abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52533253
Ik heb me werkelijk geen moment gestoord aan bekerrapers. Laat die lui lekker rapen joh

Wat ik irritant vind op festivals is het heen en weer geloop tijdens optredens van 'grote' bands, omdat er allemaal figuren komen die de band maar vaag kennen en dan onder het mom van "o ja, dat is een bekende naam, laten we maar even gaan kijken" te laat komt binnenlopen en je opzij duwen, en vervolgens anderhalf nummer later weer weggaan en je weer opzijduwen (ik ben nogal klein ) en dat dan zo het hele optreden door.

Om die reden heb ik Arcade Fire in de Alpha laten schieten voor Trentemoller, daar was heerlijk veel ruimte, dus wie voor het optreden kwam kon lekker dansen, en wie alleen maar even twee minuten kwam kijken kon makkelijk even binnenlopen zonder zich door massa's mensen heen te moeten wurmen. Arcade Fire ga ik wel gewoon een keertje zien in een zaaltje, met allemaal mensen die het optreden allemaal graag willen zien.
pi_52533255
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef Breuls het volgende:
Ik heb trouwens evenveel muntjes over als vorig jaar. Wilde ze nog doneren aan een voorbijganger die zonder tassen richting festival liep, maar op het moment dat ik dat wilde doen liepen er alleen backpackers richting uitgang, dus ik hen ze maar in m'n zak gestoken. Toch weer ruim een tientje dat ik nooit mee terugzie.
want je had geen zin om ze te gaan inwisselen?
pi_52533257
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef HAL9000S het volgende:
Sonic Youth was tof, alleen erg weinig oude nummers helaas. Ik had gehoopt op veel spul van EVOL, Goo, Dirty en Sister maar ze speelden hoofdzakelijk Rather Ripped nummers.
Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.

Ik heb het weer naar mijn zin gehad! Lekker weer, veel bier op, leuke muziek gehoord en veel gelachen.

De Grolsch bar was vet trouwens!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:16:46 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533261
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef ranja het volgende:

[..]

doe dan ook typen in notepad ofzo en dan kopieren als je klaar bent
ja dat is nu te laat , daarbij... mijn explore loopt werkelijk nooit vast....
pi_52533280
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mja, dat kan. Maar doordat ze dat doen kom je niet om in de rondslingerende bekertjes en als zij daar nou zin in hebben, laat ze lekker. Ik gun ze mijn bekertje wel hoor.
Ik heb ook niets tegen 't oprapen van bekers, maar zoals al eerder gezegd lijken sommige mensen echt daarvoor naar 'n festival gekomen te zijn

En dat ze behoorlijk brutaal worden ook, we moesten ons torentje ook regelmatig met hand en tand verdedigen en "wegstoppen" om te ontkomen aan de bekersoldaten
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_52533288
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Had ik mijn verslag bijna af.... loopt die KUTexplorer vast!!!!!!!!!! Nu heb ik er dus geen zin meer in.
Weg tekst, weg zin om uberhaupt een verslag te posten
firefox
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:18:04 #257
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52533297
Zo, we zijn weer een beetje hersteld van 3 dagen lopen/sloffen/dansen etc.
Ik ga mijn programma maar even doorlopen.

Vrijdag:
Jack Penate; niet slecht, niet goed. Leuke uptempo liedjes waarbij Jack zelf nog het meeste danst met zijn Elvis Moves. Daarna door gelopen voor een stukje Just Jack, hij stond immers in de tent ernaast. Dat was oké, maar niet erg super interessant. Daarna terug voor My Brightest Diamond, dat was ook prima, ze heeft een mooie stem alleen lukte het haar niet zo goed mijn aandacht naar het podium te trekken. Na een klein stukje Dizzee Rascal (wat bijzonder vet klonk) toch doorgelopen naar Battles. Terecht, heerlijke show waarin een bijzondere creatie van muziek werd gecreerd, onder de pompende leiding van de drummer, wat een held. Daarna een piepje Calvin Harris en Jamie T, waarvan eerst genoemde leuk was, de tweede niet zo indrukwekkend. En we liepen weer verder, Justice! Dikke show, goede opgebouwd prima voor een dansje! Toen even wat welverdiende rust genomen en richting de Alpha gelopen voor Damien Rice. Hoewel ik hem liever in een wat meer gesloten setting zou hebben gezien vond ik het een goede prestatie zo zonder Lisa en heb ik me prima vermaakt. Wel mis ik haar en zou ik graag een vrouwelijke stem terugzien bij zijn toekomstige optredens. Terug gelopen naar de Grolsch voor een stukje The good, the bad and the queen, en dat was behoorlijk goed, ondanks dat de tent harstikke leeg was. Daarna even wat gezeten en nog een stukje Devendra Banhart gezien, en dat vond ik ook wel grappig. Daarna nog staan stappen in de Bravo tot en met Nymfo voordat ik ging kou lijden in de tent.

Zaterdag:
Absoluut de minste dag van Lowlands, de dag begonnen met Games in Concert. Erg tof gedaan en op sommige momenten geniaal, soms een beetje matjes. Daarna naar The Rifles, en dat was wisselende erg goed en erg slecht. Het zwabberde een beetje bij sommige nummers, maar vanuit het gras prima te behappen. Stukje Reverend and the makers, erg swingend en overtuigend gebracht, leuker dan verwacht. Ojos de Brujo klonk ook erg tof, maar helaas grotendeels gemist. Laurent Garnier was verschrikkelijk saai, dus snel verlaten voor The View waar ik ook niet echt vrolijk van werd. Na een eetpauze door naar Nosfell, wat erg intrigerend was. Uiteenlopende van breekbaarheid tot een grommend en dampend beest, tof! Rustig naar de Grolsch gelopen voor Interpol, een pakkende setlist met afdoende overtuiging liep ik met een grote glimlach naar Patrick Wolf waar ik een doorgeslagen glamnicht een heerlijke show zag weggeven. Niet al zijn materiaal was even goed, maar al met al een dikke voldoende. Na een stukje Bravo besloten dat de India een betere dansplek was, en de vermoeide voeten nog even laten bewegen. Ergens rond 1-en nog het beloofde biertje met Grobbel gedronken, het programma doorgelopen en wat ervaringen tot nu toe uitgedeeld. Weer even wat gedanst en daarna weer mijn veel te kleine en dunne slaapzak gevonden.

Zondag:
Aangezien ik de nacht zou vertrekken ivm belangrijke activiteiten in het begin van de middag de zooi naar de wagen gebracht. Hierdoor helaas Patrick Watson moeten missen, maar net op tijd voor New Young Pony Club. En bah, een beetje schreeuwerig en valsig kan ik wel hebben, maar deze dame ging duidelijk over die grenzen heen. Even van het zonnetje genoten en een stukje Loney, dear gekeken. Een leuke sfeertje met vrolijke liedjes, een soort saybia met een vleugje magic numbers. In kleine dosis goed te slikken maar op langere termijn slecht voor de gezondheid. Daarna door naar The Shins, waar ik hoge verwachtingen had die niet werden ingevuld. Hoewel het weer meezat kwam het op mij absoluut niet goed over, misschien hadden ze een Off-day, misschien niet op zijn plaats op een festival. Hup, weer in de vermoeide benen naar The whitest boy alive, waar ik een uitgelaten Erlend Oye aantrof die een heerlijke disco-funky set weggaven vol enthousiasme en humor. Was zeer vermakelijk, en dat leek het publiek ook te vinden. Klein stukje Unkle, wat zoals ik had verwacht niet echt goed was. Daarna besloot ik om richting de Alpha te gaan voor Sonic Youth, wat opzich wel goed was maar me niet echt kon boeien. UIt nieuwsgierigheid de essent tent in gelopen voor een silent sessie met de melomaniacs, wat ondanks het songmateriaal wel erg gezellig en intiem was. Ik hoorde dat Marike jager eerder op de dag was geweest, gemiste kans. Daarna terug voor de Arcade Fire, hoewel ik overal lyrische reacties lees vond ik het geluid ronduit slecht, zoals zovaak tijdens deze editie. Weggelopen dus naar Trentemoller, waar het geluid veels te hard stond maar ondanks dat een beklemmende en boeiende set gehoord. Via LCD Soundsystem, zeer dansbaar en leuk doch zeer voorspelbaar doorgelopen voor Tool. En Tool, tsja, indrukwekkend en geniaal tot op zekere hoogte om vervolgens te verworden tot een bak herrie. Daarna nog even gedanst op Simian Mobile disco om vervolgens gedag te zeggen tegen drie heerlijke dagen met veel te veel gewandel en geslof om "gebroken" thuis in bed te duiken. Tot volgende jaar maar weer

Hm, lang verhaal geworden.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:18:20 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533301
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef Patrijz het volgende:

[..]

firefox
daar had ik altijd problemen mee
pi_52533324
Justice was ook echt goed trouwens
  Admin maandag 20 augustus 2007 @ 17:19:14 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_52533331
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
bekersoldaten

Ik noem ze scavengers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_52533344
Waarom hoor ik hier zo weinig mensen over Loney, Dear? Dat was echt een geweldig optreden. Ze zijn nog heel timide en onervaren op het podium, geweldig om te zien .

Apparat had ik hééél anders voorgesteld. Het was wel tof hoor, maar niet de bliep-piep muziek die ik van hem ken.

Uffie en DJ-Feadz. Ik kwam voor Uffie en stond helemaal vooraan, maar ik vond uiteindelijk Feadz veel interessanter. Ontzettend knap wat hij allemaal deed. Overigens is Uffie volgens mij een flinke borderliner, wat een hoop perfecte krassen op haar onderarm zeg. Verklaart meteen waarom ze zo oversext is.

Calvin Harris was geweldig, echt serieus geweldig. Ik ben er nu gewoon blij om dat Lily Allen ziek was.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52533360
Justice
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:19 #263
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533369
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef bigshadow het volgende:
Hm, lang verhaal geworden.
Mijn verslag was langer... maar nu niet meer
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:23 #264
13973 ranja
image means nothing
pi_52533372
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef super-muffin het volgende:

Ze speelde ook veel Daydream Nation. Had ook meer gehoopt op Goo en Dirty.
2 nummers maar... Cross the Breeze en Hey Joni. Had ook graag wat meer van voor 1994 gehoord. Maar ja. Uurtje tijd maar, dan blijven er altijd tig verzoeknummers over
pi_52533394
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mijn verslag was langer... maar nu niet meer
Hoe is het met je Interpol plectrum?
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:14 #266
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533399
Misschien dat ik morgen weer zin krijg om opnieuw te beginnen, maar nu zeker niet.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:38 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533408
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hoe is het met je Interpol plectrum?
Heel goed!
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:44 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52533412
Ik vond het hartstikke gaaf voor m`n 1e keer!

Mijn top 5 van acts:

1. Mika
2. C-mon & Kypski
3. Dolf Jansen
4. Justice
5. Enter Shikari

Erg jammer dat de Klaxons niet waren gekomen, dus vandaar maar vanmiddag een kaartje gekocht voor hun concert op 16 november in de Paradiso. Ik vond het erg druk, bijvoorbeeld een optreden in de alpha moest je minimaal een half uur van tevoren aanwezig zijn wil je achteraan kunnen staan. Maar verder een top- en duur weekend gehad
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:37 #269
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52533446
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:
Zijn er onder de FOK!kers eigenlijk ook outcasts? Je weet wel, die bekerrapers?
Wij hebben een heel kaste-systeem ontdekt in de bekercaroussel, van kaste-lozen tot de top van de kaste.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:57 #270
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52533461
Gezien, in chronologische volgorde:

Vrijdag
Rodrigo y Gabriela
Heideroosjes
My brightest diamond
Editors
Kasabian
Eagles of death metal
Damien Rice
The good, the bad and the queen

Zaterdag
Brand new
Malkovich
Moke
Turbonegro
Uffie
Saybia
Interpol
Patrick Wolf
Alpha DJ's

Zondag
The enemy
Patrick Watson
New young pony club
Funeral for a friend
Lacuna Coil
The answer
Kings of leon
Nine inch nails
Sonic Youth
Enter Shikari
Motorhead
Mala Vita
Biffy Clyro
Trentemoller
Dinosaur Jr.
Tool

Druk weekendje gehad dus. Grootste tegenvallers waren Uffie (Hot Chick EP is leuk, maar live was het bagger), Dinosaur Jr (vanwege het geluid, zanger was nauwelijks te horen) en Damien Rice (kan men niet gewoon eens stil zijn tijdens een concert? kutvolk). Erg leuk, en nog onbekend voor mij: Mala Vita en New young pony club.
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]

En maar 1 1/2 munt, dus niet zo alle jezus duur als de rest
Ook dat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52533473
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heel goed!
Met de mijne ook
pi_52533515
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!

Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_52533532
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat was m'n broer met een paar vrienden van m .
Hehe

Hier lekker ijsjejs uitdelen!

http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:26:35 #274
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52533564
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:24 schreef steeg het volgende:
die bekerrapers verstoren bij mij ook echt het festivalgevoel. Ik zie er weer vooroordelen over alto's e.d in bevestigd. Als ze over dat terrein heen wandelen dan kun je een beetje fokken met een visdraadje door een bekertje te halen... en zijn ze niet zo erg... MAAR TIJDENS CONCERTEN!!! als ze door je genot heen lopen te speuren naar een aalmoes... TERING!!!

Ergernis nummer 2 zijn mensen die zich lekker gek moeten gedragen omdat het lowlands tijd is... Die zijn vaak niet zo grappig (het is trouwens nooit grappig als je het niet zelf doet.) Sterker nog: Ik vind ze in en in triest
dus zelfs op LL zijn er mensen die meer op anderen letten, dan om hetgeen waar het werkelijk omdraait tijdens zo'n festival
pi_52533614
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:25 schreef JvS het volgende:

[..]

Hehe

Hier lekker ijsjejs uitdelen!

http://www.youtube.com/watch?v=NeiORPctrZI
ik zag ze er vanaf vallen van buiten de tent

het is trouwens Clarke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: