Met de hoeveelheid Britse acts die er stonden is het ook een gruwelijke opdracht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar ik heb zelfs geen idee over wie het gaat.
Ik ook, mijn post kon niet geplaatst worden. Dacht dat ik geband was...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Comes with the color.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nosh, je postte door 'n slotje heen!
Dat doe je echt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef GotC het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen verkleed naar de Magneetbar (aangezien je alleen verkleed binnenkomt). Zo ja, hoe?
Ik zou het niet eens durvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Nog grappiger:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven. MAar ik ben wel benieuwd of anderen het wel doen.
hehe, in 2001 was er in de Foxtrot een uitvoering van The Sound Of Music, waar je ook, zeg maar, toepasselijk gekleed naartoe moest gaan. Ik stond die dag op de camping met een groepje Tiroler-figurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet. Zo fout, mensen die zich verkleden..
Vrijwel alles wat je kan bedenkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef TechXP het volgende:
Ik ga ookMet wat collega's.
Weet iemand trouwens wat voor voedsel/drinken kraampjes er staan enzo? Kan dat niet zo vinden op de site.
In ieder geval wel de uitgebreidste/grootste/onoverzichtelijkstequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Doen jullie mee aan de nominatie voor slechtste OP van het jaar?
Sssssst! Die zijn er niet meer..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Wie allemaal?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ben ik weer
We hebben dus inmiddels 5 Llowloggers hier?
Maar ik hoorde al over een fruit kraam sowieso en falafel zou wel te krijgen zijn. Ik neem ook divers eten zelf mee iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef Debsterr het volgende:
Vrijwel alles wat je kan bedenken. Sowieso afvaardiging van de La Place, je kunt natuurlijk pizza/patat/gebruikelijke junk food bestellen.. Je hebt de Asia, spreekt voor zich, pannenkoeken, en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
.
voor mij nietquote:Vooral de beenhammetjes zijn aan te raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |