Serieus? Zondag is juist de drukste dag voor mij qua optredens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is zondag een kut dag zeg. Weinig echt leuke dingen. En de dingen die mij wel leuk lijken overlappen elkaar allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat kan.
Weet iemand of ze ook mensen tatooeren die helemaal der aan zijn? Want dan kan ik PastoorPeter drogeren en dan een tattoo laten zetten op z'n voorhoofd![]()
![]()
Mooi, dan kan ik er tenminste tegelijkertijd niet heengaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!!
En getverderrie... Mika en Damien Rice tegelijk.
Afvallige!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb m'n kaartje verkocht! Er komt echt niets dat ik graag wil zien.
Lang weekend Praag instead!
Ooooh wat ga je daar spijt van krijgen. Huilen in het kleinste hoekje van je hotelkamer in Praag zul je!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben al 10 keer op Lowlands geweest. Ik sla even één jaartje over oké?![]()
Ik slaap in een tentje. Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:30 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ooooh wat ga je daar spijt van krijgen. Huilen in het kleinste hoekje van je hotelkamer in Praag zul je!
Uiteindelijk komen ze zich allemaal even melden in 't topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!!
En getverderrie... Mika en Damien Rice tegelijk.
Donderdagavond zijn de hamburgertenet en frietkot al gewoon open hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Al beslist of er 'n pannetje en gasstellejte meegaat?
Hanky Panky komt toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef CecilBDemented het volgende:
kun je je laten tattoeren op lowlands ofzo?
Jup!quote:
Ja lijkt me op zich ook wel stoer, gewoon een kleintjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:19 schreef linebear het volgende:
zou best een tattoo van hem willen hebben. Maar ja, hij opent binnenkort een nieuwe winkel bij mij in de buurt...
Had je hem niet gewoon opgegeten in je slaap?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef chansadres het volgende:
Over de sloten op tenten. Ik heb nooit mijn tent op slot maar dit jaar ga ik niet met mijn eigen tent dus heb er minder in te willen. Ik neem ook niks mee dus er valt ook weinig te halen. Over pinkpop: bij mij hebben ze mijn portomonnee gejat. Tijdens het slapen. Zal je vast denken, heb je slecht neergelegd. Fokking onder mijn hoofdkussen (waar ik op lag). Gelukkig heeft de politie hem gevonden in een inval in een tent.
dat was al een tijdje bekendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef donderopman het volgende:
Komen peter bjorn en john niet meer??
Nee. Vervanger is Reverend & The Makers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef donderopman het volgende:
Komen peter bjorn en john niet meer??
Laat je het voortaan gewoon even staan als ik post dat een afbeelding niet werkt? Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef belsen het volgende:
Joepie!
Jullie zitten over de helft ONZ, dan maggie daar naar toe.
Godtakkenondeju. ik zou al een gasstelletje meenemen maar die autist wil 3 keer op een dag water koken voor z'n pokke koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze zich allemaal even melden in 't topic
Al beslist of er 'n pannetje en gasstellejte meegaat?
Geef em een koffiewekker!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Godtakkenondeju. ik zou al een gasstelletje meenemen maar die autist wil 3 keer op een dag water koken voor z'n pokke koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |