Groen met witte letters erop, kun je er 1 in elkaar flansen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef Mr-Fluffy het volgende:
weet iemand de kleur vand e bandjes al (ja vast wel)
ik zit thuis.
Hoorde vanmiddag wel 1 track op de radio maar dat is alles wat ik tot dusver heb gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet iemand toevallig of er iets van Chris Cornell wel is uitgezonden??
Geluid was bagger!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:41 schreef Fiama het volgende:
Wie was er bij Tool en wat vond je er van?
Dude... heb je geluisterd naar dr mixkwaliteiten? Als in: ze waren non-existingquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:11 schreef kipknots het volgende:
De dubstep in de x-ray net was vet!!!
Mary anne hobbs <3
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PCquote:
Oja, om te genieten van het ouderwetse campingleven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PC![]()
Leugens!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben je ook op LL om andere zaken dan een PC![]()
Motorhead was Motorhead.. Je weet wel: "we are motorhead and we play rock and roll" en dan een uur lang veel volume. Geloof dat de liefhebbers wel vonden dat het een goed optreden was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef crossover het volgende:
Oke wie wil deze fan vertellen hoe Motorhead was? Ik heb het zelfs niet eens op tv of op 3voor12 gezien.
(linkje?)
Damn, wat een bullshit.quote:Tool doet veel te moeilijk
Serieuze progband doet jamsessie op Lowlands 2007
Mail dit artikelOp Pinkpop 2006 zette het eigenzinnige Tool een show neer die veel indruk maakte. Werk dat doordenderde en hakte. "Drummer Danny Carey en bassist Justin Chancellor weten wat funk is en gitarist Adam Jones doseert de zware gitaarriffs. Geen achterlijke solo's, ook," aldus de Wit in zijn recensie destijds. Nou, ik kan u vertellen: WEL veel achterlijke solo's op Lowlands 2007.
Maynard James Keenan van Tool op Lowlands 2007
Maynard James Keenan van Tool op Lowlands 2007
CONCERT
Tool, Lowlands Alpha Stage, zondag 19 augustus 2007
MUZIEK
Serieuze progmetal voor beta-studenten. Dit zegt Wikipedia bijvoorbeeld: "In de muziek van Tool is drummer Danny Carey's interesse in wiskunde merkbaar. Zo kan men in het nummer Lateralus op verschillende plaatsen de Rij van Fibonacci terugvinden. Niet alleen in de zang die volgens deze reeks verloopt maar ook in de ritmewisselingen. Zo speelt hij eerst in 9/8, dan in 8/8 en tenslotte in 7/8. 987 is het zestiende getal van de Fibonaccireeks." Verder zingt Maynard James Keenan over tv-verslavingen en de ondergang van Los Angeles. Als er een band geschikt is voor een Mad Max werkelijkheid, dan dus Tool. Maar toch ook weer niet, want er valt niet te lachen bij Tool. De band was er in 1993 op Lowlands ook al bij ten tijde van debuutalbum Undertow, en nu is Tool er om nummers van hun vorig jaar verschenen album 10.000 Days te laten horen. Op Pinkpop 2006 maakte de band zelfs zo'n indruk dat er door 3VOOR12 een 9 werd gegeven.
PLUS
Op jazzmetal heb ik nooit mijn dansje kunnen doen, maar ik voel sympathie voor een band die niet de klassieke weg bewandelt. Geen interviews, geen toestemming tot opnames, niet vooraan op je podium staan om mensen "make some noise" toe te brullen, maar gewoon als frontman met hanekam tegen een videoscherm zingen, dat soort gegevens creëert een mythe. Mythevorming hoort bij Tool, en daaraan ontleent de band voor een groot deel haar bestaansrecht. Het publiek vanavond, voor een groot deel ongetwijfeld de trouwe fans, geeft Keenan de ruimte om hem volop te complimenteren. Aan het begin van de show begint het erop te lijken dat deze set Pinkpop 2006 achterna gaat. Aan het slot is de band zeer dankbaar voor zoveel respons. "Peace out,", terwijl de laserstralen wegsterven.
MIN
Is dit het North Sea Jazz festival? Halverwege zakt het fundament in als rottend hout, als de heren besluiten eens heerlijk op z'n anti-festivals te zwieren en te zoemen. Nu kan je altijd al een bezwaar hebben tegen de onwaarschijnlijke structuren en de onverwachte wendingen, maar dat is niet de kink in de kabel, want Mars Volta doet dat ook en dat vind ik prima te pruimen. Hier is het probleem: er gebeurt geen donder op dat podium. Er wordt gewoon als een stel sessiemuzikanten even een atonaal werk van Philip Glass gespeeld. Van tien minuten per, per wat eigenlijk? Liedje? Nee, Tool doet niet aan liedjes. Epos? Strofe? Partituur? Ding?
CONCLUSIE
Het is net als met Sudoku en de Da Vinci Code. Iedereen doet er gewichtig over en vindt het mysterieus, maar 't is gewoon een hoop gebakken lucht.
CIJFER
5 advertentie
Hehe ja, ze hadden al die bomen rondom het Limaterrein gemold en op een gegeven moment liepen ze overal met die takken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
Richie Hawtin in de Bravo vond ik een erg sterke afsluiter op zondag nacht trouwens. Wel vaag dat iedereen daar ineens met takken van bomen, en later met complete bomen aan het rondsjouwen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |