verassing was de Techno, nog nooit gehoord op een feest erg goed. Nog een verassing was die gasten die me uitlachten toen ik vroeg wat voor band er uit de speakers kwam in de Grolsch tent rond een uur of 3 snachts....Nirvana blijkbaar. Whatever. Ik ga volgend jaar en dan met andere mensen, vrienden waren lame, smiddags niet naar het terrein gaan maar tot uurtje of 6 bij je tent blijven, 1 band kijken en savonds weer teruggaan. Haha grapje zeker. Nee.
Heb trouwens al het hele weekend een lulkick....zit er wat in dat grolsch bier?
Ey ik ga slapen mzzlzzzzzz
Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?
pi_52533707
Zo als ik hier lees wat mensen allemaal gezien hebben Ik heb veel minder gezien Met als zondag als toppunt. Alleen Aux Raus gezien Ik stond wel helemaal vooraan
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52533722
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?
Jongen, ik ken heus wel de hits van Nirvana. Alleen die ene was heel goed en die kon ik niet, dus ik vraag ff uit enthousiasme welke band dat is
pi_52533751
Iemand nog naar het college over de EU grondwet geweest?
pi_52533754
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
.Nirvana blijkbaar. Whatever.
meen je dat nou
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52533768
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52533773
Wat was lowlands geweldig zeg! Iedere nacht tot in de ochtend doorgefeest en amper geslapen, overdag geweldige bands gezien.

Mijn top 5:

1. Arcade Fire. Wat was dit toch geweldig mooi!
2. The Good, the Bad & the Queen
3. The View
4. Kaiser Chiefs
5. Battles

Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
pi_52533786
Interpol Wat waren ze magistraal, adembenemd etc..

Dat alleen al zorgde voor een topweekend
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52533809
er waren ook weer mensen met een bekertje aan een touwtje op de alphahelling
pi_52533817
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
prachtig dat Kees die planten het podium op haalde
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:36:14 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533818
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
Man, laat ze lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533821
Kijk eens wat ik heb.

pi_52533832
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Oh was dat datgene wat in de Lima bezig was? Dan waren wij daar ook. Nog nooit zoveel variaties op het begrip 'polonaise' meegemaakt
pi_52533868
quote:
Niet iedereen woont bij pappie en mammie thuis en heeft dus geld zat na een paar dagen vakkenvullen.

Snap het gezeik niet zo over die bekerrapers, de mijne mogen ze hebben hoor
pi_52533870
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef lienelien het volgende:
er waren ook weer mensen met een bekertje aan een touwtje op de alphahelling
. .
k was zo aardig om toch wel steeds m'n bekertje aan 'n verzamelaar te geven. volgens mij ben ik echt te goed voor deze wereld.
Tap tap tap
pi_52533878
Ik ben Kees van Hondt gewoon vergeten
Vorig jaar was echt enorm vet.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:39:57 #296
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533902
quote:
Nou nou... super hoor... je bent mijn nieuwe held
pi_52533907
Vond het wel een mooie editie. Veel leuke dingen gezien. Veel drank en drugs gebruikt Nog 6 mooie CDtjes gescoord. Ruzie met de buren(ivm muziek)gehad, was opzich wel hilarisch. Ja was weer leuk!

Die bekertjes verzamelaars zijn trouwens echt paupers hoor. Een beetje in de prullebak graaien, ik stampte ook altijd mijn bekertjes kapot hoor.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:41:11 #298
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_52533926
liever die kinders dan die zwervers die ze gratis het terrein op laten komen om dat te doen ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:43:39 #299
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52533975
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

. .
k was zo aardig om toch wel steeds m'n bekertje aan 'n verzamelaar te geven. volgens mij ben ik echt te goed voor deze wereld.
Ik hield mijn bekertjes lekker zelf Drinken deed ik toch genoeg en ik had een broek waar een hoeveelheid bekertjes in zouden kunnen passen zonder dat ze tot last waren waar een heel leger scavengers jaloers op kon worden. Zo heb je om de 10 biertjes toch weer een volgend biertje erbij Het gaat misschien wat trager dan ze van de grond oprapen maar bukken kost toch ook weer energie die je in dansen kunt steken
pi_52533988
quote:
Ik heb totaal geen last gehad van de bekerrapers. Het is toch prima als zij bekertjes gaan rapen om wat muntjes te verdienen. Alles is al duur genoeg op lowlands...
quote:
Dat vind ik juist het beste aan lowlands, en zorgt voor een ultiem relaxte sfeer.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:44:49 #301
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52533999
Vrijdag:
Battles: Geniaal optreden.
Justice: Veel te vroeg, maar zeer vermakelijk.
The Good, The Bad & The Queen: Klonk goed van buiten de tent.
The Killers: Iets minder bombastisch had van wel gemogen van mij.
Daarna 'THIS IS SPARTA!!' gekeken,
Pendulum: Het geluid stond voor mijn gevoel te zacht, waardoor het allemaal een stuk minder dansbaar werd.

Zaterdag:
Extreme lameheid dus wat rondgelegen/gezeten overal en nergens (o.a. op de parkeerplaats waar we bier gingen halen en toen bleven hangen )
The View: Geluid zoog hard, op de helft ook wel gezien.
Interpol: Bij vlagen hemels, en openen met Pioneers to the Fall+C'mere
Rest van de planning is in het water slaap gevallen

Zondag:
Funeral for a Friend:
-Heel veel bier-
NiN: Interessante setlist, maar het hoort donker te zijn en het hoort te rammen. Dat miste ik toch wel.
Sonic Youth: Niet echt aan mij besteed, wel okay.
Arcade Fire: Geweldig optreden, mooie vormgeving ook.
Dinosaur Jr.: Er was niemand en er was geen reet van te verstaan, maar evengoed erg tof.

Zo weinig bands heb ik nog nooit gezien, maar vrijwel alle (voor mij) interessante namen stonden op zondag vanaf half 5
Tranquillo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')