abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:45:57 #201
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52532339
Sjoewe's Lowlands 2007

Algemeen: Een van de leukere lowlands van de afgelopen jaren. Lol op het festival, lol op de camping. Ik heb me zondagnacht een breuk gelachen. Hank Williams serenades, Hans, pimpampet en vogels. Puberale humor.
We zouden even ons gasje opstoken, om 0.00 uur staken we 'm aan, om 5.15 ging het vlammetje eindelijk uit. "Zit nog maar een beetje in hoor..."
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.

Muziek:

Vrijdag:
- Oi va Voi. Saai.
- Heideroosjes doen wat ze moeten doen. Leuk maar het lijkt wel alsof Marco Roelofs steeds kutter engels gaat spreken En ze gaan zichzelf wat te serieus nemen onderhand.
-Dizzee Rascal. Mja ach. niet bijzonder. Er is een stuk meer uit te halen dan een beetje meebeppen met een cd'tje. voor een talent als dizzee. Al met al een laffe show.
-Hayseed Dixie. Feest, feest, feest. Voor een iederen die uitgelounged is met Richard Cheese, is er Hayseed Dixie.
- The good the bad & the queen. Ik had meer verwacht van Damon Albarn, het kon me niet echt boeien al met al.
- Comedytrain. Murt Mossel

Zaterdag:
-Patrick Jumpen. No comment
-C'mon & Kypski, Utreg Centraal Goeie show, veel afwisseling, breakbeat die eens niet te voorspellen valt, en originele bezetting van de band. Top
- Games in Concert (stukje) was wel aardig om eens te zien.
- Malkovich, because there aint no party like a Malkoholic party. Lekker schreeuwen en douwen, sentiment. En leuk om te zien dat iets dat je in een gekraakte crackgrot hebt gezien ook op LL kan komen.
- Kubus en de hele troep. Tja. Ach. Voorspelbaar. Wel vette beats. Maar dat hele one family gejank. I'm just too white for that shit.
- Turbonegro. Leuk om een keer te zien.
- CSS, vond ik eigenlijk heel erg leuk
- Kaiser Chiefs idem Niks van verwacht, maar prettig verrast.

Zondag:
- Funeral voor a friend. Niet slecht, evenmin bijzonder.
- The Answer, rock on Leuk om te zien.
- UNKLE, Dat viel echt vies tegen, onsamenhangende boel, en buiten was het beter te horen dan binnen.
- Pigeon Detectives, doen wat ze moeten doen, bijzonder is het niet, leuk en gezellig wel. Leuke band.
- Motorhead. Meesterlijk. Rock 'n Roll zoals het hoort. Met te lange drumsolo's. foute kapsels, nummers over neuken en drank, en Lemmy op z'n bass. Voorspelbaar? Ja. Origineel? Nee. Maar wel modder en moddervet om eens van heel dichtbij te zien. Made my day.
- Tool, heel erg fan, maar nog nooit gezien. Het zal wel een van de mindere shows zijn voor mensen die het vaker zagen, ik stond een uur aan de grond genageld van opwinding en verbazing. Meegevoerd worden met duistere muziek van Tool. Als Beethoven nog leefde speelde 'ie in Tool. Ik vond het een Prima afsluiter, mijn Lowlands was helemaal goed.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:00 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532341
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Irien het volgende:
O ja Orishas en C-Mon en Kypski waren ook erg goed idd. En de La Place catering al is het wel opmerkelijk dat ze het ene na het andere voedselkraampje hebben overgenomen.
Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!

Eten @ Lowlands

Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!

Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.

Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.

Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.

Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.

IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.

Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.

Bier
Duh, Grolsch.

Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52532363
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:41 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52532374
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
pi_52532377
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tosti
Soort van Italiaanse bol met ham, kaas en nadat je een paar happen hebt genomen merk je dat het niet alleen erg lekker is, maar er ook nog kruidenkaas in zit! Yummie!
Die dingen waren inderdaad geweldig Ik krijg er spontaan zin in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52532381
Ohja, de tent waar je chicken wings kunt halen, naast de Groove Tube. Halfuur staan wachten en nog niets gehad. Volgend jaar met z'n allen boycotten graag.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:47:15 #207
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532393
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat Alpha 10.000 mensen aankon... dat is dus 1/5e van het totaal, niet de helft.
Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52532396
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar het was wel weer lekker. Wacht, reviewtime!

Eten @ Lowlands

Tosti

Hamburger
Die had vorig jaar een werkelijk verrukkelijke saus. Dit jaar niet, of ik had de pech dat er minder opzat. Verder wel een heerlijk broodje.

Chili con carne
Niet heet genoeg. Dat spul moet je bek uit branden maar dat gebeurde niet. Was ondanks de milde smaak wel prima.

Thaise kip met rijs
Lekker happie. Had ook iets pittiger gemogen.

Uitsmijter
Perfect als ontbijt. Lekker smullen en verder gewoon standaard ham/kaas/ei/brood met een paar blaadjes rucola.

IJs
Ola-kraampjes hadden te weinig keus. Swirl's had ik nog nooit op (terwijl ik regelmatig langs de Swirl's op de NS stations loop) maar heb nu de choc 'n chip geprobeerd en die was super.

Sap
Mijn god wat verrukkelijk! De eerste die ik had, op vrijdag, was de lekkerse sinaasappelsap ever. Die sensatie was de dag erna een stuk minder, maar nog steeds erg lekker.

Bier
Duh, Grolsch.

Cola
Ja, ik ga een beetje cola reviewen.
Je vergeet de Surinamer!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:48:20 #209
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52532417
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.

Tosti's waren inderdaad ook erg goed, prima ontbijtje. Kebab was lekker. Hamburger was lekker (met lekkere saus, althans bij mijn hamburger wel). Eigenlijk was het allemaal gewoon weer prima geregeld.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:48:41 #210
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532431
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52532450
quote:
Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.
pi_52532466
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat betreft eten: Loempia's. Niet alleen lekker, maar ook nog een leuk meisje die je helpt.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:41 #213
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532467
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:55 #214
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52532475
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik heb zelfs een vent gezien met een lampje in zijn pet die iedere prullenbak afging op zoek naar bekers
Ik zag ook nog iemand bij de wc's half in een vuilnisbak hangen. Ik had even de neiging om hem een handje te helpen en 'm er helemaal in de pleuren, maar ik hield me maar in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:49:59 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532478
quote:
Wat waren er daar veel van zeg! Wel handig, ik hoefde mijn arm maar op het juiste moment uit te steken en ik was van mijn bekertje af.

(Ja, ik doe niet aan op de grond gooien. Heb het hele weekend 1x mijn bekertje ergens weggepleurd, en dat was toen ik in de rij stond voor het eerste vak van de Alpha. Dan ga je niet helemaal naar de koffietent lopen om een bekertje te lozen.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:50:50 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532510
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je vergeet de Surinamer!
Niks bij besteld, dus meer dan de geur (yummie) ken ik niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:51:32 #217
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52532530
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ook vreemd inderdaad, dat pinnen...
Rookwaar kon je alleen cash betalen. Dus tja dan moet je pinnen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:53:42 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52532591
Mijn befaamde verslag is in de maak.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:54:03 #219
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52532606
Trouwens ook weer ff 250 euro ofzo d'r doorgerost. Echt belachelijk.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:55:24 #220
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52532644
Ik maar 50 Ik had zo ziekelijk veel bij mij. Alles op.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 16:55:32 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532648
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:56:24 #222
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_52532670
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Misschien moet je een ander gewoon met rust laten en je lol op je eigen manier proberen te beleven.
daar ben ik zelf niet een van de minste in (op de camping wil ik maffen en niet wakker gehouden worden door gastjes van 14 met een gitaar die totaal niet kunnen spelen en zingen), maar lowlands is plezier en geen muziekfestival waar het alleen om de muziek gaat. als ik iemand zie voetballen (buiten de camping om, dus in de 24 uurs zone) dan doe ik mee, als ik iemand zie zingen ga ik erbij staan en meedoen (hoe vals ook). gewoon lol met de grote L. In het verleden kreeg je altijd mensen mee, maar dit jaar helemaal niemand op een vage gast in clouwspak. magere score..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_52532732
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je vergeet de Surinamer!

En 't schaafijs
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52532758
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En 't schaafijs
Geschaafd door een Surinamer?
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:59:50 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52532761
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
En inderdaad, loempia's met hete saus waren dit jaar weer ultiem
De vegetarische of de thaise?

De thaise waren inderdaad erg , lekker sausje d'r bij, maakte 't geheel compleet.

Verders:
Op de camping veel keuze voor ontbijt, standaard maar 2 kaiserbroodjes + kaas + ham + appel + melk gehaald elke dag
Op het terrein:
- pannenkoeken > no comment
- kebap > binnen 1 minuut geholpen (waarschijnlijk vanwege de tijd), maar erg do-able. Lekker vlees
- Baquette Beenham > erg lekker
- Swirl Chocolate Chip: vond ik wat tegenvallen, had liever gezien dat de chocoladesaus warm was, en dat er meer cookies inzaten.
- suikerspin: standaard kermiszoet
- schaafijs: ook erg goed te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')