Serieus? Zondag is juist de drukste dag voor mij qua optredens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is zondag een kut dag zeg. Weinig echt leuke dingen. En de dingen die mij wel leuk lijken overlappen elkaar allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat kan.
Weet iemand of ze ook mensen tatooeren die helemaal der aan zijn? Want dan kan ik PastoorPeter drogeren en dan een tattoo laten zetten op z'n voorhoofd![]()
![]()
Mooi, dan kan ik er tenminste tegelijkertijd niet heengaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!!
En getverderrie... Mika en Damien Rice tegelijk.
Afvallige!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb m'n kaartje verkocht! Er komt echt niets dat ik graag wil zien.
Lang weekend Praag instead!
Ooooh wat ga je daar spijt van krijgen. Huilen in het kleinste hoekje van je hotelkamer in Praag zul je!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben al 10 keer op Lowlands geweest. Ik sla even één jaartje over oké?![]()
Ik slaap in een tentje. Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:30 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ooooh wat ga je daar spijt van krijgen. Huilen in het kleinste hoekje van je hotelkamer in Praag zul je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |