Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Irien het volgende:
O ja Orishas en C-Mon en Kypski waren ook erg goed idd.En de La Place catering
al is het wel opmerkelijk dat ze het ene na het andere voedselkraampje hebben overgenomen.
Die dingen waren inderdaad geweldigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat Alpha 10.000 mensen aankon... dat is dus 1/5e van het totaal, niet de helft.
Je vergeet de Surinamer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!
Eten @ Lowlands
Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.
Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.
Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.
Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.
IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.
Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.
Bier
Duh, Grolsch.
Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekersquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegristquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
Ik zag ook nog iemand bij de wc's half in een vuilnisbak hangen. Ik had even de neiging om hem een handje te helpen en 'm er helemaal in de pleuren, maar ik hield me maar in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers![]()
Wat waren er daar veel van zeg! Wel handig, ik hoefde mijn arm maar op het juiste moment uit te steken en ik was van mijn bekertje af.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Niks bij besteld, dus meer dan de geur (yummie) ken ik niet.quote:
Rookwaar kon je alleen cash betalen. Dus tja dan moet je pinnen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ook vreemd inderdaad, dat pinnen...
daar ben ik zelf niet een van de minste in (op de camping wil ik maffen en niet wakker gehouden worden door gastjes van 14 met een gitaar die totaal niet kunnen spelen en zingen), maar lowlands is plezier en geen muziekfestival waar het alleen om de muziek gaat. als ik iemand zie voetballen (buiten de camping om, dus in de 24 uurs zone) dan doe ik mee, als ik iemand zie zingen ga ik erbij staan en meedoen (hoe vals ook). gewoon lol met de grote L. In het verleden kreeg je altijd mensen mee, maar dit jaar helemaal niemand op een vage gast in clouwspak. magere score..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.
quote:
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de restquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
Geschaafd door een Surinamer?quote:
De vegetarische of de thaise?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
't Waren iig negersquote:
Ik heb tot twee keer toe een voorkeursbehandeling gekregen bij de X-Ray ("als jullie komen, is het rustig, goed?"), een goede tien minuten staan ouwehoeren met een bardame bij de Bravo, toen ze daar massaal besloten hadden om gewoon de rest van de nacht droog te staan (ofzo, de pismuur naast de bar was nog drukkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.![]()
Echte mannen maken em van lange grassprieten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist![]()
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.![]()
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
Mooiste shirt vond ik een foto van Ted de Braak met eronder de tekst: "Ted is Vet."quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.
En natuurlijk de grappige teksten, bands, figuurtjes, etc. Ik heb nog een middagje mijn FOK!shirt aangehad.
Ik ben absoluut tegen die mensen, maar wij waren met 10-en en hadden zoiets van we sparen onze bekers op en brengen ze dan naar die clean-up. Je ruimt dus wat op en krijgt er later nog 'n pilske voor terug. Alleen op 'n gegeven moment waren we met 4-en richting NIN en moesten we nog 'n beker of 5 hebben om voor allevier 'n pilsje te bemachtigen dus zijn we zeer actief op zoek gegaan naar de overige 5. Je merkt dan wel hoe "verslavend" dat is en je alleen maar op de grond gericht bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben absoluut tegen die mensen
het was een negerquote:
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.quote:
http://www.gamer.nl/doc/40493quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
quote:Alpha-tent: de grootste Lowlandstent met een capaciteit van 15.000 bezoekers.
In vroegere tijden had Groslch de slogan 'Vakmanschap is Meesterschap'quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Autodidact het volgende:
Nog een ding om over te zeiken: de drankprijs. Twee fucking twintig euro voor 2cl bier. Zijn ze gek geworden? Ik heb het maar geboycot.
Nou dan heb je andere mensen meegemaakt dan ik. Op zaterdagnacht ben ik van Bravo naar India naar Grolsch naar Bravo (Dave Clarck, heersend) gegaan om maar zoveel mogelijk mee te pakken van al het moois (Bravo lekker techno van Dave Clarck, India lekker Joost van Bellen en iets wat ook lekker eclectisch rauw-electro-techno achtig klonk. In Grolsch 90's now en volgens mij heb ik wel met 100 man slap staan ouwehoeren, dansen en lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Cornell zuigt als een tiet en hoeft van mij niet. Maar je moet niet zeggen dat After Forever geen grote band is.
Maar goed.
ik was nog een minpuntje vergeten:
het lowlands publiek anno 2007 om 2 uur snachts. allemaal verzuurde gezichten met een kop van "ik wil naar bed" ... kan je totaal geen lol mee beleven. (met andere woorden doe eens mee ofzo) Beetje jammer.
Oh, wauw, nog goed gegokt ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/doc/40493
[..]
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Dat was m'n broer met een paar vrienden van mquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef JvS het volgende:
[..]
Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen!. Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebben die mensen wel krom moeten liggen voor dat kaartje en kunnen ze op deze manier toch nog wat meer drinken dan verwacht... Ofwel... laat ze toch.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Haitiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Longmen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer![]()
Kickeeee, ik hoop dat het nog ergens terug is te zien. Heb wel Paper Planes en Boyz gezien op tvquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
JAAAA M.I.A., kippenvel moment bij Pull out the People, a shout out for all her oldschool fans![]()
want je had geen zin om ze te gaan inwisselen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef HAL9000S het volgende:
Sonic Youth was tof, alleen erg weinig oude nummers helaas. Ik had gehoopt op veel spul van EVOL, Goo, Dirty en Sister maar ze speelden hoofdzakelijk Rather Ripped nummers.
ja dat is nu te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent![]()
Ik heb ook niets tegen 't oprapen van bekers, maar zoals al eerder gezegd lijken sommige mensen echt daarvoor naar 'n festival gekomen te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
firefoxquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.![]()
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn verslag was langer... maar nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Hm, lang verhaal geworden.
2 nummers maar... Cross the Breezequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef super-muffin het volgende:
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.
Hoe is het met je Interpol plectrum?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn verslag was langer... maar nu niet meer![]()
Heel goed!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe is het met je Interpol plectrum?![]()
Wij hebben een heel kaste-systeem ontdekt in de bekercaroussel, van kaste-lozen tot de top van de kaste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Ook dat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest![]()
Hehequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was m'n broer met een paar vrienden van m![]()
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!
Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:25 schreef JvS het volgende:
[..]
Hehe
Hier lekker ijsjejs uitdelen!
http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
Bij zo'n beetje elk optreden moet je gewoon aan het einde van het vorige optreden naar voren om een beetje een leuke plek te hebben. Dat was het geval in Alpha en India, waar ik het meest ben geweest. Bij Kaiser Chiefs was het echt belachelijk: halverwege Chris Cornell stond er al een rij voor het eerste vak, en bij het opengaan van de poort werd het een partij duwen en trekken die totaal niet leuk meer was. Het eerste vak is toen ook iets van anderhalf tot twee uur een sardienblikje geweest. Ik kwam badend in het zweet weer buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vond het erg druk, bijvoorbeeld een optreden in de alpha moest je minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn wil je achteraan kunnen staan. Maar verder een top- en duur weekend gehad
Jezus, zoek een leven ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!
Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
Jaa....ik ben er ook weer. Kapot. Eerste keer, wat is dit meesterlijk zeg. Echt té vet. Constant gelopen van de ene coole band naar de andere.
Héél veel gezien maar toch nog wat gemist...Mika en Kings of Leon.
Hoogtepunten voor mij waren Killers, Kaiser Chiefs en Damien Rice maar die kon ik wel, verassing was de Techno, nog nooit gehoord op een feest erg goed. Nog een verassing was die gasten die me uitlachten toen ik vroeg wat voor band er uit de speakers kwam in de Grolsch tent rond een uur of 3 snachts....Nirvana blijkbaar. Whatever. Ik ga volgend jaar en dan met andere mensen, vrienden waren lame, smiddags niet naar het terrein gaan maar tot uurtje of 6 bij je tent blijven, 1 band kijken en savonds weer teruggaan. Haha grapje zeker. Nee.
Heb trouwens al het hele weekend een lulkick....zit er wat in dat grolsch bier?
Ey ik ga slapen mzzlzzzzzz
Jongen, ik ken heus wel de hits van Nirvana. Alleen die ene was heel goed en die kon ik niet, dus ik vraag ff uit enthousiasme welke band dat isquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bent geboren in '84 en (her)kent Nirvana niet? Op welk onbewoond eiland ben jij groot gebracht?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:29 schreef kreuk050 het volgende:
.Nirvana blijkbaar. Whatever.
prachtig dat Kees die planten het podium op haaldequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
![]()
Man, laat ze lekker. Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
Oh was dat datgene wat in de Lima bezig was? Dan waren wij daar ook. Nog nooit zoveel variaties op het begrip 'polonaise' meegemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Jeweet het volgende:
Kees van Hondt was vanacht ook echt meesterlijk. Dat was toch echt het beste feest van lowlands. Continu mensen aan het crowdsurfen, vele polonaises en iedereen helemaal uit z'n dak.
![]()
Niet iedereen woont bij pappie en mammie thuis en heeft dus geld zat na een paar dagen vakkenvullen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Een bekertje kapot trappen voor de ogen van een bekerverzamelaar is trouwens prachtig.
Serieus in plaats van dat die mensen een paar dagen gaan vakken vullen voordat ze naar lowlands gaan hebben ze genoeg geld voor bier. Je gaat toch niet ander mans afval opruimen op een festival waar je 125 euro voor hebt betaald.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef lienelien het volgende:
er waren ook weer mensen met een bekertje aan een touwtje op de alphahelling
Nou nou... super hoor... je bent mijn nieuwe heldquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hield mijn bekertjes lekker zelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
.
k was zo aardig om toch wel steeds m'n bekertje aan 'n verzamelaar te geven. volgens mij ben ik echt te goed voor deze wereld.
Ik heb totaal geen last gehad van de bekerrapers. Het is toch prima als zij bekertjes gaan rapen om wat muntjes te verdienen. Alles is al duur genoeg op lowlands...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
Dat vind ik juist het beste aan lowlands, en zorgt voor een ultiem relaxte sfeer.quote:Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |