Maar indirect heeft het wel allemaal met LL te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als ze LL-topics gaan modden op ONZ dat zijn we nu pas bij topic nummer 3 ipv 41...
Dat zal ik geweest zijn, dus nu kappen met alle SC.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef mberg86 het volgende:
Iemand heeft al dat gelul over neuken weggehaald, maar nog het ergste is wel MIJN tvp
Die discussie is al gevoerd en klaar. Zie: http://forum.fok.nl/topic/1039380quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als ze LL-topics gaan modden op ONZ dat zijn we nu pas bij topic nummer 3 ipv 41...
Zouden ze dit jaar dezelfde bonnetjes hebben? Ik heb er nog 3 van vorig jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Geef em een koffiewekker!
Kun je altijd proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zouden ze dit jaar dezelfde bonnetjes hebben? Ik heb er nog 3 van vorig jaar!
Nee ik had een een of andere infectie en was toch naar lowlands gegaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef mberg86 het volgende:
Was je zo laat wakker dat die koffiewekkers niet meer rondliepen of wat?
misschien komen we elkaar dan nog wel tegen onderweg naar de andere tent toequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Allebei de helft?
Ik weet het ook nog steeds niet, neig iets meer naar The Killers...
En als er een mooie afbeelding wél werkt, mag die ook best in het topic blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Laat je het voortaan gewoon even staan als ik post dat een afbeelding niet werkt? Bij voorbaat dank.
22:00: The Killersquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:52 schreef linebear het volgende:
ja, en Somebody told me is ook een super nummer...
Dus de als het elders in Nederland heel hard regent, en in Biddinghuizen helemaal niet, kan er toch gewoon 8mm vallen, maar boeit het verder niks voor Lowlands.quote:neerslaghoeveelheid:
Dit getal geeft aan hoeveel neerslag er naar verwachting op een dag (00-24 uur) gemiddeld in Nederland zal vallen.
De hoeveelheid neerslag wordt uitgedrukt in mm. Eén mm neerslag komt overeen met een hoeveelheid van 1 liter water per vierkante meter grondoppervlak.
Als de neerslag in bevroren vorm valt (sneeuw, hagel) dan is de hoeveelheid die van het smeltwater. Een sneeuwlaagje van ca. 10 mm dikte komt overeen met 1 mm neerslag.
Voor de verwachting vanaf dag 2 is een marge weergegeven die zodanig is gekozen dat we verwachten dat er een 50% kans is dat de landelijk gemiddelde hoeveelheid neerslag binnen de aangegeven waarden zal liggen. De marge heeft geen betrekking op de geografische spreiding maar zegt alleen iets over de onzekerheid.
Net als in 2005. Toen regende het in heel Nederland, behalve in Biddinghuizenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er kan wel overal staan dat er 8mm regen gaat vallen, maar wat wordt daarmee bedoeld? Pakken we even de site van KNMI erbij:
[..]
Dus de als het elders in Nederland heel hard regent, en in Biddinghuizen helemaal niet, kan er toch gewoon 8mm vallen, maar boeit het verder niks voor Lowlands.
Anders zou je 'm ook niet vinden. Die tenten vind je om de paar meter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van mij wel
Als 't goed is staat erop: "deze tent is van Eric Cantona geweest +)"
Dus het is of uren zoeken, of een muntje uitgeven... ja, ik snap dat het een moeilijke keuze voor je zal zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat is juist de uitdaging
Verdien je wel een biertje mee
Nu ik 'm eens groot bekijk idd, wtf?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit is geen tvp.
Van de zaterdag van pfaf snap ik werkelijk niks.
Zaterdag is zijn drugs dag. Geen artiesten kijken maar blowen, wat ik ook wel zal doen op zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit is geen tvp.
Van de zaterdag van pfaf snap ik werkelijk niks.
Is dat niet te combineren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zaterdag is zijn drugs dag. Geen artiesten kijken maar blowen, wat ik ook wel zal doen op zaterdag
Ideaal, is ineens alle muziek leuk, maakt niet uit waar je heen gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |