abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52532788
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Geschaafd door een Surinamer?
't Waren iig negers
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52532795
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Eten was weer traditioneel kut, net als de service. Arogante medewerkers die je dood bier, kouwe pannekoeken, drie reepjes shoarma of een naar schoenzool smakende hamburger aansmeren voor teveel munten.
Ik heb tot twee keer toe een voorkeursbehandeling gekregen bij de X-Ray ("als jullie komen, is het rustig, goed?"), een goede tien minuten staan ouwehoeren met een bardame bij de Bravo, toen ze daar massaal besloten hadden om gewoon de rest van de nacht droog te staan (ofzo, de pismuur naast de bar was nog drukker ), en kwam nog twee bekenden tegen bij dat La Place-tentje. Die ene, die Nol's grill heeft weggejaagd. .

Dat er dan een goede 200 euro aan bier,falafel en spare-ribs opgegaan is: och. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:03:00 #228
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52532854
De zondag was qua muziekprogramma voor mij toch wel het beste. Ik vond de mad caddies trouwens beetje tegenvallen. Daarentegen was Alpha Blondy een mooi begin van de dag na het serieuze geneuzel bij serious politics. En Mala Vita was weer ouderwets geweldig. Pronghorn ook btw, ware het niet dat het na een tijdje toch wel allemaal hetzelfde begon te klinken.

Grolsch bar was wel leuk om af en toe een flesje te drinken, maar na een half uur heb je het daar ook wel gezien. De magneetbar is een welkome afwisseling van de silent disco, vond het geweldig daar binnen. De 24 uurs tent heb ik ook dit jaar weer teveel gezien Maar wat wil je, op een gegeven moment is het festivalterrein dicht en moet je je toch kunnen vermaken tot die weer open gaat.

Doesn't smell like 90s now vond ik een betere avond dan de voorgaande avond 90s now.

Qua bussen was het ook dit jaar weer goed geregeld. Er waren er veel en ze bleven continu rijden.

Oh en een leuk bandje dat groen .
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52532881
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die begonnen me steeds meer te irriteren. Wat irritant de bekers worden van de tafel voor je weggegrist
Mooi was die gast die een touwtje om een beker bond en deze wegtrok als zo'n rapert deze wilde pakken. Dat was lachen.
Echte mannen maken em van lange grassprieten!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:04:19 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_52532901
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Okay, dan heb ik misschien verkeerd gegokt. Ik schatte rond de 20k in en direct rondom, en nog iets van 5 tot 10 op de helling en aan de voorkant. Samen bijna de helft van de 55k.
Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
pi_52532965
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad leuk! En er dan zaterdagmiddag pas achterkomen dat dat ene shirt dat *iedereen* aanheeft het DE-koffiewekker shirt is.

En natuurlijk de grappige teksten, bands, figuurtjes, etc. Ik heb nog een middagje mijn FOK!shirt aangehad.
Mooiste shirt vond ik een foto van Ted de Braak met eronder de tekst: "Ted is Vet."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52532985
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
Ik ben absoluut tegen die mensen, maar wij waren met 10-en en hadden zoiets van we sparen onze bekers op en brengen ze dan naar die clean-up. Je ruimt dus wat op en krijgt er later nog 'n pilske voor terug. Alleen op 'n gegeven moment waren we met 4-en richting NIN en moesten we nog 'n beker of 5 hebben om voor allevier 'n pilsje te bemachtigen dus zijn we zeer actief op zoek gegaan naar de overige 5. Je merkt dan wel hoe "verslavend" dat is en je alleen maar op de grond gericht bent

Van alle kanten werden trouwens gewoon bekers aangereikt en er werd gewezen op plekken waar nog veel meer lag Gelukkig kwamen we er achter dat we iets te fanatiek aan de gang waren en hebben de zoekactie gestaakt en ons bier gehaald
"If you're not a manc, you're a wank"
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:07:34 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52532994
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou ja, ik bedoelde ook alleen in de tent, niet de heuvels en zo er bij
Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:08:09 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533012
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik ben absoluut tegen die mensen
Waarom eigenlijk?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533032
zo, dat was gezellig

Groove Armada, Basement Jaxx, Saybia, Interpol, Kees van Hondt
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Geschaafd door een Surinamer?
het was een neger

loempia's waren lekker idd
pi_52533060
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef ruud_fr het volgende:

het was een neger
Weet ik ook wel.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52533068
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:10:15 #238
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52533070
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, met 20k bedoel ik ietsje meer dan in de tent (dus de tent zelf zou ik gokken op 15 ofzo). Maar echt weten doe ik het natuurlijk niet.
http://www.gamer.nl/doc/40493
quote:
Alpha-tent: de grootste Lowlandstent met een capaciteit van 15.000 bezoekers.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52533090
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef Autodidact het volgende:
Nog een ding om over te zeiken: de drankprijs. Twee fucking twintig euro voor 2cl bier. Zijn ze gek geworden? Ik heb het maar geboycot.
In vroegere tijden had Groslch de slogan 'Vakmanschap is Meesterschap'

Maar dat is allang niet meer van toepassing. Het is toch om te janken om te zien hoe het bekertje wordt volgetapt met schuim. Als hoofdsponsor moet je je dan toch schamen zeker?
pi_52533100
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
Cornell zuigt als een tiet en hoeft van mij niet. Maar je moet niet zeggen dat After Forever geen grote band is.

Maar goed.

ik was nog een minpuntje vergeten:
het lowlands publiek anno 2007 om 2 uur snachts. allemaal verzuurde gezichten met een kop van "ik wil naar bed" ... kan je totaal geen lol mee beleven. (met andere woorden doe eens mee ofzo) Beetje jammer.
Nou dan heb je andere mensen meegemaakt dan ik. Op zaterdagnacht ben ik van Bravo naar India naar Grolsch naar Bravo (Dave Clarck, heersend) gegaan om maar zoveel mogelijk mee te pakken van al het moois (Bravo lekker techno van Dave Clarck, India lekker Joost van Bellen en iets wat ook lekker eclectisch rauw-electro-techno achtig klonk. In Grolsch 90's now en volgens mij heb ik wel met 100 man slap staan ouwehoeren, dansen en lachen .

De piek dit jaar was trouwens vroeg. Zowel bij Justice en Mika stond ik lekker vooraan en heb ik me echt super vermaakt! Wat een feest was dat! Basement Jaxx uiteraard geniaal! Drie keer doorweekt dus . Vrijdagnacht was minder spectaculair. Zaterdag overdag was wel leuk (beetje Games In Concert, Kaiser Chiefs, Saybia enzo), maar niet supergeniaal. De nacht daarentegen... Zie boven zou ik zeggen!

Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen! . Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.

En zondag was weer relaxed. Goose was geniaal. Trentmoller vond ik wat sloom om op te dansen, maar wel echt heel erg mooi. Verder vind ik Minimal geen muziek dus zijn we naar huis gegaan. Ik ben erg benieuwd naar de bamboe/bos verhalen en filmpjes. In Bravo kunnen leujke dingen gebeuren .
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:11:16 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533102
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:12:49 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533155
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

http://www.gamer.nl/doc/40493
[..]
Oh, wauw, nog goed gegokt ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:13:53 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533179
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Omdat je gewoon een bedelende zwerver bent die wel een kaartje van 120 euro kan betalen maar het waard vind om 20 cent op de grond te zoeken terwijl er overal goede muziek en gezelligheid om je heen is.
Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:12 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_52533188
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef JvS het volgende:

[..]

Geniaal dat er bij Dave Clarck ook echt een complete ijsocowagen naar binnen werd gereden, neergezet, op gedanst werd en op een gegeven moment ook ijsjes uitgedeeld werden. Iedereen lekker een Calippo aan het leegzuigen! . Ik was toen net even bij India, maar aan de verhalen te horen was het erg grappig. Vriend van me heeft er een paar filmpjes van gemaakt. Zal er zo ff eentje neerzetten. Is nog ff aan he tverwerken op youtube.
Dat was m'n broer met een paar vrienden van m .
pi_52533196
Bij Jimmy Eat World stond een bekerraaper opeens tussen ons in, een beetje naar de grond te kijken voor zijn verzameling. Nou was het een nogal iel, rustig mannetje dus toen het crowdsurfen begon hebben we hem opgetild en het publiek ingegooid. Hij was wel al zijn bekertjes kwijt maar hij heeft tenminste gecrowdsurft!!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:28 #246
13973 ranja
image means nothing
pi_52533197
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten
doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:56 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533207
Volgend jaar overigens 15, 16 en 17 augustus. Dus pak die agenda's er maar vast bij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:15:36 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533232
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Misschien hebben die mensen wel krom moeten liggen voor dat kaartje en kunnen ze op deze manier toch nog wat meer drinken dan verwacht... Ofwel... laat ze toch.
pi_52533239
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Longmen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van arcdade Fire, gezongen door die dame? Volgens mij de 3e track tijdens t optreden. Mooi nummer
Haiti

Wat een optreden!
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
pi_52533250
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef grasmat het volgende:

[..]

JAAAA M.I.A., kippenvel moment bij Pull out the People, a shout out for all her oldschool fans
Kickeeee, ik hoop dat het nog ergens terug is te zien. Heb wel Paper Planes en Boyz gezien op tv
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')